Neen, je boekje is maatgevend, echt.
Voor het fijne gevoel..
Er gaan 4,1 litertjes olie in de SP3 benzine
De Kia garage vraagt daar 130 euro voor
De kwikfit 49 euro (v.a. prijs) incl. filter, en goede olie.
Aan jou dus de keus of het te doen en waar het te doen.
Mij zien ze ±maart 2012 bij 30.000km.
NB google eens op "olie verversen", kom je hele interessante artikeltjes tegen
Van onzin (dat verversen dan) tot strikt nodig elke 3 maanden.......HAHA!