Oh, ik heb wel een paar puntjes hoor.
Koets afwerking w.b. naden is een 6je, ik kan er niet mee zitten.
Sturen een 4 min, maar daar kun je hier genoeg over vinden.
Automaat icm 2.0B is een slome en heeeeel erg wennen maar wel zuinig.
Voorstoelen, 5 min richting 4…
K zeg maar, moet ik iets op verzinnen
Bagageruimte is exact wat ik nodig heb.
Radio BT icm iPhone 3 TOP, geluid radio TOP
w.b elektronica heb ik niks te klagen, alles doet het.
Goddank geen ISG oid.
Maat van de auto icm de binnenruimte TOP
Verbruik prima
Als het stuurprobleem is opgelost (+ misschien andere stoel) rij ik hier breedlachend nog 4,75 jaar in.. (24K p/jr.)
Ik zie ook even geen echt alternatief.