Mooi hè zo'n forum olifant , weet alles te vinden..
Ik zit met die automaat na 6000km gemiddeld vanaf dag 1 tot aan nu 1:11,4
Het nieuwe rijden kan zeker ook met een automaat, je gaspedaal is je schakelaar tenslotte.
Om terug te keren op verstand of hart.
Als je geen automaat of 4wd wil en schakelen geen punt vind zou ik beslist voor de 1.6 gaan vanwege juist die 6bak met minder herrie
op de snelweg in 6.
Dat je dan ook nog centen in de zak houd is een meevaller.
Nogmaals, ga effe proefrijden (eega ook) en kijk wat het doet.
Suc6!