Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Labramatiër...in combi met de hond in zijn Avater zal dat een Labrador x Dalmatiër zijn...oftewel een Lab met stippen Domme ik, je hebt volstrekt gelijk, erg fraaie hond trouwens, heb em vandaag mogen aanschouwen. Ik had stippen even gegoogeld en dan kom je lieveheerskrengen tegen met diverse betekenissen, duh.. Tja sorry ben stadsmens..
  2. bigwade

    Claxon

    @bfp w.b. korting hebben we het over 3/4 pak peuken, daar ga jij toch niet moeilijk over doen gewoon bestellen mvv Kia forum, klaar..
  3. Alziende BW (hoe kom je er op) zegt helemaal niks. Je reageert op een post van ons gewaardeerde lid Smart. natuurlijk zijn onze namen zeer lastig uit elkaar te houden, Smart vs bigwade.. Daarom zijn onze avatars dan ook zo verschillend, voor het duidelijke onderscheid, duss.. grtz!!
  4. http://www.autotrader.nl/auto/zoekresultaten/kia-sportage/bouwjaar-van-2011/
  5. stippen ? is dat de vrede bewaren ? correct ? Die kende ik nog niet....
  6. vreemde geur, putlucht..... doet me denken aan... Ach wat, die koelkast staat gewoon uit..... Zeker crisis..
  7. btw is dit "nieuwe" haring, of die van vorig jaar (of eerder)
  8. koffers kijken is ook niet alles. zal voor jullie duimen...
  9. bigwade

    Claxon

    Oké streefdatum 3/9. Is dat accoord ? Ik hoop dat Bowie dan ook kan.
  10. je moet die rommel van de lidl er ook niet ingooien remedie, leegspuiten en er lekker spul in gooien. dat winterspul heeft een vleugje antivries en dat ruikt nou net zo lekker. het ontvet ook goed.
  11. bigwade

    Claxon

    We gaan het, als bowie het goed vind, verzetten. Kreeg al een mailtje dat sommigen nog op vakantie zijn etc. Eind aug of 1e wk sept. is ook oké met voorkeur op zaterdag. zit ik wel een paar weken naar een niet werkende toeter in doos te kijken....
  12. bigwade

    Claxon

    Tot nu toe ben ik de enige.....
  13. bigwade

    Claxon

    Kun je daar eens hele duidelijke foto's van maken en hier plaatsen. Ben met name geïnteresseerd in het beugelwerk en plaats Bij voorbaat dank
  14. bigwade

    Luchtfilters

    Hij zit er bij mij in, maar ik heb niet het idee dat het werkelijk wat uitmaakt. Geluidje is wel leuker. De 2.0 is een slome donder en alleen een open uitlaat of een turbo gaat dat blok wakker maken.
  15. bigwade

    Claxon

    Gaan er meer mensen mee doen met toeter-update in Nw Gein ? de 13e aug. Ik sponsor voer en drank, DHZ zaken zitten direct om de hoek w.b schroefjes en meer. Daarnaast heb ik een Tango en Krasstraat ook direct om de hoek. Laat even weten..
  16. bigwade

    Claxon

    13e zou voor mij oké zijn. Laten we even kijken of er meer m/v kunnen/willen. Claxon binnen, best groot ding. In de gebruiksaanwijzing staat dat gezien de garantie dat ding niet in de volle plens mag hangen. Is voor de radiator dan wel zo'n goeie plek denk ik dan. Er achter is ook ruimte zat. Moet dan wel wat beugelwerk aan te pas komen.
  17. bigwade

    Claxon

    Denk aan combineren, vanaf de locatie is de sneltram in 10-12 minuten in centrum Utrecht. Rest-familie kan zo, op deze wijze op excursie gezet worden. Dan valt een dagje uit toch mee ?
  18. Welkom A3 Sportage wat....... Kekke V6 van het type 2 of een verse met snelle snit, type 3. Een foto doet wonderen..........
  19. bigwade

    Claxon

    Toeter montage dag in NwGein ? Ik heb plek en koffie 2e of 3e wk weekend aug ? Laat maar weten. Testen kan er ook er is toch amper iemand. grtz!
  20. Plaats dat even hier http://www.kiaclub.nl/topic/3706-usb-tips-tricks/ Dan houden we die USB reut een beetje bij elkaar. Mappen in mappen is met een 2008 radio niet te doen 2010>> wel Probeer eens een 4Gig stick
  21. Als ik onderstaande links lees komt het vooral voor bij kinderen van 2-10 jaar. Jullie dochter is nu net 2,5 Dat valt ± samen met uw auto wissel. Ik zou eerst eens langs de huisarts gaan. Suc6 http://www.camperpunt.nl/wagenziek.htm http://www.toly.info/nd/onderweg/wagenziekte.htm
  22. bigwade

    Claxon

    Daar heb je vast geen plaatje meer van, of wel..?
  23. Dan ga je toch niet terug naar die BE dealer?? Garantie is toch Europees? Leg anders eens even uit.
  24. bigwade

    Claxon

    neen omdat ik dacht dat dat niet nodig was, gezien eerdere berichten. Ik kijk wel wat er bij zit. Ik kan misschien ook heel lief naar een zekere buurman kijken. Ik laat het wel weten.
  25. bigwade

    Claxon

    de Stebel Nautilus Compact Tuning zwart http://www.valkmotorparts.nl/ is besteld Ik stuur je wel een PB als ik em binnen heb.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...