Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Kunnen jullie het "lever gezever" zoals ik maar even onbescheiden noem, niet bundelen in 1 draadje ipv 2 met dubbele berichten ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=6352 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5573
  2. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Ach Smart, het was slechts Parijs....... HAHAHAHA!
  3. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Die "upgrade" van de i10 is inmiddels geweest. Maar eh, vanuit kosten en visuele overeenkomsten, wat denk je zelf ? Die nieuwe motoren gaan het em doen, dat wel.
  4. Gezien de tsunami van nieuw postende leden schop ik deze maar weer eens omhoog. Dames heren, wat doen wij zoal voor den kost....
  5. Welkom hier Ton, Over de Venga kun je hier nagenoeg alles vinden. Het leek hier afgelopen jaar wel eens een Venga forum Niks mis mee. Veel plezier met je nieuwe tuut.
  6. 20 jaar LPG gereden, van zeer brak tot uitstekend. Rij ca 22.000-25.000 km /jr en denk er met dit merk echt niet over. Besparing is de tijd en ellende NIET waard. Google Kia Sportage+LPG lees en huiver. (NB dat is de SP2, maar zal voor de 3 amper anders zijn)
  7. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    De oude Picanto stond op het Atos platform. De nieuwe is echt de zus/broer van de i10 (http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/04/dit-is-de-nieuwe-kia-picanto) Het is kennelijk geven en nemen bij Joendaai en Kia, al komt de laatste met steeds leukere dingen en blijft joendaai hangen in een nichterige bollywood vormgeving. Vinden we hier niet erg..
  8. Wat rij je per jaar ? <30.000km/jr de gok niet nemen >30.000km/jr diesel overwegen (1.7)
  9. is dat vocht bij plaatje 2 of slecht geboord ?
  10. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Het is natuurlijk een omgewerkte i10 (niks mis mee trouwens) Ziet er wel kekker uit, vooral het dashboard. Op de eerste link zie je wat meer "normale" foto's dan op de 2e link. Ben dus echt benieuwd wat dat wordt in een basic versie. Motoren lijken me wel meer bij de tijd. LPi ? tja dat hangt een beetje van de roverheid af....... Wel goed voor de knip en het milieu iig.
  11. Doe even een keurinkje vooraf........ ANWB oid
  12. Nou ik ga dus morgen even langs de ruitenboer vanwege dat scheurtje van ca 4 cm en hoop dat dat te repareren is. Ik zou je toch adviseren die open stukjes even met DuckTape oid dicht te maken anders loopt de boel vol met water (al dan niet in je dash) Suc6!
  13. Nou klaar toch ? appel-C/appel-V
  14. Ja dat kan gebeuren. Ben zelf fotograaf en weet dat het niet lonend is om voor elke accessoire een nieuwe fotoshoot te doen als het product amper of niet afwijkt. Ben het wel eens dat de dakkoffer van de SP3 er niet als een menhir achter Obelix uit hoort te zien. Die achterste rail moet dus hoger.
  15. Zo'n USB stick kun je ook aan iTunes hangen hoor, 16 gig is ca 25 euro En lekker laten zitten........ Wat kost een iPhone ook alweer ?
  16. Wat een achterdocht, haha!
  17. USB stickje dan maar ? Kan ook geen kwaad als je die per ongeluk eens laat zitten. Als je je iPhone laat zitten heb je andere problemen. http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3782
  18. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Leuke plaatjes van de nieuwe Picanto http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4563542,4583746#msg-4583746 en http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4563542,4586477#msg-4586477 Ben alleen erg benieuwd wat er van over blijft zonder mistlampen en met wieldoppen op de goedkopere versies. Ik weet het niet
  19. Noemen jullie een kind een Trabant in Belgi
  20. HAHAHAHA! Zoals het er nu uit ziet KAN het iig niet. Dit lijkt nergens op. We zijn erg benieuwd naar de spoedige oplossing.. (en hopen dat het effe droog blijft voor je)
  21. Het koppel van de SP3 2.0L Benzine/Aut. is wat aan de lage kant. Zelf merk ik met rijden dat de bak als een speer naar de 6 gaat wat een enorme rust teweeg brengt in het interieur, maar dat je bij een vlotte inhaal actie het gas beslist moet vloeren anders gebeurt er niks/weinig. Bij 70-80 draait de motor ca 1500-1600 toeren in 6. Het rijden is iig niet te vergelijken met eerdere automaten die ik heb gehad. Tuurlijk is caravantrekker DE site, maar ook hier zou er wat info moeten staan denk ik.
  22. Dames heren. Een oproep aan de 1.6 B en de 2.0 en 1.7 dieselrijders sec het lijstje in te vullen: motorinhoud: Getuned: J (waar?)\N brandstof: B\D Versnellingsbak: hand\auto Stand kilometerteller: aantal kilometers gereden: aantal liters getankt: aantal liters\kilometer: aantal kilometers\liter:
  23. Ik kreeg gisteren een PM over de automaat ivm het caravan rijden. Nu heb ik zelf niet zo'n ding en kan er dus niks over melden. Er zullen vast meer leden en bezoekers zijn die graag "tips and tricks" van de "ervaren rotten" w.b. het caravan rijden met de SP3 willen lezen. Laten we dat mooi samenvatten in dit draadje. De eerste globetrotter met de Sportage III + sleurhut mag aftrappen.
  24. Welkom hier Limburg NL of BE ? (gezien de kleurkeus waarschijnlijk BE ) Hoop dat je niet te lang hoeft te wachten, geen 9mnd bijv.
  25. Ja zeg.... ik ga voor een barstje niet naar Breda hoor Wist niet dat dealers een ruiten reparatie set hadden. Heb ook een Carglass direct om de hoek en hier kunnen ze niet veel aan verprutsen denk ik, toch ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...