Volgens mij hoef je deze poll niet meer door te laten lopen.
Het is duidelijk dat Kia's van het 1e half jaar met 2009 kaarten rijden en Kia's van het 2e half jaar met die van Q3.
Als Kia (maar ook Hyundai, dat is 1 pot nat in dit geval, en ik begrijp Hellraver in deze dan ook niet) nou maar eens doet wat het moet doen, dus
2011 auto's die laatste kaart van Q3 2010 gratis installeren dan is het probleem opgelost, toch ?
Mocht Kia (en Hyundai) blijven volharden in een vorm van betaalversie voor 2011 auto's dan vrees ik een niet te onderschatten imago schade.
Het gaat nergens over, over hoeveel navi's in 2011 verkochte Ka's praten we eigenlijk ? 50? 100 ? 500? 1000?