De mijne zit er nu ook in en ik heb hetzelfde idee.
Met raampje open is geluid is minder snerpend, wat sportiever en ik heb het idee dat idd ook
de resonantie, als die er al was bij 3400t/min minder is.
Nu nog een open sportuitlaat op sound gemaakt (http://www.uitlaten.com/main.html)
OxyBull, laat es even weten wat die chipknutselarij doet