Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Wordt veel over dat hok gemopperd http://www.autozine.nl/text/comment_toon.php?mok=1404 En ik heb het eerder gezien met een bedrijf dat er 5 had, allemaal met veel problemen. Dat was een jaar geleden, inmiddels kan het beter zijn.
  2. Welnee.......... Niet de enige; straks krijgt Chrones weer een wegtrekker. BTW KiaVenga ga je de sjees nog wat opfleuren met wat fraaie extra's ? Voorbeelden genoeg hier.
  3. Gezeur ? Dit ziet er uit als een inlegkruisje op een kunstwerk Brand los
  4. lees deze ook even: http://www.kiaclub.nl/topic/3334-kia-meeting-2010-wanneer/ Nooit van de grond gekomen. Locatie zou Brabant/Utrecht/Gelderland kunnen zijn. En ja, we hebben geen bestuur oid dus je moet alles zelf regelen Huh, club zonder bestuur ? ja dat kan, je kijkt er naar
  5. Mooi kogel door de kerk, zoals dat hier heet. Gekke vraag; hoe had je het anders gedaan die vakantie ? Auto gehuurd ?
  6. Ik val even helemaal stil......... En dat in 5 ! minuten..... TOP !
  7. Op dit moment staat bij Forums de Sportage2 groot vermeld en de SP3 klein daaronder. Kan dat omgedraaid worden ? Anders kunnen er zomaar SP3 berichten alsnog in het SP2 deel terecht komen. grtz!
  8. Gek hè, zo dacht ik nou ook meteen. In die guldentjes dus. Mijn echtgenote zou de advocaat gaan bellen......
  9. Dat valt qua kosten mee, wat moet er eigenlijk allemaal gebeuren ?
  10. Opvallend Tuut. Zie je af en toe rijden rondom NWGein/MacDonalds Kun je het (getankte) verbruik even plaatsen in: http://www.kiaclub.nl/topic/5158-praktijk-verbruik-nieuwe-sportage/ Handig voor de dieselaars..
  11. Boze Buurman ? NB Tijd voor de lentebandjes
  12. De wekelijkse beurt ?
  13. Nou, hier dan.. Ik heb nergens gelezen dat smetjesmee een sleurhut achter zijn tuut gaat hangen. Daarnaast is het een diesel die het prettigst loopt als hij warm is. Met een beetje wisselende snelheden 100-110-120-(130 later) is zo'n trip helemaal goed. Zeker met de airco aan en een heuveltje op en af vind die auto dat heerlijk en jij zelf waarschijnlijk ook. De kans dat je die 1300km op het zelfde toerental blijft rijden is sowieso al NUL. Ik heb eigenlijk nooit 1 van mijn auto's echt "ingereden" maar normaal gebruikt. Mijn Chevy heeft dat 273000 km zonder problemen op LPG gedaan zonder echt olieverbruik en mijn vorige SP2 idem en was één van de zuinigste op dit forum. Met de huidige auto (SP3 2.0L-B-AUT) haal ik op de snelweg 1:13 als dat moet en ook hier geen enkel olie verbruik. Ik heb vanaf dag 1 de cruisecontrol aan gehad en heb nergens last van. Je kunt hier immers ook niet uren hetzelfde rijden in dit volle land. Met de automaat komt de motor dan ook niet boven de 2500 toeren. De diesel heeft een 6 bak en ook die zal amper boven de 2000-2500 toeren komen en je traject zal incl. stops echt voldoende afwisseling hebben. Ik zeg DOEN, je vakantie krijgt een extra dimensie O ja, eigenlijk was het hier al klaar http://www.kiaclub.nl/topic/6603-is-het-verstandig-om-met-een-splinternieuwe-wagen-op-reis-te-vertrekken/page__view__findpost__p__56334
  14. Dat staat idd heel aardig. Even opgezocht.. Daar willen de dames/heren bij Kia 319,- euro voor hebben.. Da's nogal geld.
  15. Nou dat is de moeite van het wachten toch wel waard lijkt me. Fraaie sjees, die onderplaten zijn net leuk Ben niet zo van de planken maar dit geheel is fraai zo. Veel plezier met de nieuwe tuut ;-
  16. @Elmer, bedankt voor de uiteenzetting @Opa, nee juist ik heb geen problemen met een brom Auto loopt als een zonnetje tussen de 1:10 en 1:13
  17. Dat heeft nog nooit iemand me uit kunnen leggen.. Ach, heuveltje op en af geeft ook veel lastwissels, dus ik zou daar geen punt van maken, gewoon gaan met de banaan. Ik rij nu ook niet anders na 5000km dan dat ik bij de dealer vandaan reed.
  18. Ik ben het met Rick eens. Eigen berichten verwijderen moet gewoon kunnen zoals het eerst ook was. Heeft een hoop heibel gescheeld trouwens
  19. Bovenstaand bericht heb ik gemist bij "Bekijk nieuwe inhoud" Maak die "Bekijk nieuwe inhoud" eens wat prominenter. Button ? NB ik zie nog steeds veel "No Image Available" in de garagebalk bovenin. De random versie doet het weer. Goed bezig update; hij staat er nu wel bij (nieuwe inhoud)
  20. Dames heren, vul dat nou ajb hier http://www.kiaclub.nl/topic/5158-praktijk-verbruik-nieuwe-sportage/page__view__getnewpost__fromsearch__1 in Dan houden we de boel bij elkaar.
  21. Met 100 op de teller heb ik er weinig tot geen last van. Hij gaat af en toe een tandje terug en dat is het dan. Hoe het bij hogere snelheden is weet ik niet. Wat ik wel een manco vind is dat bij die 100km/h het even vlot inhalen alleen gaat als je het pedaal vloert of handmatig de bak in 5 zet. Sowieso zou de bak pas boven de 80 in 6 mogen gaan. Bij 70km/h loopt de motor 1500 toeren en is werkelijk elke fut er uit. Ook hier moet je flink "trappen" om de boel op gang te krijgen. Aan de andere kant is de rust enorm natuurlijk De diesels hebben er vanwege de hogere sleurkracht geen last van. NB heuveltje op betekend vaak ook weer heuveltje af dus het verbruik zal we meevallen met bescheiden rechtervoet.
  22. Met lampje......... Helemaal leuk
  23. Arme hond.....
  24. Als roker kun je ook besluiten, net als thuis, niet binnen te roken. Nou ben ik zo'n type en heb sinds de aflevering 3/1 niet in mijn auto gerookt. Ik vind het niet eens erg. Als de nood hoog is stop ik gewoon ergens
  25. Heb je nou weer een slapeloze nacht ? Laat ze door de dealer lekker verwijderen. Ziet er op die witte toch al niet uit ?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...