Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Vanuit Utrecht, Go !
  2. bigwade

    plus superpack

    temperatuur is geen maatstaf voor de vulling/niveau van het expansietvat hoor.
  3. bigwade

    Rio door wasstraat

    en een hele goede Dat is mijn vaste tank en wasstation.
  4. Geen meter meer mee rijden. Er zit een pen oid tussen stuur en stuurhuis, daar kan iets loszitten Laat ze er maar naar kijken en laat de auto per auto ambulance ophalen.
  5. Kia kwaaltje van de 5sp bakken kijk ook hier eens: http://www.kiaclub.nl/topic/3267-tsl-olie-toevoeging/ kan een oplossing zijn/helpen
  6. bigwade

    TROTS!

    gezien de plaatjes van Remko in de garage is dit niet zijn auto...
  7. Wat is een stuurweigering ? Uitval bekrachtiging of echt helemaal noppes, niks nada doen, zoals stuurslot.
  8. bigwade

    E10

    >>kia club café heren.. Dit gaat over serieuze E10
  9. @RioTom, Kia maakt prima auto's maar is wat ongelukkig met de nieuwste types. De Venga was in den beginne ook zo'n "problemcar", Remko weet daar alles van. Het waren eigenlijk kleine dingetjes. Ergerlijk, jazeker, en het zou niet mogen. Ook het stuurprobleem van de SP3 had door de eerste beste kluns geconstateerd kunnen worden en toch besloot Kia die auto op de markt te zetten. Dat is een afweging van het merk. Feit blijft dat je aan alle kanten zeker bent van garantie.
  10. DE forum AUW-Gurk is er dus al langer (en juist gemaakt voor deze gelegenheden) en het staat je vrij deze uit te reiken. Praktijk is wel dat de nieuwe leden, die lid zijn geworden om het zeuren, vaak definitief weg zijn ná het krijgen van deze niet zo begeerde bokaal. (nb een 2e auw-gurk geeft verwarring.)
  11. Remko, daar hebben we een tooltje voor: http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Het staat je geheel vrij, naar eigen inzicht, nr 5 uit te delen.
  12. is leraar niks voor je?
  13. 2011 op kenteken = 2011 software Doen KiaMNL en niet mopperen.... Dat heet goodwill
  14. Inventarisatie ? Op dit forum, voor leden ? Dat gaan we niet doen. Ik denk toch echt dat Kia zelf voor elke "2011 klant" over de brug moet komen. Als je ±1500 eu voor een "navigatie" durft te vragen heb je een zorg plicht w.b. maps en updates. Da's misschien moeilijk voor autoboeren, maar daar is dit forum voor, voor leden/klanten/gebruikers.. Jawel!
  15. bigwade

    Waxoil

    Als de winkelbezetting tussen kerst en oud en nieuw miniem is weet je dat jouw wax-oil fondsen in ieder geval goed terecht zijn gekomen.
  16. Wat is uberhaupt de claim. Autoschade of/en letselschade. Het eerste zullen (kunnen) ze snel uitkeren, de rest is aan artsen en meer en dat kan een heleboel tijd kosten. Sterkte!
  17. mevrouw BF doet het geweldig, geef junior een positieve schop onder zijn hol en ga zelf de boom in. Komt 2012 helemaal goed
  18. Dan kunnen we dat "geheime" alarm toevoegen aan de wistudatjes van de SP3 Dat het geholpen heeft is natuurlijk geweldig. haha!
  19. vand.m is afgelopen zomer aan gort gereden door een achteropkomende belgische zandauto en heeft zijn eigen twijfels... Maar met een zandauto helpt ook geen trekhaak, de lichamelijke schade zou wel eens groter kunnen zijn. Zelf was en ben ik ook verbaasd dat auto's niet gemaakt worden voor aanrijdingen van achter. Te vaak lees je van die foute berichtjes... Nooit aan gedacht, maar ik heb nu zelf een revisie-nek en wil dat dus ook liever niet.
  20. Ik weet niet of een trekhaak mee helpt aan de kreukelzone achter. Je krijgt immers bij aanrijding een enorme opdonder op het chassis. Heb ooit een frontaaltje gezien van een "tank" Volvo (oersterk maar geen kreukelzone) tegen een Megane met listige constructie en de Volvo was nergens. Feit is wel dat auto's niet echt gemaakt worden voor aanrijdingen van achteren. BTW jij hebt je portie gehad en statistisch gezien ben je klaar met aanrijdingen in de rug
  21. bigwade

    sleutels kwijt

    tijdje laten fietsen ?? heb geen idee of dat op chassisnummer kan. Neem even contact op met je dealer. Suc6
  22. Micle, ik snap er nu niks meer van. a)Welke pdf is niet actueel ? die van mijn posting ? Die komt van de Kia site. b)waar komt die 411,- vandaan ? c) KMN niet van "mijn KiA" ?????? d) tips, ga eens informeren bij een Bosch center. Die werken ook voor lease maatschappijen.
  23. Jazeker, er zit standaard een alarm op de SP3 !! Klasse 1, de minste en stelt ook weinig voor. Ga maar eens in je auto zitten en zet hem op slot. Wacht 1/2 minuut en open dan de deur. Er gaat een bescheiden toetertje (niet de stebel) toeteren. Bij mijn weten werkt het alleen op de deuren en niet op de achterklep. Probeer het maar eens. Maar eh Ysie, wat hebben ze nou meegenomen ? Paraplu ?
  24. Daar hebben de "klagers" niks aan mannen...
  25. Welkom ruudjeb stel je even voor in het welkoms topic. "Vol gas geven" klinkt geweldig in tijden van crisis.. Wie kan dat nog doen, HAHA!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...