Dat is niet ietwat, maar schrikbarend hoger en bij elke auto.
Telkens als er een nieuw model Kia voorbij komt krijgen we dezelde discussies en claims en stoere
taal richting Kia.
De Venga, veel mopperaars, maar dat het anders kan bewijst/bewees Chrones/ Remko-me
De SP3 , ook mopperaars maar met mijn 2.0 haal ik met een beetje goede wil en gunstige trajecten een 1:11,9 en soms 1:13
De Pica, ook hier mopperaars, dat het anders kan bewijst bicmac.
Alles hangt af van je traject, anticiperend rijden en meer.
Door omstandigheden zit ik nu wat vaker bij andere mensen in de auto en als ik dan zie hoe hard
er op een stoplicht wordt afgereden en steeds stukjes optrekken bij zo'n licht terwijl het nog steeds rood is, dan is er
nog een hele winst te halen.
Ik voorzie dat er bij de nieuwe Rio weer een hoop volk gaat mopperen, cq " zich genaaid" voelen, over het verbruik maar de oorzaak
echt beslist never nooit bij zichzelf of de afgelegde ( korte) trajecten zoeken....
.