Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Wijzigen "Algemeen" zoals hobby's en auto's kan ik helaas niet vinden bij profiel bewerken. Ik heb alleen deze opties Commentaar Vrienden Profiel Informatie Andere informatie (MSN etc) Geslacht en dan houdt het op.......
  2. Hoe wijzig ik auto's in de info onder de avatar Bij "Wijzig Profiel Informatie" kan ik wel geslacht etc. veranderen maar geen auto's ????
  3. Mooi, dat kun je kennelijk nu zo gek maken als je wilt in je account. Ben nu "eenvoudig lid" HAHA!
  4. NB nog geen vale gier, zee arend of schijt-sijs op de BF geland. NB2 Het staat wel heel eco en dat imago kan ik hier wel hebben
  5. Klopt Ger, op mijn auto geen rukpukkel Hier hebben we wat aan......dank !
  6. Ben nu met de Benzine automaat 2.0 4000 km verder en het gemiddelde is 1:11,3 Als ik de korte stukken met vorst van de tankbeurten aftrek kom ik op 1:12 (laatste 4 tankbeurten)
  7. Gaat dus nu met greepjes plakken veranderen, toch ? Leuk man ! En zo heb ik vandaag weer eens een zeer zinvol gesprek gehad met birdfeedertje over bomen......
  8. Diesel automaat een optie ? btw Gerard, hier staat het instructie boekje van de SP3 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=2908
  9. Het is net als ouder worden, het gaat vanzelf Bij meer berichten stijgt je status. Het doet er eigenlijk niet toe
  10. Man het leek zo ver weg....... Heb het inmiddels aangepast, 2010 was het ......
  11. Die witte gaan beslist sneller. Hoeven niet gespoten te worden tenslotte, HAHA!
  12. Wa's dit dan op het plaatje ? http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=54484&postcount=7 Vind het er een stuk beter uit zien dan die boorgaten. btw ik heb nooit van die dingen gehad en heb ze nu aan de achterkant. GEWELDIG !
  13. ik ga mijn "tact" (als ik dat al heb, mw bigwade twijfelt..) in de strijd gooien, denk ik.
  14. Wat ik begrijp heeft weetniet een normale radio en wil het geluid van alle functies (incl. navi) van zijn iPhone via de radio horen. Kan dit dan niet ?
  15. rubber op laten meten is ook al zo wat...... Hoe leg je dat netjes uit..
  16. bijkopen ?
  17. Nou dat wordt dan spannend welke richting de scheur op gaat. Heb em liever niet direct voor mijn snotter. Hebben we een rubber schaarste ?
  18. bigwade

    Dag navigatie

    Had je dat ding al aan je spiegel hangen v
  19. Heb met Smart in een demo gereden met 10.000km op de teller en met 80 over drempels in de buitengebieden gejakkerd. Ging prima hoor.. Ben de link even kwijt (april 2010)
  20. Hij wordt idd groter. Dealer gaat hem vervangen en om het verhaal van de te korte rubbers moesten ze erg lachen. Ik hoop dus dat het goed komt.....
  21. Doe maar want ik ben dus ook aan de beurt.. Niet te repareren, helaas
  22. Geen idee, je moet je auto gewoon aftanken een paar keer en dat delen op de gereden km's
  23. Gewoon even een paar keer tanken en de liters en gereden km bij houden
  24. http://www.autoweek.nl/autonieuws/15995/Helemaal-nieuw-de-Kia-Rio 137 reacties en hier amper een vorm van passie. Kom op Rio mannen en dames.
  25. Je plaatje doet het niet, maar neem anders eens via PB contact op met Venga OK
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...