Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ik kwam uit een "op de bok" SP2 en heb proefgereden in een auto van kennelijk een kleiner iemand. Wist me geen raad met het zicht naar achteren. Heb dat nu helemaal oké dmv stoel positie en zie alles. Ben 1.93 M
  2. Ik heb de 5000km nu gehad en vind de bestuurdersstoel niet echt prettig. Ik krijg ook last van mijn rug na langere ritten, De boosdoener is de vlakke zetel (helaas niet verstelbaar) en de gladde bekleding (campingspul) in het midden van het half "leer". Je glijd ahw gedurende het rijden wat onderuit. De SP2 stoel was stukken beter.. Ik ga eens kijken wat er kan..
  3. BF nou heb je best kennis van zaken, maar een stickertje op die plek, en dan kennelijk willekeurig liggend of staand geplakt is een item wat NIET op de auto hoort. Steenslag, denk even rustig na, daar ? op die plek ? Kan iemand me DAT uitleggen ? Het ziet er yak uit op die witte, als een soort pleister. Weg met die rommel.......
  4. En dat kan dus zo maar een productie vertraging zijn. Hier in NL heb je een koop overeenkomst met je dealer, niet met de importeur of fabriek. Als dealer niet geleverd krijgt kan hij daar weinig aan doen. Sterker nog, vanwege inruil deals zal een willekeurige dealer ZSM willen leveren,maar als hij niks heeft....... Rustig wachten dames, heren..
  5. Van de week de 5000km gepasseerd. Heb ik toch 102 uur en 35 minuten over gedaan. Gem snelheid 48km/h........ Misschien moeten we af van het verbruik per km en maar eens over stappen op een nieuw systeem. Verbruik per uur, HAHA!
  6. Bij mij werkt het geweldig. Nu zag ik in een ander draadje dat sommigen sowieso slecht zicht hebben naar achteren. Stoel staat dan waarschijnlijk te hoog. Met mijn stoel instelling zie ik het hele achterraam, plus alles daarbuiten en dus ook de achterliggers. Met druk verkeer in donker wordt je iig met deze spiegel niet verblind. Ik vind het een zeer nuttige gadget
  7. bigwade

    E10

    Als ik het stukje op http://www.welt.de/wirtschaft/article12707972/E10-Biosprit-ist-gefaehrlich-fuer-alle-Autos.html goed lees komt er veel meer condens in de olie waardoor er vaker olie gewisseld moet worden. Dit, het lagere rendement en een bericht in de krant van gisteren dat er niet eens voldoende grondstoffen zijn om bij te mengen (buiten de voedsel productie om) maakt deze E10 een volstrekt nutteloze brandstof. Ons door de strot geduwd door de groene leugen.
  8. Die van Ender lijken op en andere plek te zitten dan die van digital8 Ik vind het geen gezicht trouwens..
  9. Welkom, en gewoon doen !! Hou even rekening met een wat langere levertijd
  10. Welkom hier en op http://www.kiaclub.nl/forum/56-joice/ is zat te vinden. Zo niet, schroom niet het te vragen
  11. Kun je een wat wijder plaatje maken ? We zien nu niet WAAR het zit.
  12. We gaan het zien,volgens mij kun je er ook prima de velgen mee poetsen.... Sj wat zeg ik nou.......
  13. Gaan we dat rode test jack ritueel verbranden dan ? Of geven we ze nog een kans......
  14. Da's raar want die komen uit dezelfde fabriek. Daarnaast heb ik amper een reclame uiting van die auto gezien in tegenstelling tot de Venga. Het Joendaai forum is een fractie van dit forum, zou dat ook "helpen" ? Ik weet het even niet. De Venga ziet er echt een stuk leuker uit dan de Joendaai (vind ik) Ik heb een dag in een basic versie gereden en daar was niks mis mee. Daarnaast heb ik eens mee mogen rijden in de auto van Smart en dat is dan gewoon helemaal TOP ! Dusssssssss, werk aan de winkel om de problemen de wereld uit te helpen en het imago weer op te krikken. Zeg nou zelf, Joendaai is toch een beetje het grijze pollewop/paarse spoeling volk, toch ? Met zijn 4.44m is het een bescheiden auto hoor, geen grote bak dus.
  15. Ah joh, dat zijn al die gasten die op hun SP3 aan het wachten zijn........ Maar er is natuurlijk veel meer zoals Sorento's Ceeds Souls Venga's, nieuwe Rio's en Pica's etc....
  16. Misschien hebben ze een Nederlands TALIGE extra lijn vrijgemaakt, HAHAHA!!! Jammer voor de Walen, maar die zien we hier ook maar amper, dacht ik.
  17. Heb je al resultaten met foto's ??
  18. Nee da's niet helemaal waar volgens de laatste stats waren er op 28 februari 2011 - 14:54 145 mensen tegelijk online Smart, we hoeven er niets voor te doen, het record van 132 is verbroken..
  19. Bij de MijnKia Nieuwsbrieven zijn ze gestopt met de verslagen van de Forte Testdrive lijkt wel. Smart... we worden niet serieus genomen, hahahahahaha! Jammer..
  20. Belgen mogen wachten begrijp ik hier uit ?
  21. bigwade

    Zuinig rijden

    Geen idee.. Na even zoeken zag ik dat de wagen van 2009 is ? Als je twijfels hebt rij even langs de dealer. Er zit immer ook 3 of 7 jaar garantie op toch ? NB 2500 t/m is geen must, je kunt ook , afhankelijk van de drukte in het verkeer iets eerder opschakelen maar dan moet je wel je rechtervoet niet te diep in trappen bij de volgende versnelling na ontkoppelen vanwege het verbruik.
  22. De Belgen komen w.b. professie nog niet echt uit de kast. Laat eens wat lezen..
  23. EB, nooit opgelet op school ? http://nl.wikipedia.org/wiki/West-Friesland http://tinyurl.com/6kapl5t @Cornelis, welkom hier Laat die foto's in de fraaie omgeving maar zien. Mooie kleur en uitvoering...
  24. Welkom hier en laat die foto's maar komen.. Als je die in je garage box plaatst is 980 pix breed en onder de 200Kb als jpg. een goeie! grtz!
  25. Ik heb ze dus echt niet. SP3 Machine Silver.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...