Nee hoor ik kan het wel hebben, de Sportage ook.
Blijft jammer dat wit, het toont ook nog eens wat blauw-wit in real, net een.......
NB dit zijn echt wel oké foto's.
De Sportage is een heel moeilijk fotografeer-bare auto.
De meeste auto's doen het erg goed vanaf "oneindig" maar de SP3 juist niet.
Ik ga met mijn ding wel eens stoeien, na nieuwe ruit, kontsierstrip en wasstraat.