Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. De mijne is origineel Kia
  2. Vergelijk de plaatjes hier http://www.kiaclub.nl/topic/6836-chroom-strip-achterklep/page__view__findpost__p__58771 Die van Kia lijkt rond, in de mijne (en die van bowie) kun je je haar kammen ahw. Da's al
  3. Instructie boekjes: http://www.kiaclub.nl/topic/2841-digitale-instructieboekjes-kia/
  4. Het lijkt iig niet op vb http://www.kiaclub.nl/topic/6836-chroom-strip-achterklep/page__view__findpost__p__58771 Dat vond ik jammer. De strip is echt plat en reflecteert als een "nep" spiegel. Zelf had ik liever een iets boller stripje leuker gevonden.
  5. Zal ik je even uit de droom helpen… Zelfde auto. Ik heb nu ruim 8000 km gereden vanaf jan met vorst. Tot 5000 km had ik een gemiddeld verbruik van 1:11.4 Wordt nu net iets beter.. Gemiddelde snelheid is 49km/h (!) volgens BC (5000km) Ben dus erg benieuwd wat jij gaat doen met gemiddeld 125km/h Vliegen, 188 rijden ?
  6. bigwade

    Luchtfilters

    Hij zit er in ? Merk je iets met rijden ?
  7. Getver
  8. Wat heeft een rode gloed op de bekleding te maken met rode lak aan de buitenkant ? Auto is 6 jaar oud......... Overgespoten met waterverf na een ongevalletje ? Ik denk niet dat je Kia of wie dan ook met dit verschijnsel lastig kunt vallen. Heb je plaatjes ?
  9. Ga weg man, haha ! Kom op mensen, laat zien dat barrel...... Wanneer is überhaupt de 1e Kia in NL verkocht ?
  10. 30 april komt in de buurt.....
  11. Precies, en dank zij de tip van BF kan ik weer wat hoger zitten, en dat zit echt beter voor mijn benen. Het is even friemelen met de spiegel. Zet eerst de stoel in de stand die je wilt hebben en probeer dan voorzichtig met 2 handen de spiegel op de juiste plek te krijgen zodat je de hele achterruit in beeld hebt. Mij is het gelukt, dus dat lukt jou ook.
  12. Huh ?
  13. "SilverSnor" op mijn "witte" Machine Silver metallic valt amper op. Bull/Push bars zijn zoooooo yesterday.. Geef dan maar geld uit aan kekke velgen, dat doet het meest, heb ik het idee.
  14. KiaMNL krijgt 500 units per maand heb ik vandaag gehoord. Er worden er "iets" meer verkocht. 6-12mnd kan het zomaar worden.
  15. Bedoel je nou dat glimding rond het logo of onderaan de klep, want DIE wordt bedoeld en die heb ik ook. Snor ?
  16. Was dat niet die Almere dealer waar je nou net zo tevreden over was ? Ik zou er even langs gaan (als je in de buurt bent) en dit netjes bespreken. Komt het vast goed.
  17. bigwade

    resonantie

    Done, lees PM
  18. Dat had ik ook hoor. Ik heb dat ding op mijn Machine Silver, (Metallic Wit volgens sommigen) en moest er erg aan wennen. Maar ja hij zat al vast hè, haha! Vind het nu wel leuk. De reflecties zijn best aardig omdat het ding zo plat is. Het is wel mijn laatste blingding iig. Zal morgen eens een plaatje maken.
  19. Oké, ik had ook al aangegeven dat het losse uit de pols bedragen waren, maar zelfs als je ze tot op de komma gaat narekenen, kom je weinig voordeliger uit. Jij denkt te ontkomen aan die revisie (winst), ik niet. En daarom heb ik het vandaag aan een über-techneut (vieze handen-man) van KiaMNL gevraagd, was er toch.. Zijn antwoord; Vanwege emissie eisen zitten de motoren nog strakker in elkaar dan voorheen. De verbranding is dan ook heter dan voorheen. Met LPG zou dat nog meer oplopen en dat kan dus niet, je draait de boel ahw stuk. De SP3 motor is een andere dan de SP2 ivm die emissie eisen. Beslist niet doen was het advies. Meer kan ik er niet van maken Als jij nou een gasboer kan vinden die die garantie over wil nemen incl. kleprevisie en de hele rimram, kun je het alsnog overwegen. Aan Kia zul je w.b. motor garantie weinig meer hebben. Kies wel een Grote Gasboer uit die er over 4-5 jaar nog is, anders heb je ook niks aan zijn garantie. (is hier ook al eens voorgekomen)
  20. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Dat klopt zeker, maar die pakketten sluiten wat gek op elkaar aan. Je bent voor leuk bijna gedwongen ze allebei te nemen en dat wordt wat prijzig. Hoe dan ook dit wordt een topper. Leuk, krijgen we vast ook weer eens wat meer dames hier...
  21. Ik ben 1.93 heb de stoel sinds vandaag weer eens wat hoger gezet en kan in de binnenspiegel de hele achterruit zien incl. de rimram buiten. Stoel staat ca 3 klikjes onder de hoogste stand. Probeer voorzichtig eens met 2 handen je spiegel anders te verstellen, hij kan meer dan alleen kantelen. Suc6!
  22. Ach, ik vergeet de wegenbelasting.. Verschil per jaar B>>LPG-G3=330 euro x4 is dat +1320 euro Met een NIET G3 LPG betaal je 700 euro per jaar meer x4 is dat +2800 euro. Het kon buiten ongemak dus ook nog eens duurder uitpakken. Tja ik verzin het niet, en ik weet dat er auto's zat zijn die het prima doen op LPG, zoek hier bijv. eens op de Forte Hybride, ook Kia. De SP3 op LPG met 20K/jr lijkt me een kansloze missie.
  23. Goeie tip, sowieso als je eens vergeten bent dat ding er af te draaien in de wasstraat..... Past er nog meer P spul op de SP, HAHA?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...