Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Persoonlijk vind ik 21.00 toch echt een mooie tijd om bij je schoonmoeder weg te zijn. Trek je de reistijd eraf heb je nog een leuk weekend ook
  2. De bedoeling is toch tegelijkertijd aanwezig zijn ? Dus echt om 21.00?? Ja dat lees ik echt goed. Dus mensen, achter de tokkelborden dus!!
  3. En zet BT even aan op je iPhone in de instellingen Suc6
  4. dat werkt helaas niet server technisch heb ik begrepen
  5. bigwade

    Flop

    Hoeveel onzekere berichtjes gaan we dit weekend nog lezen Anouk ? :rolleyes:
  6. :lol:
  7. Dat is altijd het probleem van laatste centen, heb ik het idee..
  8. Kijk toch ook weer es naar accuklemmen en roest..
  9. yep Kia auto Kia finance lease Kia verzekering kan vast ergens anders en/ of goedkoper..
  10. Je hebt gelijk 19 !! En rechtvaardigt dit de afvoer van de Soul?? Ik weet het niet, het zal een afweging worden van de importeur. Er zijn iig nu 2 actiemodellen.......
  11. @ http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4768273#msg-4768273 kun je zien dat er in de maand september wel 16 ! nieuwe Souls op kenteken zijn gezet. Dat is 1 kommazoveel per provincie........ Dan zou ik idd de stekker er uit trekken als importeur. Voor Soul rijders wordt dit alleen maar leuker, je rijd uniek en er is vreselijk veel voor de Soul te krijgen om em te pimpen. Wees er zuinig op :D
  12. Mooi Man.....
  13. Het is bowie97 en een prachtige PDF staat hier: http://www.kiaclub.nl/topic/7570-how-to/page__view__findpost__p__65955 of direct als download PDF: http://www.kiaclub.nl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=2855 edit: bowie het is een halve PDF..... Weet iemand de hele te staan ?
  14. Maar blijf ook hier posten aub....... Zo houden we een algemeen Kia Forum..
  15. bigwade

    Onderhoud

    Ja hé die heeft de hele middag liggen planken in de buurt van Breda met klanten. De 18" gingen er vanavond weer af, de kar wordt gewassen en de km-stand wordt gereset. Demo korting...... Mooi hè 7jr garantie...
  16. Het aardige van de Geelhoed lijstjes op AW is dat je kunt zien waar je eigen auto staat t.o.v. zijn directe soortgenoten. Verkoopcijfers van een Picanto t.o.v. een Evoque zijn leuk maar doen er niet toe...... Het Geelhoed lijstje komt doorgaans de 4e/5e van de maand
  17. bigwade

    Onderhoud

    30/60/90 beurten Olie elke 15K/1jr voor de 1.25, kan kwikfit zijn hoor.......
  18. Veel mensen geven altijd veel te veel gas. (gas intrappen zonder dat daar een zinnige versnelling tegenover staat) Bij de automaat krijg je een groen eco ding als je niet te veel gas geeft. In mijn SP3 staat dat constant aan. Lampje zal binnenkort wel op zijn
  19. Koffie in Houten is best te zuipen.... Of vraag even een leen picaatje tot dat het klaar is.. Suc6
  20. Die strip is beslist verkeerd gemonteerd. Heb ook zo'n ding maar nooit last van gehad. Mind You er zit een handgrip in de achterklep om hem dicht te doen zonder vieze handen te krijgen.
  21. Anouk is heel erg onzeker w.b. aankoop en/maar zou alles in 1 draad kunnen doen... Ben ik met je eens BM..
  22. Op jou moeten we hier onderhand ook heel zuinig zijn Mag ook wel eens gezegd worden, waarvan akte.
  23. http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4768273#msg-4768273
  24. Dat is te makkelijk hoor. VAG motoren zijn ook al niet meer je dat en dat kun je een tuner niet kwalijk nemen. Feit/Vraag blijft; wat krijg je en wat doet het.
  25. bigwade

    Onderhoud

    Binnen 1 uur geholpen denk ik dan.... Horen we dan nog wat R-ME, van dankjewelofzoiets of zit je al te ver met je harses in de witte KiaRio wolken... ))))))
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...