Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Werking ISG systeem

    http://www.kiaclub.nl/topic/3051-werking-isg-systeem/page__view__findpost__p__47290 en verder. Lezen jullie zo'n hele draad nou niet ? Erg jammer. Er is nog geen enkel lid dat aan kan tonen dat ISG een besparing w.b. brandstof oplevert (of het nou werkt of niet) Uit betrouwbare bron (KiaNL) heb ik begrepen dat het er enkel en alleen op zit om aan CO2/BPM normen te voldoen. Maak je er niet druk over......
  2. bigwade

    Venga automaat

    Tonisaez, ik heb 20 jaar automaat gereden, 2 jaar roerbak, en nu weer automaat. Het "schoonblazen" van een motor is nooit nodig geweest en sloom zijn ze ook nooit geworden Maak je geen zorgen, rij lekker zo door
  3. bigwade

    Venga automaat

    Niks aan doen.. 3000 t/m is echt genoeg Lekker doorkarren..
  4. 3310 ? die is toch stokoud ?
  5. Jawel, vlot optrekken met weinig gas, probeer het maar, het werkt. Ik kom zelden boven de 2000 toeren en rij gewoon mee met de bubs.
  6. bigwade

    Werking ISG systeem

    De fles wijn staat er nog: http://www.kiaclub.nl/topic/3051-werking-isg-systeem/page__view__findpost__p__44085 http://www.kiaclub.nl/topic/3051-werking-isg-systeem/page__view__findpost__p__44090
  7. Mooi hè zo'n forum olifant , weet alles te vinden.. Ik zit met die automaat na 6000km gemiddeld vanaf dag 1 tot aan nu 1:11,4 Het nieuwe rijden kan zeker ook met een automaat, je gaspedaal is je schakelaar tenslotte. Om terug te keren op verstand of hart. Als je geen automaat of 4wd wil en schakelen geen punt vind zou ik beslist voor de 1.6 gaan vanwege juist die 6bak met minder herrie op de snelweg in 6. Dat je dan ook nog centen in de zak houd is een meevaller. Nogmaals, ga effe proefrijden (eega ook) en kijk wat het doet. Suc6!
  8. Ach, het is maar blik hoor............
  9. Volgens mij hebben wij straks jin jang auto's Jij grijs van binnen, ik dark gun (geen zwart, want dat is het niet) Ik "grijs" van buiten, jij dark gun. Ben ik toch blij
  10. Goed bedacht maar nou net niet zo slim. Met een scheur in je band doet een spuitbus niks en daar heb je in (bijv) Spanje of Tsjechië nou net niks aan.. En reken maar niet dat ze daar banden voor een SP3 hebben liggen.. Op de Veluwe is dat anders, haha!
  11. GA RIJDEN IN EEN 1.6 ! DOEN !!
  12. Jij als zelfbenoemd kleurenkenner kunt toch wel het onderscheid maken tussen leasegrijs en Machine Silver ?
  13. http://tinyurl.com/48bxkyx Zoek op autotrack.nl of autotrader.nl Staan er 16-24 op voorraad.. Als je haast hebt.
  14. Timo (http://www.kiaclub.nl/topic/5425-even-voorstellen/page__view__findpost__p__44280) Ik denk dat je slachtoffer bent van je eigen slimheid.. Je hebt je auto 21/9 besteld bij nieuweautokopen.nl Bij de leverende dealer is 27/10 besteld. Gezien deze ervaringen http://www.autoweek.nl/forum/read.php?26,3376094,4434123#msg-4434123 kan het zomaar zijn dat de dealer de bestelling gewoon met een batch bestelling mee heeft laten lopen. Het zal ze op die condities immers worst zijn. Zijn we weer een paar weken verder en dan is 4 maanden niet gek. Of het die paar honderd euro extra korting waard is en gezeik met inruil (langer doorrijden) is vraag 2 Laten we hopen dat je auto er eind van de maand is. Sterkte!
  15. Extra proefrit, beslist doen. Machine Silver is de kleur natuurlijk.
  16. Heerejee Jantje, waarom dat ?
  17. Toyota wat ?
  18. In het boekje staat dat je de knop op het stuur ingedrukt moet houden. Dat werkt bij mij niet. De methode van Thierry werkt wel, dus gewoon met de knoppen van de radio. Daarna opnieuw je telefoon aanmelden en klaar. NB wel BT op je telefoon aanzetten.
  19. Zou zomaar kunnen. Ik stel voor dat we deze t/m 30 april open houden en dan wordt de oudste op het digitale schild gehesen. Dussssss Ken je mensen met een stokoude rijdende Kia, geef het door.....
  20. Morgen eerst naar de Hema
  21. bigwade

    Japan

    Vreselijke toestand in Japan, mijn maag draaide om bij het zien van de beelden...... Op autogebied is dit wel een hele aparte http://www.geenstijl.nl/archives/images/ANP15120557-1800.html Geen idee wat water kon/kan doen, nu dus wel..
  22. Dank, die zocht ik..
  23. Vandaag is er bij mij een nieuwe ruit in gezet en hebben ze kennelijk wat rommel van het dashboard geveegd. De dash is een beetje rubber achtig met structuur en een streep is zo gemaakt. Hoe krijg je dat weg, of hoe moet je dat bijhouden ?
  24. Gelijk hebben en krijgen is iets anders Die stickers komen er bij mij niet op, punt. Spatlapjes zitten in het stappenplan..
  25. Hij zit er in, pff Zonder al te veel gedoe. Heb wel wat isolatie terug moeten duwen en er zitten vegen op het dashboard, moeilijk te verwijderen. Het rubber past zowaar Klein dingetje: Aan de bestuurderskant naast het barcode venster zat een liggend transparant stukje Heel klein balkje ahw Dat is nu een driehoekje geworden. Weet iemand de diepere betekenis van deze dingen ? Er zit geen sensor onder volgens dealer.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...