Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    http://www.autoweek.nl/autonieuws/16426/Kia-onthult-mogelijkheden-voor-nieuwe-Picanto Ziet er goed uit. Nu ook op de Kia site. Grappig voor 4 deuren EN ISG moet worden bijbetaald, HAHA ! Waarschijnlijk zijn alle keuringen gedaan met een 2 deurs om een A label te krijgen en de zo begeerde (tot eind 1012) wb vrije status. Gevalletje creatief beprijzen. Een beetje leuke 1.2/4Deur met metallic lak en 2 pakketjes kost ca 13.000 incl ruim 830 !!!!!!! euro afleveringskosten. De waxoil behandeling staat op 195 euro, dat is iig snel verdiend om die te skippen......en dan valt het mee.
  2. Stuur met 2 handen vasthouden...........geintje Veel plezier ! Cruesly ontbijtje ?? O ja, cameraatje mee !!
  3. Welkom hier .. Japan ?
  4. Even een kort rekensommetje. Met een eurootje prijsverschil.. 100.000km 4 jaar. Benzine-gas is ca 8000 euro winst Installatie ca 3000 3x kleppenstellen 1000,- 1x kleppen revisie 3000 Bougies/kabels, extra OH/FL ca 1000 Onder de streep is nul winst w.b. geld. Alles even uit de losse pols. Als je gaat gokken dat je die kleppen revisie van 3000 niet zou hebben zou dat je winst zijn in 4 jaar Maar dat gaat niet lukken denk ik. NB het is idd een ander blok. En Kia en Gas heeft geen beste reputatie… NB ik heb me idd ook verbaasd over kleppen stellen, maar dat schijnt weer heel modern te zijn Zoek er maar eens op op het SP2 deel. grtz!
  5. bigwade

    "Booskijkers"

    Heb je een plaatje voor en na ? Weet niet goed wat er nu extra is
  6. Wat rij je per jaar ? Ik rij ca 24000km/jr en vond het de moeite niet. Even op een rij. 1) Je bent je garantie echt kwijt 2) geen reservewiel meer 3) Dure installatie LPG en Flash Lube (+verbruik FL) 4) Kleppen stellen a300-400 euro per 30.000km 5) Regelmatig bougies en kabels vernieuwen 6) Grote kans op ellende w.b. koprevisie bij 80-100K a 2500-3000 euro 7) bij inruil geen drol waard vanwege die LPG. Ik heb zelf ook 20 jr LPG gereden maar slechts met 1 auto probleemloos. De rest had allemaal kleppen problemen. Kia geeft aan dat de auto NIET geschikt is voor LPG Dat jouw gasboer dat beter in kan schatten vind ik bijzonder.
  7. Hoi, Welkom hier. Het is een andere motor. Gas, niet aan beginnen ! Zoek in het SP2 deel maar eens naar LPG ervaringen. Bij mijn weten rijdt er geen enkele SP3 op LPG. (eurootje prijsverschil is natuurlijk erg verleidelijk, HAHA)
  8. bigwade

    Werking ISG systeem

    Ja zet er maar meteen bij.
  9. Fantastisch, ik neem aan dat je een berg leuke foto's hebt. Plaats ze, kunnen we meegenieten
  10. bigwade

    Luchtfilters

    Zekers, deze hoeft niet in de olie volgens hun webstek. Laat maar komen.
  11. bigwade

    Luchtfilters

    Niet in de SP3, die heeft een knikje..
  12. bigwade

    Luchtfilters

    Best geld, maar eh...... ben erg benieuwd naar je ervaring. Laat even weten.
  13. bigwade

    resonantie

    Jazeker. btw waar woont Banneman, als dat in de buurt is kunnen we vergelijken.
  14. Welkom hier, En natuurlijk foto's, veeeel ! Veel plezier hier, het lijkt nu even een Sportage3 forum, maar alle andere types zijn net zo welkom.
  15. bigwade

    prijs nieuwe rio

    Doettan toch meteen een linkje man, HAHA!
  16. Oh, ik heb wel een paar puntjes hoor. Koets afwerking w.b. naden is een 6je, ik kan er niet mee zitten. Sturen een 4 min, maar daar kun je hier genoeg over vinden. Automaat icm 2.0B is een slome en heeeeel erg wennen maar wel zuinig. Voorstoelen, 5 min richting 4… K zeg maar, moet ik iets op verzinnen Bagageruimte is exact wat ik nodig heb. Radio BT icm iPhone 3 TOP, geluid radio TOP w.b elektronica heb ik niks te klagen, alles doet het. Goddank geen ISG oid. Maat van de auto icm de binnenruimte TOP Verbruik prima Als het stuurprobleem is opgelost (+ misschien andere stoel) rij ik hier breedlachend nog 4,75 jaar in.. (24K p/jr.) Ik zie ook even geen echt alternatief.
  17. Waar je ze ook vandaan haalt, het gaat om pakkende keuzes. Doe je best wel goed ! Bigweb, mooie term, HAHA!
  18. bigwade

    "Booskijkers"

    Foto's jaaaaaaaaaaaaa doen, zijn we dol op..
  19. Heer Smart, ik blijf uw beeld bieb nog steeds bewonderen. HAHA !
  20. Leedvermaek is ook vermaek.. Is dat die zelfde buurman met een C1 ZONDER die kekke velgjes ? G straft onmiddellijk HAHA!
  21. Welkom hoor deze ken je vast ook ? http://www.nationaalautoforum.nl/hyundai/?gclid=CI2Fw7fUjagCFREv3godREQSCw http://www.hyundaionline.nl/ http://www.hyundaionline.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=200014 Stuur/Navi en andere problemen zijn het zelfde, dus graas maar mee, haha!
  22. Top Gozert...... Nu dan de vraag of dat als extra op de boerelulleradio aangesloten kan worden en wat de kosten zijn. Zijn die SW sets überhaupt los te koop van Kia....
  23. Dat is volstrekt belachelijk. Een vannnetje kan niet zoveel stroom kosten, of staat dan meteen de hele airco-rimram/climatecontrol aan ?
  24. Ga zaterdag eerst eens luisteren/kijken wat er in zit en of dat bevalt of niet. Daarna kun je verder.. Kost niks.
  25. Ah joh, daar rijdt nu al maanden een trotse Belg in........ Konden ze meer voor krijgen, tenslotte.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...