Zeg EB dat riekt een beetje naar een sneer richting ons afscheid-genomen KCG-lid en tevens Kiaclub ex-moderator Ger.
Ger heeft samen met mevr. Ger een keuze gemaakt en het is goed.
Sommigen doen dat zonder overleg in de relatie en ik ben er zo een, HAHA, dank je Ger voor vermelding.
Ger en eega, veel plezier met de nieuwe tuut, Peter, we houden je draadje levendig, jouw gedoe komt goed
en Smeeing is geen oplichter, omkatter oid, je krijgt alleen een anderlandsche uitvoering.
Probleem ? nee
Interessante ontwikkeling ? Jazeker !