Leuke plaatjes van de nieuwe Picanto
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4563542,4583746#msg-4583746
en
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4563542,4586477#msg-4586477
Ben alleen erg benieuwd wat er van over blijft zonder mistlampen en met wieldoppen op de goedkopere versies.
Ik weet het niet