Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Houten ? Ja da's een goeie..
  2. bigwade

    2.0GDI

    Doen we dan 2 blokjes begrijp ik ? Hoeft toch niemand te weten ??
  3. bigwade

    2.0GDI

    Dit begint een beetje te lijken http://www.kiaclub.nl/topic/6968-a-wolf-in-sheep’s-clothing-all-new-sportage-turbo-gdi-test-drive/page__view__getnewpost__fromsearch__1 Helaas niet in EU.. (blokje over laten komen ??, moet passen)
  4. Ben ik helemaal met je eens. Zoals het op de website staat lijkt het goed, nu nog even formeel. BTW scheelt wel een bak geld zeg..hoe kan dat ?
  5. bigwade

    2.0GDI

    Nee 1:10 haha! maar daar zit wel 300km snelweg bij (!) met afremmen en weer optrekken naar 130 op de teller. Herejee, dat slurpt.. Tja traag, er zit gewoon geen leven in tot je het gaspedaal echt vloert en dan wordt de silver-bullet erg dorstig..
  6. Grappig, ±zelfde auto Heb 9500km op zuinig gedaan en dan zit ik op 1:12 oid 2.0L aut. Het nieuwe rijden. Met het stoute rijden kom ik op 1:10 Stuur, ja dat is K maar wordt opgelost. Stoel aan rijderszijde niet omlaag ? Ik ben 1.93 en heb de stoel 3-4 piepjes voor de hoogste stand en heb ruim 10-15cm hoofdruimte met rug leuning tamelijk rechtop.
  7. bigwade

    Protect-All

    is een punt van zorg idd.
  8. bigwade

    2.0GDI

    QUOTES EB: 1)De huidige 2.0B configuratie (163pk/194Nm) met 5-bak 2)een 2.0GDI, beide atmosferisch. Die laatste levert 177pk bij 6500 tpm en een koppel van 208Nm bij 4700tpm. En nu gekoppeld aan een zesbak Dit gaat geen ene reet uit maken. Die 2 Liter Motoren worden dankzij de groene terreur steeds meer geknepen. Ik heb nu na 9000 km eens een tankje het nieuwe rijden los gelaten en ben eens van jetje gegaan en gewoon gassen. Heerejee, je moet idd het pedaal werkelijk vloeren om vooruit te komen en inhaalacties zijn een uitdaging. Handbediening bij automaat is dan ook beslist gewenst. Verbruik gaat ook richting V6/V8 Bah.
  9. Top Man. Dat laatste regeltje is voor diverse Sportage wachtenden, eh ......lastig. Haha ! feli met de nieuwe tuut en we zien graag zsm werkelijke foto's in het garage deel...
  10. Zuurgraad op dit forum ? , HAHA! geintje
  11. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Joh........ die dingen zijn snel te leveren........ LEUK, VEEL PLEZIER ERMEE !
  12. Heren, dit zijn speculaties. Het verhaal van peterketelaars is zeer kort en er ontbreekt echt een hele hoop informatie. Laat em dat eens rustig uitschrijven hier, kijken we dan verder. Dealer doet het goed, Smeeing heeft wellicht een foutje gemaakt, maar gaat er goed mee om. Een ander oordeel dan dit kunnen we nu op de bestaande info niet vellen, vind ik.
  13. Je hebt helemaal gelijk Hoe krikken we die trekkracht een beetje op Sport luchtfilter, andere uitlaat ? (deze klinkt zo knerperig) Zet dat zoden aan de dijk ? Van mij mag er ook wat meer pit in ahw. Voor normaal mee tuffen is het voldoende, voor het sport gevoel niet. Vandaar dat sport-age ?
  14. Peterrr, ik begrijp dat je met dit soort acties niet blij bent. Maar peterketelaars geeft niemand direct de Zwarte Piet. Blijft de vraag…. Wist peterketelaars dat dit een (goedkopere) import auto was ? (Je bent aan het winkelen tenslotte) Dan kun je toch ook niet zomaar verwachten dat je dezelfde service en garantie krijgt, als bij de normale dealer. 2000 euro verschil is een bak geld, maar dat zal toch niet alleen die garantie zijn? Als het bij mij om een 500 Eu verschil plus of min gaat bij aankoop ga ik niet moeilijk doen op het moment dat mijn gevoel zegt doen ivm service, leenauto's etc. Dat op een auto leven van zeg 5 jaar. Ik weet dat er mensen zijn die er een sport van maken bij aankoop echt het onderste uit de kan te willen en dan later wat minder/niet bediend worden en daar dan weer vraagtekens bij zetten. Hoe wil je zelf behandeld worden denk ik dan. peterketelaars Hou ons wel op de hoogte aub…..
  15. bigwade

    resonantie

    Heb jij het nou over een rammel van je schokbrekers of een motor resonantie bij 3400 toeren.
  16. Dat is ook weer wat kort door de bocht. De dealer, waar je dus geen auto hebt gekocht, kan die uren en materialen niet verhalen op KIAMNL. Dat kun je deze dealer niet kwalijk nemen, toch ? Dat Smeeing het oplost, omdat het ook hun fout is, is natuurlijk prima. Ik hoop voor je dat e.e.a. spoedig wordt rechtgezet. NB de Roemenië Route is weer een aardig weetje.......... Ik kan me herinneren dat er ook eindeloos varkens werden versleept ivm btw en andere heffingen. Garnalen kunnen ook hele tochten maken, trouwens, bizar..
  17. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    OW, dat was om de hoek....... Kreeg je ook een fraaie VIAKIA mee, met tasje, van die dames..... Niet gezien ?...........BRILL
  18. Klopt helemaal , scuzzy, maar heeft iemand zo'n ding als pdf/nl Kunnen we bijvoegen in de database.
  19. Kan em laten verwijderen
  20. Ik mag hopen van wel zeker een jaar, HAHA!
  21. Verschil karrewiel en ballonband zal je niet ontgaan zijn, toch ?
  22. als je het zo leest wel, idd. "Op 24 december 2010 kocht ik bij Smeeing in Soest een nieuwe Kia Ceed via de site euroedition.nl." Blijft raar dat er dus een Roemenen route is. Ik dacht dat ze de auto's bij ONS van de automarkt kwamen halen, HAHA!, maar er werken dus ook andere krachten. Jammer dat Topic Starter niet wat actiever reageert...
  23. Dan mag je deze nogmaals verplaatsen naar SP2 De X-tra is een SP2 Voor de geruststelling van de Topic Starter, de trekkracht van de SP3 2.0 icm automaat is nog bedroevender, behalve als je het pedaal DOOR de vloer drukt. Dan gaat hij van Jetje....
  24. Beetje respect voor onze "krasse knar" http://www.kiaclub.nl/topic/6633-wie-heeft-de-oudst-rijdende-kia/page__view__getlastpost Heeft iemand al dan niet zo'n boekje digitaal ? (ik neem aan liefst in NL..)
  25. bigwade

    Byebye Kia Venga

    ZWAAI ! Veel plezier met nieuwe tuut. !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...