Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    E10

    Heb in DE op de terugweg ook 98 getankt.. moet die mais-troep niet.
  2. bigwade

    Afscheid

    Google nou eens op Dacia Duster en ga dan naar afbeeldingen. Auto zelf verdient niet echt de schoonheidsprijs, maar in het wit wordt het extra dramatisch. Een warme tint doet het prima op die auto. Zwart ook maar niet doen.. Suc6 Hey, jij en Tazteam zitten bijna op de 1500 , effe volmaken..
  3. @vand.m: je zult verrast zijn, er zit iets moois aan te komen. NB ivm het voorbereiden van het ijzerwerk aub opgeven tot a.s. zondag avond 00.00 Nieuwe aanmelding: birdfeedertje als handige harrie Mastermontage: Bowie97 ! Handige handjes/hulptroepen: birdfeedertje Werkelijke Toeter in/om/verbouw: AlexVB ceed Bigfatpete SP3 bigwade SP3 Labramatiér SP3 Coronado SP3 Kijken/Ongevraagd Advies/Indeweglopen en Sfeer Maken: Smart Specialmade (?) .
  4. Dames Heren, met montage met relais en plaatsing van de toet direct achter het logo wordt het wat ingewikkelder, maar het resultaat is wel top en veilig. bowie97 heeft e.e.a. uitgedokterd en met wat heen en weer dimdammen w.b ideeën komt het goed. Het is echter geen 10 minuten klus, denk eerder aan 1-2-3 uur. Vanwege de hoeveelheid werk en de handigheid van de huidige gasten stel ik voor dat er nog max. 2-3 toeteraanpassers welkom zijn. Geef even op tijd op (voor dinsdag) ivm met bestellen/regelen spulletjes. Naast het installatiesetje van Valk komen er nog wat schroef/moer/ijzerwerk kosten bij, dat gaat gedeeld worden. Catering = sponsoring BW en BFP Laat even weten of/als je wilt komen.
  5. Dat dacht ik dus ook. NB met een beul van een motor. Genieten van trekkracht mag hier in NL niet , tax hè..
  6. Vind de Geelhoed lijstjes op AW wel leuk http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4728747#msg-4728747
  7. @Specialmade laat je nog even wat van je horen ? Ik moet ook een werkend mailadres van je hebben via PB In geval van nood is een extra Toet + installatie set, moet wel betaald worden uiteraard zodat de verloot versie opnieuw besteld kan worden. http://www.valkmotorparts.nl/ heeft een verloot reserve toet voor ons event gesponsord. Dank. Van Bowie heb ik een ECHT hele fraaie PDF mogen zien hoe het kan worden. Dat komt later. Er zijn nog verherverbouw plaatsen beschikbaar..
  8. Foto= zus van ?
  9. Hey Questor, je schrijft : "Cardoen een Sorento EX 2.5 crdi model 2007" en "de Sorento die ik bij Cardoen heb gekocht is een nieuwe wagen (0 km op de teller)" We hebben van de week een ander lid misschien wel (onterecht) een beetje gemangeld met ± hetzelfde. Bestaat dat echt in BE Nieuwe auto's van 4-5 jaar oud ? Hoe zit het dan met garantie etc. (was ook zijn vraag) Ik ken dit niet in NL, iemand ?
  10. @Questor.. Groot gelijk. Veel plezier met je "nieuwe" auto
  11. very close.. stuur mij een werkend mailadres via PB van dit forum en je krijgt +/- woe de juiste adresgegevens
  12. Gewoon westelijk rijden, je komt er uiteindelijk vanzelf. toch hè, dat dacht ik ook..
  13. @Specialmade waarom niet meteen doen?
  14. Je bent al de 2e sinds 20 april, het moet niet gekker worden ! http://www.kiaclub.nl/topic/6875-pas-ik-hier-wel-bij/page__p__59002 Welkom hier en veel plezier met je auto !
  15. Welkom, we zijn hier dol op foto's Wat wordt het voor kleurtje ?
  16. Wat nou IQ ? Het zal een BE/NL kwestie zijn w.b. taal. In NL is een auto gekocht in 2009 van het bouwjaar 2006 een 2e hands auto, dus niet NIEUW. Geef nou eens aan waar het over gaat. Jaartal: KM: etc. Wil je geholpen worden of alleen zeiken en claimen.
  17. Goed plan, we laten even aan bowie over wat er exact aan handyspul moet komen.
  18. Joh, ga nou eens zoeken naar een andere auto zoals een 2eH Hyundai Getz etc. Het is volstrekt duidelijk dat jij met je wensen niet uit komt met een nieuwe Picanto. Who cares ?
  19. Tja, ik zou de hond in dit geval ook wat meer aandacht geven..
  20. Waterbak, hamer en pin met zeer ruim touw voor hond.
  21. burgkop, wat zit je nou te zieken op de Picanto. Je hebt reply en adviezen genoeg gehad in andere draadjes. Zoek een ander merk tuut voor je fietshobby. Autoweek kan je daar alle gegevens voor leveren. www.autoweek.nl DOEI !
  22. tintbedrijven........... mooi woord.
  23. Waar is het oosten......
  24. The real thing ? effe naar de AH De Troffee ? tja jammer, dat gaat je echt niet lukken........
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...