Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Werking ISG systeem

    Ja duh, anders kan jij of mevrouw BF de auto de berm in duwen in het ergste geval. Hij doettet niet meer meneer anwb.......
  2. Jantje, dat is niet helemaal zeker. In de SP3 is ruimte voor de subwoofer en ik zie instellingen op mijn radio die ik niet kan gebruiken maar kennelijk bestemd zijn voor die subwoofer. Ik verwacht dus dat op de boerelulleradio er wel degelijk een SW uitgang zit. Iemand die het inmiddels gesloopt en vervangen heeft voor iets anders mag het helemaal zeggen trouwens, dan weten we dat ook weer.
  3. Als je het over de SP3 hebt zit je in het verkeerde topic. Dit vak is bedoeld voor de SP1 en 2
  4. En wat waren wij daarvoor kwijt aan "harde" euro's ? Standaard bedrag of nog extra ditjes en datjes ?
  5. Ik zag bij het stuurtopic dat Asterix zijn olie heeft ververst.. En wat heb je er uiteindelijk in laten lopen ? Toch wel Duitse Helix hè
  6. http://www.kiaclub.nl/topic/5443-sturen-sportage/page__view__findpost__p__58308
  7. Het zou meer moeten zijn dat dealers verplicht worden het forum sowieso te lezen, HAHA! Ik doe even een slag in de rondte, en iedereen mag mij corrigeren, maar ik denk dat er nog geen 4% van de dealers mee leest op dit forum of actief llid is. Kunnen we wel eens eens een poll over op zetten Ze (dealers) doen zichzelf te kort trouwens, maar snappen dit niet.
  8. NB 448 Sportages op kenteken gezet in maart http://www.autoweek.nl/forum/read.php?1,3161235,4638339#msg-4638339 Dat zijn er al minder dan in feb en zeker in jan. Dat ligt vast aan de leverings problemen. Maar waar ZIJN die mensen toch, die zien we hier amper/niet
  9. bigwade

    resonantie

    Dat is helemaal niet uitgesloten. Het hitteschild is maar een dun ding dat kan gaan resoneren onafhankelijk snelheid natuurlijk. Ook kan een schotje in de uitlaat mee/tegen werken. Ik ervaar met de automaat bij 3400-3500 een matige vorm van resonantie, maar vind dat zelf niet hinderlijk en als automaat rijder kom ik amper aan die toerentallen. Maar eh, we gooien het in de groep bij KiaNL. U hoort.
  10. Dit is het SP1-2 forum, voor 3 is er een ander.
  11. Uit het hoofdstuk onzin... 2 meiden verdwaald in Parijs, dat moet een Kia navi zijn, haha!
  12. Er zijn minstens 2 trailers met Sportages gekanteld, dat zijn er dan meteen 16, er is er ook 1 in de fik gegaan en dat is dan 24 units. Daar kan/kon de jouwe tussen zitten.. Een andere verklaring heb ik ook niet
  13. bigwade

    Luchtfilters

    Zoek even op "sportfilters, Green en K&N" dan kun je echt van alles lezen over hoe of wat. En garantie, ja natuurlijk blijft die.
  14. bigwade

    Werking ISG systeem

    We hadden het even over of start/stop zou moeten werken, en dan is dat ja En punt 2 of dat 15% zou moeten kunnen besparen en dat is nee.
  15. bigwade

    Luchtfilters

    die heeft een ander serie nummer en vorm, uitkijken dus. De K&N 33-2451 zou het juiste type zijn en is via dealers hier in NL gewoon te verkrijgen. Vorige keer heb ik er 50-60 euro voor betaald (van het merk Green) Het voordeel is dat het een verbeterde luchtstroom geeft waardoor er wat meer koppel is bij lagere toerentallen. Daarnaast hoeft het NOOIT meer vervangen te worden maar bij 60K slechts gewassen en opnieuw ingeolied te worden. RTFM oid Het scheelt geld, is milieuvriendelijk en rijdt beter. Wat willen we nou nog meer. NB wel stickertje op je luchtfilterhuis plakken anders rukt een leerlingmonteur het ding bij een beurt er alsnog uit.
  16. bigwade

    Werking ISG systeem

    In alle reclame uitingen staan ook het verbruik en CO2 uitstoot. Ik zou toch eens googelen op de juistheid van deze cijfertjes. Misschien word je dan wakker……
  17. bigwade

    Luchtfilters

    Iemand al ervaringen met vervangings luchtfilters ? Op mijn SP2 had ik een Green. Het kan tussen de oren zitten maar ik dacht dat het allemaal wat beter reed. Green heeft ze niet voor de SP3, K&N wel. http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2451
  18. Wat zou het nou geworden zijn.... ruud.valentijn kom er maar in..
  19. bigwade

    Werking ISG systeem

    Start/Stop of die 15% Het eerste ben ik met je eens, het 2e kan gewoon niet.
  20. Nee hoor, heb ik volop gedaan in de SP2 en toch een prachtige inruil gehad Nieuwe start gemaakt met SP3 en nog nooit in gerookt. (gaat ook niet gebeuren)
  21. Is dat Jorritsma ? met zo'n politie logo er onder ?
  22. Zet het vet even aan voor de bitterballen..
  23. Duitse koelvloeistof gaat vast langer mee, net als de olie.. Eh Jantje, op naar de dealert....... Kan een slang klemmetje zijn wat tijdens de beurt, verbogen of weggemaakt is. Heb het met de Chevy ook eens gehad. Onderhoud is niet altijd wat je denkt.. Yanken lossen dat op door dan maar geen onderhoud te geven, ook een visie, tenslotte.
  24. Staat de BT van de telefoon wel aan ? Je zal niet de eerste zijn........
  25. Toll, om m'n Duits op te halen heb ik ook even de berichtjes van onze DE zusterclub bekeken. Daar wordt ook nog gesproken over een 1000km oliewissel. Voor een 2.0 dieseltje is dat 192 euro, scheisse ! Staat NERGENS in de instructie boekjes, maar sommige dealers schermen ermee In Oostenrijk wordt het nog doller en is het kennelijk verplicht. Ik vind dit een vorm van…….. En ja natuurlijk is de olie in DE 40% goedkoper. Die wordt namelijk vanuit Rotterdam daarheen gereden, helder toch ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...