Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Dames, heren ik rij gewoon mee met de bubs maar denk ook aan de bloeddruk, shell tarieven en heb geen haast. 97,5 op de teller geeft 2000 toeren en ik rij van vrachtwagen naar vrachtwagen op de rechter strook. Gas erbij om zo'n ding in te halen en weer loslaten tot de volgende, de cruisecontrol pakt het prima op. Muziekje aan en klaar. 2-3 minuten tijdwinst op een afstand van 80km is mij niet waard om te gaan jagen. Na 1 vervangen voorruit zie je mij niet direct achter en vrachtwagen rijden. Verder ben ik helemaal van deze planeet. Overall zit ik nu na 7250km op 1:11,6 incl. de vorst weken en korte stukkies.
  2. iPhone ondersteuning w.b nieuwe berichten werkt niet meer.....
  3. Dat is uiteindelijk een 1:13 ! geworden met de laatste tankbeurt. Veel snelweg 90-100km/h, wat file (ruim 1 uur) en wat stad. BC 6,6
  4. http://www.kiaclub.nl/topic/6261-bromgeluid/ http://www.kiaclub.nl/topic/6738-resonantie/ NB als jij met de automaat vaak boven de 3500 t/m komt is er ook iets mis met je rijstijl Zal je ook vast merken met tanken.
  5. bigwade

    resonantie

    Dat topic is helemaal niet gesloten http://www.kiaclub.nl/topic/6261-bromgeluid/page__st__20 je kunt gewoon door posten hoor. Inmiddels is er een 3e draad voor dit probleem aangemaakt....... http://www.kiaclub.nl/topic/6740-resonantie-3500-toeren/ Zo houden we de boel niet echt bij elkaar, denk je ook niet ? Dames, heren, even zoeken op "brommen/resoneren" kan helpen.
  6. Ik gebruik mijn auto als werk hok en rij er doorgaans alleen in. Vind de stoelen echt minder t.o.v de SP2 Vandaag tourtje gemaakt met mw bigwade en die begon al snel onrustig heen en weer te schuiven. Is er iets vroeg ik nog.. Ja die stoel zit absoluut K was het antwoord. NB dit is dus de passagiers stoel. Eega is 1,78m vind de zitting veel te kort en de zitting-hoogte veel te laag. Tja, daar sta/zit je dan……. We gaan er straks ook mee op vakantie en aan een kreupele eega heb ik niks. Wat nu ? Andere ervaringen en of oplossingen ? Kussens, opvullingen ? 2 Recaro's ga ik even niet trekken..
  7. Welkom, gaat je goed bevallen. Automaat is wennen, hij wil als een speer in de 6e maar daar leer je mee leven. Sturen is een uitdaging.. Suc6!
  8. Chrones zoals je ziet op mijn factuur http://www.kiaclub.nl/topic/5521-grote-beurt-is-gedaan-vandaag/page__p__45213#entry45213 betaal ik 14,71 euro ex btw voor een dag auto bij Kia Dealer Jan van Werkhoven te Houten. Bij kleine dingen betaal ik niks. Edit: Remko .me ipv Chrones (moet er nog aan wennen)
  9. bigwade

    Werking ISG systeem

    NEP ?
  10. Yep, achter een geluidswal
  11. bigwade

    Werking ISG systeem

    Kom je lekker eens een bakkie NESPRESSO doen..
  12. bigwade

    Werking ISG systeem

    Dingen zijn toch ook los te krijgen ? Prijzen daarvoor zijn moeilijk te vinden.
  13. bigwade

    Werking ISG systeem

    Ga jij dat nou in de laatste dagen van die auto nou helemaal niet doen. Rag em af voor inruil op die bromvlieg, fles wijn kun je zo wel ophalen, of samen opdrinken...
  14. bigwade

    Werking ISG systeem

    Zal vast, ik loop vast naar het zoeken van prijzen van startenstop accu's van Varta Die zijn er niet, ik kan ze niet vinden.. Doen waarschijnlijk mee in het complot van de groene mafia.......
  15. bigwade

    Werking ISG systeem

    Dus met de Varta Accu van 280 euro bij de StartStopfiguren kom ik eindelijk van die fles wijn af ? (als de benzine besparing is aangetoond..)
  16. Zonder foto's is dit een kansloze missie. Het is al eens eerder geprobeerd in het ceed deel met halve kentekens. Gaat echt nergens over……..never een match gehad.
  17. Je gaat er vreselijk spijt van krijgen zonder polaroid bril.. Nu al heb ik met mijn zwarte interieur last van het stukje boven de klokkenwinkel w.b reflecties in de voorruit.
  18. Welkom, veel plezier met de nieuwe tuut ! Foto's ??
  19. Uit de kast gekomen als Remko .me........
  20. http://www.kiaclub.nl/topic/5521-grote-beurt-is-gedaan-vandaag/page__view__findpost__p__45213
  21. motorinhoud: 2.0 brandstof: Benzine Versnellingsbak: Auto Stand kilometerteller: 6750 aantal kilometers gereden: 455 aantal liters getankt: 38 aantal liters\kilometer: 1:11,97 Boordcomputer gaf aan 7,5 op 100 kilometer. Na tanken ge-reset BC op rit naar Nijmegen (v.a. Utrecht ) tot 1e stoplicht in Nijmegen 5,8, nooit eerder gezien. Na retour stond hij op 6,1 Op de snelweg 90-100 moet 1:14-15 op lange afstanden haalbaar zijn met de 2.0L Benzine
  22. Volgens deze PDF zou de beurt 417,- (http://www.kiaclub.nl/topic/5496-onderhoudsintervallen/page__view__findpost__p__53627) moeten kosten.. Plaats maar een PDFje van de factuur..
  23. Ik denk dat marc2041 verwacht dat er vanuit dit forum evenementen georganiseerd worden. Helaas marc2041, dat kan en mag je mooi zelf regelen. Eerdere evenementen zijn minder goed uitgevallen vanwege zeer karige belangstelling. De gemiddelde Kia rijder zit hier kennelijk nogal vreemd in elkaar. (autootje kopen, zeuren over ditjes en datjes en dan wegwezen) Mocht je zelf iets leuks op willen zetten, probeer het !! Suc6!!
  24. bigwade

    Werking ISG systeem

    Dat is een ontzettend eco/groen idee.......
  25. bigwade

    Werking ISG systeem

    "Wij van ISG adviseren met tegenzin een Varta accu en anders een definitieve ontkoppeling van ons systeem." Lekker groen dat ISG, na een jaartje verse (DURE) accu en meer gezeik. Gaat nergens over. Ik heb met voorgaande auto's 5-6 jaar met een accu gedaan.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...