-
Aantal Items
11027 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
-
Dagen Gewonnen
218
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door bigwade
-
Ik stel nu ineens toch voor dat we Alex afvaardigen. Wel zo netjes..
-
BF ik heb geen idee wat jij allemaal doet, maar ik heb ruime ervaring met proefrijden in dealer auto's maar ook huurauto's zoals bij SIXT. Daar rij ik niet echt anders in dan normaal. Vooruit, 1-2 maal snel optrekken/doortrekken da's al....
-
Als ik kan helpen met een "directe benadering" sta ik zo im Evere hoor.. :lol: :lol:
-
@HR mooi, streep eronder... Het antwoord op de laatste zin mag je ook via PB doen als je er ooit aan toe bent
-
ManManMan HellRaver, nee er is geen kruistocht tegen je begonnen. Maar je mept wat om je heen in de veronderstelling dat het grootkapitaal je wilt bestelen. Van je postings gisteravond (het wij tegen zij, arm tegen rijk v.v. etc) kreeg/krijg ik jeuk en vlekken. Ik ga er nl. van uit dat dingen te regelen/op te lossen zijn. Halverwege dit jaar kwam er een plek vrij in de contactgroep, je hebt niet gereageerd, punt. Als je contact hebt met Kia zelf op directie niveau worden sommige dingen ineens duidelijk. Sommige dingen ook niet. Zo blijf ik erg hardnekkig in het OH verhaal, voor onze leden, en dat geeft al wat gezonde wrevel in de relatie. Maarrrr, als we te horen krijgen dat w.b. navi DIT het is dan IS dat ook zo. Een beetje googelen leert dat de joendaai mensen de korting niet eens krijgen (zelfde navi's, LG, dus wat Kia ??) en dood kunnen vallen. Ga de barricaden op, zoek verwanten op de comsumentenbond site etc. Hier ga je het niet redden. Persoonlijk vind ik dat 2011 auto's de 2010 kaart, of ook wel de 2011 update gratis geleverd zouden moeten krijgen. Ook daar verschil ik van mening met KiaMNL, maar als we daar niks aan kunnen doen is het klaar. Als er genoeg dealers gaan klagen bij KiaMNL vanwege consumenten gemorrel/onvrede kan de houding van KiaMNL op dit vlak omslaan. Met een enkel mailtje naar Kia ga jij het iig niet redden, en wij hebben ons best gedaan (en doen dat nog steeds) Dat er tussen dit forum en KiaMNL een contactgroep zit wil beslist niet zeggen dat je je eigen neus niet achter na mag gaan. Verre van dat, doe het vooral ! Ben ik buiten dit ge-eikel toch even erg benieuwd wat je nou doet w.b. werk en waarom je die navi tot op micro niveau elke dag echt nodig hebt. We moeten ook kunnen blijven lachen tenslotte….
-
pffffff stoffig deel van het forum trouwens.... Maar goed daar gaan we.. Dames, heren… Op 7 september kreeg ik van de PR afdeling van KiaMNL een mail of ik ivm gegevens-update Kia Korea de gegevens door kon geven van (proest.....) onze voorzitter(?) van de KiaClub.nl Ik heb de beste man terug gemaild dat het forum geen voorzitter heeft maar dat hij in geval van calamiteiten contact aan kon houden met de leden van de Kia Contact Groep So Far So Good, Geen Nieuws Goed Nieuws.. Dit weekend kregen we wederom mail van dezelfde aardige PR man. Dit maal met het vriendelijke verzoek of eind december 1 van ons zich wil vervoegen bij het HQ Kia Korea in Seoul. Tja…na een uiterst langdurige, agressieve en bloedige mail wisseling goed overleg hebben we als KCG besloten Smart naar voren te schuiven om ons forum te vertegenwoordigen bij onze grote vrienden in Korea. Dit onder het motto, iemand moet het doen... 11 uur vliegen, diverse tijdzones door, vermoedelijk kat en hond moeten eten (lachend én buigend) etc.. Vanwege "voor wat hoort wat" verwachten KiaMNL en ook KiaMC ook nog eens een uitgebreid verslag van deze trip op dit forum, denk aan foto's, tekst en filmpjes en jullie begrijpen dat een type als Smart DE gedroomde kandidaat is. Ruim 5 dagen van huis, het ken net, dat dan weer wel…………. Er zijn 15 plekken voor even zoveel landen. We hebben nog even geprobeerd een 2e plek te bemachtigen voor het Belgische deel van ons forum. Jammer dat de Belgische Contact Groep nog geen contact heeft gehad met KiaMBE, HAHA! Niet gelukt helaas.. Smart het is je gegund en we kijken uit naar het complete verslag incl. voorbereidingen, trip, toffe trolley-dolly's, Korea an sich en veeeeel, veel meer.. Sebastiaan (KiaMNL-PR), ontzettend leuk initiatief !! Dank.
