Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dit klopt. Maar voor een benzine wel met een oliewissel elk jaar De Diesel niet, die mag 2jr of 30K
  2. 1 is ja en de rest is slordigheid dealer. Wie is dat ?
  3. bigwade

    Nokia 6303I

    http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Sportage/?gclid=CLqNie2sn6kCFUWFDgodZW3Etg scroll even naar beneden en kijk op de Kia-Sportage-compatibiliteitslijst-telefoons-JAN2011 Jouw telefoon is de boosdoener want hij wordt niet ondersteund. NB deze info staat al even online bij Kia hoor..
  4. Jazeker , ik en ook ik schrok me kapot de 1e keer. (http://www.kiaclub.nl/topic/1591-sportage-binnen-yes/page__view__findpost__p__51080) Maar het hoort en is af te regelen met de sterkte van je dash verlichting. Voor zowel dag als nacht. Staat vast ook in boekje. Suc6
  5. w.b sturen.. geef het nog even 2 wk tijd.... wordt (hard) aan gewerkt..
  6. Kersen gedaan, haha ! http://tinyurl.com/6zq4lu5 Laatste avond dames heren...
  7. Damme Centrum.. ? die vind ik echt goed, stoer en gedurfd.. Broeva Haroo !! Nog maar een Duvel.. Ken de situatie ter plekke, ga er met regelmaat al 49 jaar op vakantie (Cadzand)..
  8. Je begrijpt em verkeerd. Tussen mijn stand en degene boven me en onder me zit maar 10km verschil.. Dat kan dus 600 en 610 km afwijken van mijn stand.. bijv. 13.000 13.600 BW 14.210
  9. Het wordt een beetje spannend. Ik zit precies tussen 2 standen in met een verschil van maar 10 km. Morgen heb ik, niet direct plannen om te gaan karren. Maar als ik 6km ga rijden en weer 6 terug is de set voor de ander. Keuzes, keuzes.. Wat te doen ? Kan ook de keuze voor een ritje aan mevrouw BW over laten..kersen bij de boer halen bijv….
  10. Tuurlijk, kansen toch ?
  11. Ja da's een goeie
  12. http://www.kiaclub.nl/topic/7062-zomerkofferset-sp3/page__view__findpost__p__60874 Dat heeft dan niet echt geholpen.. Thierry Bedankt voor het overzicht !!!!!
  13. Hey Jantje, Da's K..... Beterschap !!
  14. Nog 2,5 dagen mensen. Doe een gok..... Geen gras en geen adders..
  15. Van die 926,25 euro kunnen er 195,- waxoyl(HAHA) euro's af Blijft over 731,25.. Dat is 8-9% van de nieuwprijs.. AFLEVERKOSTEN…….
  16. Ja hé, je hebt hier ook Belgen......
  17. Zeg EB dat riekt een beetje naar een sneer richting ons afscheid-genomen KCG-lid en tevens Kiaclub ex-moderator Ger. Ger heeft samen met mevr. Ger een keuze gemaakt en het is goed. Sommigen doen dat zonder overleg in de relatie en ik ben er zo een, HAHA, dank je Ger voor vermelding. Ger en eega, veel plezier met de nieuwe tuut, Peter, we houden je draadje levendig, jouw gedoe komt goed en Smeeing is geen oplichter, omkatter oid, je krijgt alleen een anderlandsche uitvoering. Probleem ? nee Interessante ontwikkeling ? Jazeker !
  18. Ah.. Op 6/6/2011 wordt met mijn iPhone een foto gemaakt van de km stand incl. tijd en locatie notificatie Deal ?
  19. Ben ik de enige die vind dat de nieuwe Picanto best duur kan worden ? Die basisprijzen zijn heel leuk en aardig, maar er komt incl Waxoyl zomaar 926,25 (!!) euro afleveringskosten bij, hatsa…. Dan hebben we het nog niet over metallic lak, huppekee 450 eu.. en 2 deuren extra, hoppa 500 nog es eurootjes Dat maakt een basisbakkie 1876,25 eurootjes duurder even buiten de pretpakketjes. Vind ik nogal geld….. Zag tijdens een software update van mijn eigen auto een hoop van die auto's bij Wolters IJsselstein staan voor veel meer dan de basisprijs en met een basis 1 din radio….. Ze zullen bij bosjes verkocht worden, maar toch..
  20. bigwade

    Luchtfilters

    Deze toch maar besteld http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2451 vervangingsfilter in de box
  21. Mevrouw Ger grijpt naar haar rug, kruipt in auto en doet zonnebril op en 300km stil zijn…. T'is effe wennen, HAHA!
  22. Hoi masimo dit is een dingetje voor de forumbieb, net als de instructieboekjes. Kun je Smart, onze bieb-regelneef deze manual aanmelden ? Die plaatst hem wel weer door voor algemeen gebruik.
  23. bigwade

    Byebye Kia Venga

    Chrones/Remko is wat schuchter de laatste tijd... Jammer
  24. Die rubber mat is een "must-have" item, zit er bij mij ook vanaf dag 14 in denk ik. 65 euri bij de dealert. Grappige foto's EB Je hebt de eerste Kia Sportage Awacs (zie 146) En dat stuur kun je bij de dealer recht laten zetten hoor (149)
  25. bigwade

    Luchtfilters

    Heb het K&N filter hier besteld http://www.autosportparts.eu/ Jasper Tielen J.P.S. Autoport Parts 82, incl btw komt deze week daar binnen, maar met hemelvaart etc. zal het wel volgende week worden eer ik hem heb. Automaat of handbak maakt niet uit het filter is voor de 2.0 en andere (zie lijst op site van K&N)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...