Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Da's nogal verschil.. Dank voor je bericht.. Naast Kwikfit is ook Bosch bezig met een prima netwerk voor onderhoud met behoud van garantie. Ik heb er geen aandelen, maar zou beslist eens kijken naar zo'n Bosch beurt. 40-50% van de onderdelen in de auto industrie komen tenslotte van Bosch. (U mag me corrigeren op aantallen en percentages )
  2. Die Angela wordt straks "GeenStijl" waardig, en dat is geen pré.
  3. welnee joh, frankd heeft vast ook zo'n hippe iPad met dat soort typoos ingebouwd.
  4. Mocht het morgen kunnen, doe je ook even wat plaatjes van links en rechts en helemaal vanaf de zijkant. Dan wordt het nog wat duidelijker voor de aanvrager. (en anderen) Dank!
  5. Heeft KCGB onderling al IRL contact gehad ? Bij een fraaie westmalle bijv.
  6. app voor iPad is 2,39 eu forum doet het prima zo op iPad dus ik zie nut en noodzaak niet zo..
  7. Leuke naam.. Welkom hier. Stel je even voor in het voorstel topic.
  8. Dusssssss 1: hoeveel ? 16,2 ??
  9. Ik zou zeker even met je factuur en de standaard tarieven even terug gaan naar de dealer. Veel gaat het vast niet uitmaken, maar het gaat om de duidelijkheid. Laat je even weten hoe het is afgelopen ? grtz!
  10. Praktisch gezien heeft het autowrijven geen enkele zin. Je bent er een hele dag mee bezig, dure spullen en dan is het klaar.. De volgende dag moet je door de plassen/blubber en is al het werk weg. Dat swirls alleen te zien zijn bij zonlicht zegt genoeg. Ook boeie bij inuil, er wordt ECHT BESLIST NIET naar gekeken. (ervaring van afgelopen week) Het is prima je auto lekker te verwennen en sommigen gaan daar heeeeeeeel ver in. Laat elkaar in waarde, een vette knipoog moet wel kunnen, denk ik.. Ben zelf een wasstraat type of afwasmiddelbeurtje
  11. tarieven..
  12. http://www.kiaclub.nl/user/2364-tonisaez/ heeft er één. Ben zelf ook wel benieuwd naar anderen en hun ervaringen.
  13. Graag "wie is on line" van leden weer goed zichtbaar rechts boven.
  14. Kun je ons nog even op de hoogte houden ? Dealer/Locatie/Reactie ? Kunnen we wat mee. grtz!
  15. Mooi man, en nu met boodschappen halen dat ding thuis laten staan :innocent:
  16. doe even link voor de lezertjes..
  17. heb nu op alle knoppen gedrukt, haha.. btw doe weer eens een stoerdere avatar ?
  18. briljant plan.. had het zelf kunnen verzinnen... mooie kar hoor..., maar wat doen ze hier weer moeilijk w.b motoren, zucht...
  19. gelijk heb je... en ehhhh, bijzondere avatar, voor zo ver ik dat op dit formaat kan zien..
  20. We kunnen de bedankjes ook afschaffen Mij doet het geen bibs, maar misschien dat dat voor anderen heel anders is. In dat geval, geef ook eens vaker een bedankje aan iemand als je geholpen bent.
  21. Balen joh, je bent je meer dan 60 bedankjes kwijt, weg, door de plee getrokken met het opnieuw behangen van dit forum.. Life sucks, maar jij hebt ze zo weer bij elkaar. Nr 1 hierboven
  22. Die urban cruiser kende ik ook alleen van google.. strange
  23. ik weet niet beter, dat ik gezien mijn auto's, dit jaar niet mee mocht doen. Het zal dan over SP3's van 2010 gaan of SP2's... Blijft een fop- onderzoek maar gelukkig is Honda nu eens gewipt. (Ik ken niemand met een Honda in mijn directe omgeving, vond die uitslag altijd al zo vreemd,haha)
  24. wil niet echt lukken lijkt wel. Kom op dames heren, even naar buiten met de mobiel en fotootje plaatsen..
  25. @limiet: Je instructie boekje is maatgevend, punt. Daarin staat dat jouw auto een OH interval heeft van 30K of 2 jr, wat het 1e komt. Gezien de EU regelgeving mag je dat OH, mits volgens Kia normen ook elders laten uitvoeren. Je garantie loopt zo geen gevaar. Wel kan het zijn dat de Kia road assist alleen bij dealer OH geldig is maar dat weet ik niet zeker. De OH sticker in je zonneklep is van een nog niet aangepast "MijnKia" systeem. Dealers vinden dat prima zo, dat begrijp je vast. Jij bent nu 6500km te vroeg naar de dealer verwezen en die houdt wijs zijn klep btw welkom hier en stel je even voor in het welkoms topic
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...