-
Buurt knapt er ook van op zeg, fraai hoor.
-
Die bezine lekt er uit, dat is het...
-
Geweldig, ik snap alleen nog niet hoe er geteld wordt. Tegelijk online staat er, maar niet als actieve bezoeker. Maakt niet uit, de kurk er af idd. Altojd goed als er iets te vieren is.
-
Ho Stop Ik zwengel die discussie los vs inbouw helemaal niet aan. Willem/expeuk noemt zelf de TT als vb. Willem/expeuk heeft een auto+systeem van okt 2010. Dan kun je niet verwachten dat je de update 2011, van een jaar later, gratis krijgt, toch ?
-
Zeg meneer de mopperbibs HellRaver, je blijft lekker bezig zo te zien. Dingen die ik onder bigwade schrijf zijn op persoonlijke titel. Ook het stukje van inbouw navigatie, geplaatst op het algemene deel van het forum, in de tijd (aug 2010) dat er op dit AUTO forum alleen maar werd gemopperd op/over navigatie en telefoons die het niet deden. Het leek de ComputerTotaal wel. Dat ik juist vanwege de actualiteit en prijs een fervent voorstander ben van mobile navi's is op dit forum al langer bekend. (zonder merkvoorkeur trouwens). Vragen over navigatie op dit forum zijn zo oud als het forum zelf. Als KCG hebben we (ja ook de "roeptoeter, tomtom-promotor en onbezoldigd kia medewerker" bigwade) elke keer druk op de ketel gehouden om die problemen nou eens op te lossen omdat het bij-product (zoals ik het dan noem) onderhand hoofdzaak van het totale product auto begon te worden. Ook jij bent kennelijk zo iemand voor wie navigatie hoofdzaak van het autorijden is.. Kia heeft ons begin deze maand de aankondiging van de kaart-update gemaild. Onduidelijk was wat wie zou moeten betalen. Mijn persoonlijke mening staat hier boven ergens. Dezelfde boodschap is naar KiaMNL gegaan. Als die verder voet bij stuk houden, kunnen we als KCG weinig meer doen. Er zijn t/m okt in 2011 19445 nieuwe Kia's verkocht. Als nou eens 5% een navi heeft zijn dat 972 klanten. Die vind je alleen niet allemaal op dit forum en inventariseren heeft wat de aantallen betreft ook weinig tot geen zin. Wel is ongeveer duidelijk wie wat heeft gekregen en wanneer. Zoals Smart zegt, probeer het bij je dealer. Wil je verder strijden voor je gelijk ga het op andere fora zoeken zoals die van de Tros of de Vara Suc6
-
Vertegenwoordiger!? Ik weet niet waar je dat vandaan haalt... Als je de search had gebruikt kon je vinden dat ik een 2011 CEE'D SW rij. geen idee en staat nergens. search op hellraver levert enkel en alleen gezeur over navikaarten en dat je ze elke dag tot op detail niveau nodig hebt. En listige plekjes? Kom op de hele rondweg van Eindhoven staat er niet op! Sorry maar als ik een auto van €22.000 koop met een duur navigatiesysteem en kaarten uit 2009 heb ik alle recht om te mopperen. Oh ja ? Dit niet gelezen ? http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/ Ruim een jaar oud en toepasbaar op vele systemen en merken. Neem gewoon de ergernis bij je klant weg door ze een update van €100 te geven. Die van 2011 wel ja, helemaal gelijk. Daarnaast lijk jij wel een Kia medewerker met een oplossing als "koop dan een TomTommetje erbij" Dat lijkt me een beetje kras.. Aangezien ik vanaf het begin van Kia in Nederland al Kia rij en zeker 7 nieuwe modellen heb gekocht kan ik met zekerheid zeggen dat Kia aan grootheidswaanzin lijdt. Vroeger was de klant koning, nu is het zo dat als ze je geld hebben ze geen interesse meer tonen. Waar ze mee groot zijn geworden, laten ze nu vallen en zijn ze net als alle andere merken geworden. We zijn slachtoffer geworden van de huidige consumptiemaatschappij. Als makke schapen pikken we alles maar en laten door de grote jongens over ons heen lopen. De rijken worden rijker en de armen armer... Waar is onze strijdlust gebleven? Vroeger stonden we nog weleens op de baricades. Je doet als wij tegen zij, hou es op ! Als Kia Contact Groep proberen we juist dit soort ellende te stroomlijnen. Ooit van een forum contactgroep bij een ander merk gehoord ? zoals bijv bij Pon HAHAHAHAHA! Doeg!
