"Philip je begint nu wel heel erg een Kia zuurpruim te worden.."
Ja dat vind ik.
Je begint je, al dan niet terecht, als een verongelijkte kleine aan te stellen
en dat is gezien je historie heel erg jammer en volstrekt niet nodig.
Kijk ze zelf ook maar eens na, je meest recente bijdragen:
http://www.kiaclub.nl/topic/5442-kia-dealer-stelt-teleur/page__view__findpost__p__44390
Beurtmopper
http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__52516
Ik mot geen Kia meer
http://www.kiaclub.nl/topic/82-tazteam-the-next-generation/page__view__findpost__p__59553
idem
http://www.kiaclub.nl/topic/6924-viakia/page__view__findpost__p__59554
Ik krijg geen gratis blaadje…..
Kom op man, koop w.b merk dan wat leuks, plaats het vol trots, zwaai eens naar ons en ga er lekker weer aan werken zoals voorheen.
Dan ben je leuk bezig.
Niet met mopperen joh, het is lente.
Have Fun !