En ik dacht dat Nederlanders krenterig waren.
De vervang auto van 199 euro /mnd is hier al meermalen besproken en dat is een
uitstekende aanbieding.
Veel mensen hebben geen enkel idee wat een auto maandelijks kost.
Reken het maar eens uit, incl. afschrijving, verzekering, onderhoud en wegenbelasting.
Masterdick, shame
Vreemde nick trouwens.. zoiets als überlul ??