Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Zoek hier maar eens op fabrieks navigatie....
  2. Al zou ik hem zelf niet uitgekozen hebben, dit is toch ook wel een fraai kleurtje. Veel plezier ermee.
  3. Hou es op prachtbak http://www.autoweek.nl/autotest/720/Kia-Magentis-20 Ga en wil je toch niet vergelijken met een "mug"......
  4. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Is het nou een opgeleukte i10 of hebben ze er meer aan gedaan ? Bodem etc is i10 en die 1.2 wordt als 1.25 in de i10 verkocht. Ben dus even buiten het jasje benieuwd.
  5. Ik vond het redelijk wartaal maar jullie komen er wel uit zo denk ik NB over welke auto gaat dit ?
  6. € 2100 ??
  7. JA NATUURLIJK !!!!! WELKOM HIER. TOFFE BAK ! en weer eens wat anders. Weet alleen niet of je veel "collega's" zult treffen, maar voor problemen zijn er ook zo nu en dan echte kenners/monteurs aanwezig, antwoord op vragen kan dus even duren. Ik zou zeggen maak eens wat meer foto's van die pracht sjees en zet ze bij je garage serie. Cheers!
  8. Welkom hier veel kun je hier vinden http://www.kiaclub.nl/forum/62-sportage-3/ Gebruik ook eens de zoek functie en als er dan nog wat over is.... laat het weten..
  9. http://www.kiaclub.nl/topic/6318-parkeersensoren/
  10. Ik had geen vraag maar verwees je door naar de instructieboekjes die je kunt downloaden. De radio bediening moet te vinden zijn. Zelf heb ik een SP3 dus ik kan je verder niet echt verder helpen.
  11. http://www.kiaclub.nl/topic/6362-caravan-ervaringen-met-de-sp3/
  12. Hele andere foto's....... Ook leuk.
  13. Laat me raden........ waar is die mok nu ??
  14. ER is meer dan SP2 of 3 BTW had er nog nooit 1 gezien, haha!
  15. zijn toch de juweeltjes van dit forum, dank..
  16. Oké, goed om te weten. Bij de SP3 is dat ook zo maar daar schijnt een modificatie voor te zijn. KCE11-91-V070-SL Van11-04-2011 SEAT HEIGHT LEVER ASSEMBLY CHANGE Bestuurders stoel zou bij sommige mensen naar beneden zakken. We horen het.
  17. bigwade

    vandaag 1 zien rijden

    Dame achter het stuur reed alleen als een natte krant. (Veemarkt Utrecht 15.05) Leuke auto !
  18. Welkom Koos 2wk ? Er worden hier enkele mensen helemaal gek nu.. Wat heb je gescoord en hebben wij foto's ? Zijn we dol op.
  19. Misschien erg handig als je knetter bezopen van de vrijmibo komt, verder lijkt het me een award waard voor de meest zinloze SP3 accessoires..
  20. google is my friend..
  21. Gewoon melden hoor, het leek er even op dat alle Venga dingen opgelost waren, maar niet dus. Remko heeft zijn stoelprobleem naar het schijnt opgelost.
  22. Dat is bijzonder... Bij verschillende modellen gaat vaak ook de airco aan als de lucht via de voorruit geleid wordt. Het kan een schakelingetje zijn, vreemd.. Fijn dat het nu wel werkt !
  23. bigwade

    rio met kont

    Best fraai !
  24. Japan ? (even buiten die speciale lakken, die niet op een SP3 zitten)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...