Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dacht dat Alex ook nieuw vet in de frituur had gedaan.. En dan maar afdampen naar Slovenie..... Tobben juli/aug
  2. Vind het echt heel knap als je daar nog wat van kan maken.. Maar ja dat was met de oer Pica eigenlijk ook. Hou ons (ook met foto's) op de hoogte
  3. Vakantie-ervaringen...hoe deed de SP3 het? Hoe beviel de SP3 op vakantie? Dat was de insteek van dit draadje en over die van mij moet ik me nog even buigen incl. plaatjes , het komt.. Dus geen geneuzel over levertijden maar vet brute foto's/beschrijvingen oid van de tuut op de Brenner, Oma op het dak in koffer, geript bij het tankstation en meer. zo en dat was 5000
  4. Media…… bij andere merken is het niet anders. Levertijden, ja je hebt pech, helaas net als veel anderen. En net als jouw auto wordt geleverd staat er vast een nieuwere versie op stapel. Helaas werkt het zo. Wat de nieuwe crisis gaat doen, geen idee.. Kortere levertijden ? maar dan geen baan meer ? Ik weet het niet. w.b. kaartmateriaal van de fabrieksnavi is Kia afhankelijk van de leverancier en dat is hier tot treuren's toe beschreven. Gebruik zoekterm+kiaclub.nl in google voor de beste resultaten. Communicatie, daar gaan we het ergens in september wederom over hebben als KiaContactGroep met de mannen van KiaMNL. U hoort
  5. bigwade

    Claxon

    Dank voor de link Labra, de functie van het relais is mij als electro-beet ook nogal onduidelijk. Lijkt mij een zekering kwestie bij vuil en of nat worden. Montage achter de radiator dan maar ? We hebben helaas nog geen foto's van een lid waarbij dat door de dealer is gedaan.
  6. Ga es even niet "even" rijden, maar wat langer. Snelwegen 90-110-140km/h, binnenwegen, stad etc. Luxe pakketten zijn eh.. luxe pakketten, haha! Vel plezier met kiezen.
  7. bigwade

    Claxon

    http://www.stebel.it/stebel2009/products.asp?IDserie=14&uso=1&tipologia=moto incl. geluid. Data: http://www.stebel.it/public/stebel.pdf NB de Stebel die ik heb is van Duits fabrikaat gemaakt in licentie. Degelijk ding vandaar misschien duurder dan de Spaghetti versie. Ding ligt op werk dus ik kan het morgen even bekijken. Is er een electra-boer met goede adviezen ? Wel of niet relais gebruiken etc.
  8. bigwade

    Claxon

    Ik heb al stekkertjes voor de Toet, 10 sets Kunnen met AMP tang aan draad geknepen worden.
  9. of deze in google dubbel din sportage 2005+kiaclub.nl inbouw handleiding dubbel din sportage 2005+kiaclub.nl Doet het vaak beter dan de eigen zoekfunctie Suc6
  10. bigwade

    Claxon

    Helemaal goed. En als je kiaforum bij je bestelling schrijft met link hierheen krijg je korting. Installatie pakket is niet echt nodig, ik ga kijken of ik een aantal klemmetjes ergens kan krijgen. Beugeltjes oid zijn vast wel handig, kijk maar wat je hebt liggen. grtz!
  11. doe es "dubbel din sportage 2005" op google.. Krijg je een hele bak info.
  12. @harter, da's inderdaad wat subtieler.. Goede post..
  13. Welkom hier. De 5bak roerbak van de 2.0 is niet echt succes, ik zou hier even gaan zoeken. De automaat is prettig maar gaat als een dolle in de 6 en je moet behoorlijk trappen om hem daar weer uit te krijgen. De 2.0 is sowieso een nogal luie motor. Onder de 2500 toeren moet je er niet te veel van verwachten. Als je het kunt betalen zou ik voor de 2.0 diesel automaat gaan. Vergeet de navi, die TT is prima. Suc6
  14. Van Harte en welkom hier. Hoge zit , prettig toch en dan is zo'n Volvo, Audi of weet ik wat ineens laag hè. Leuk iig weer een nieuw Soul lid. Veel plezier met jullie verse auto ..
  15. bigwade

    Claxon

    Moeten we dan geen entree gaan heffen ?
  16. Wow ... we hebben de enige Nederlandse BB pad gebruiker gevonden ... wat een eer dat het een KIAClub.nl lid is ... Marcel En die heb ik nog ontmoet ook!! Naast KIAClub.nl lid is deze BBpad gebruiker inmiddels ook nog eens KCG lid (KiaContactGroep) NB het gaat in het geval van die site niet om flash, want de eerste 2 doen het wel op de iPad. Die site is gewoon brak gemaakt. Doet het nl ook niet met een normale mac met Safari
  17. bigwade

    Claxon

    3/9 it is.. Locatie NwGein, afslag 18 aan de A12. ca 11.30-16.00 Ik heb tot nu toe staan: Bowie97 "der Meister Monteur" AlexVB Bigfatpete bigwade en dat was dat dacht ik. Geef je even op. Zelf op tijd voor toeter, draadjes etc. zorgen Opgeven en niet komen zonder op tijd af te zeggen levert een rode kaart op.
  18. Helaas is het MijnKia Systeem nog steeds niet up to date. Ik kreeg voor mijn SP3 zojuist een mail van MijnKia als herinnering voor een 1e beurt. Zelfde als hier http://www.kiaclub.nl/topic/5496-onderhoudsintervallen/page__view__findpost__p__56049 Dat zal die van 15.000km zijn die BESLIST NIET in het instructie boekje voor komt. We gaan het er over hebben bij de eerst volgende bijeenkomst.
  19. op iPad ook maar niet echt lekker. probeer effe andere browser. Veel webbouwers denken nog steeds dat IE de standaard is.
  20. Da's toch niet zo gek boven de 215 ??
  21. ga eens naar, of bel eens met Kia Wolters IJsselstein. Daar zit een geniale chef werkplaats. Het zo maar vervangen van het lager is geen oplossing dus.. Suc6 en laat effe weten..
  22. bigwade

    Claxon

    3/9 dus
  23. bigwade

    Claxon

    Toet kost 45 euro 10% is 4,50 korting 20% is 9 eu Ga je je daar echt zorgen over maken ? Heen en weer rijden naar inbouw en of NWGein, incl gratis koffie, taart, gezelligheid, vrienden voor het leven etc. kost al meer, maar dan heb je ook wat. Geen brute toet maar de originele laten zitten is het goedkoopst, het is een keuze.
  24. bigwade

    Claxon

    help... bfp reageert op de kortings actie. Nou ken ik bfp een beetje en die gaat echt niet dood van die korting. Van 3/4 pak peuken misschien wel maar daar ga ik (gelukkig) niet over. Dat was het zo'n beetje, haha!
  25. bigwade

    Claxon

    Ik wacht nog ff met bestellen. Ik lees her en der dat er een andere claxon wordt geplaatst in de nog te leveren modellen. Wellicht geef die een betere sound. Of is dit een "broodje aap" verhaal berichtje was bedoeld voor bigfatpete
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...