-
@effenix, je geeft het zelf al aan, het zit in de persoon en niet in de auto.
-
HellRaver, ik heb je postings (historie) eens bekeken en het gaat eigenlijk enkel en alleen maar over mopperen/zeuren over die navi, alsof je überhaupt kunt verdwalen in Nederland.. Over je auto hoor ik niks. We weten niet eens welk type je rijd en enkel dat je zoiets als vertegenwoordiger bent. Is het niet een idee voor de listige plekjes waar je moet zijn en die kennelijk ook nog eens elk half jaar wijzigen een refurbished tomtommetje in je dashkastje te leggen ? Scheelt een hoop stress. Katten op Kia is in deze geen optie, broerzus joendaai maakt er helemaal een bende van. Doe maar es google. Suc6
-
Je auto wordt zeker niet ongepoetst afgeleverd. Alleen het velletje Waxoil kan ontbreken. Na 3x wasstraat ben je die sowieso kwijt.
-
Willem je auto is van 25/10 vorig jaar. Je hebt gekozen voor zo'n fancy inbouw systeem met de wetenschap dat dat een dure oplossing zou zijn. Je krijgt nu een aanbod voor 119 euro om jouw systeem kaartmarig te upgraden. Daar ga je zelf over. Voor 90 eu heb je idd een totaal up to date TT. Aan jou de keus.
-
Ja en dat is toch eigenlijk fantastisch ?
-
Neem een USB stick van pak em beet 24,53 euro 8 gig Niet genoeg ? sorteer muziekstijlen uit per usb stick en neem er meer. Zonder dollen, zo'n stick kost geen reet, is goed te sincen met je compu, muziekmap dus wat wil je nog meer. Als je alles, echt alles in je auto wilt hebben kun je eens proberen een usb500gig disc te gaan gebruiken. Of je uit die duizenden bestanden de weg weet waag ik te betwijfelen Vraag ik me toch af, wat verwacht je van een auto eigenlijk btw ?
-
Ik heb het al eens eerder gemeld, "een Kia verbruikt minstens 25% meer dan in de folder, net als veel andere merken". bicmac hier bewijst dat er zuinig te rijden is met de 1.0 Pica Remko.me heeft zeer zuinig gereden met de Venga 1.4 en is nu goed op weg met de Rio 1.25 Zelf rij (reed) ik 1:12 met een SP3 2.0 aut , dus het kan. Het heeft allemaal te maken met je voet, rij traject en duur/afstand. Marcvan86 gaat het ook bezuren want met zijn zelfde rijstijl en voet gaat het weer mis met zijn 4 pitter. Suc6 Marc met de nieuwe.. Heeft ook niet zoveel te maken met alleen optrekken maar meer met voor uitkijken en gas loslaten bij rood licht e/o file. Heb nu als gast in auto's bij anderen gezien dat er echt veel te halen is. Gek genoeg mag je daar niet over praten want ze rijden toch zo goed ??
-
Welkom Super (MA) Rio. Life Sucks en europa en met name NL is een automatenhater vanwege de z.g. meer uitstoot. Jammer maar helaas. In den beginne zal er net als in de Venga etc een relatief "ouderwetsche" 4 traps automatiek te leveren zijn. Over 4-5 jr heeft ook Kia een kekke automaat voor de kleintjes en 4-5 jaar daarna begrijpt onze overheid ook de pluspunten van zo'n systeem. Heb je hier wat aan ?
-
Want ? Je gaat ons toch nog heel prettig vermaken met je Aygo ervaringen ? BTW op het Toyota forum kom je je goede vriend GerW weer tegen......... HAHA!
-
ManManMan, zat dat horloge hoog in de kast tussen de ondeugende boekjes ? jammer maar helaas... Kan gebeuren met krukken natuurlijk. Die lamp is vet tof gaaf, die willen ze hebben. Als aanmoediging heb ik ook nog een Kia Kwartet ! als bonus........
- 248 antwoorden
-
Welkom in de wondere wereld van Kia en ISG. Doe es zoeken op ISG+kiaclub.nl op google.... Betere respons dan zoekfunctie op dit forum. Voor wat betreft dat ISG werken in de winter, reken er even maar niet meer op
-
Man, we proberen juist zo positief als mogelijk te zijn. Azijn figuren hebben we liever niet. Welkom hier... Dat wordt een onrustig nachtje btw , haha! Veel plezier met je nieuwe auto !
-
Welkom hier dit forum is er niet voor problemen hoor... Dat is een misvatting, kijk maar eens rond.