Dames heren
Ik kijk graag naar bijdragen in het garage deel van dit forum.
Helaas zijn er die er plaatsen, hun auto thuis laten en er geen foto's plaatsen, jammer.
Ook is het niet altijd feest door het garagedeel te tijgeren..
Soms/regelmatig zie je juweeltjes, ook dat
Zo voor de donkere dagen is het misschien een idee om echt de mooiste foto
van je auto hier onder te plaatsen.
Dat kan van een oude KneusKia van 1816 tot de meest exclusieve Sorento 2011 zijn.
Het gaat om het beeld.
Je kunt je foto (1) bijvoegen bij je posting (jpg max 800 pix breed werkt goed) of linken via zoiets als flickr of andere fotosite.
Eén inzending per auto.
Jury en award moeten we nog bij elkaar harken, maar dat is niet vreemd hier, toch ?
Ergens voor de Kerst hebben we een einddatum….,
Spelregels, indien nodig, kunnen aangepast worden, HAHA !
Graven in die fotobestanden dus
Veel plezier..