Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Kun je dat pdf je even hier neer zetten. Ik ben geen lid en kan het dus niet lezen.
  2. En afstanden...... Die 40km op en neer zijn ideaal. Zelfde hebben we met onze i10 Die gaat steeds 30km op en neer, ook niks mis met het verbruik.
  3. Is dit al wat geworden ?
  4. Laat het ons weten en post foto's in het garage deel..
  5. Wat een leuk autootje ! Lijkt me enig in de stad
  6. Dat is DL en daar wordt harder gereden. Met rustig rijden (100 op snelweg) haal ik 1:12 met de 2.0L automaat. Met veel korte stukjes 10-12km wordt het 1:10,5 Opwarmen kost nogal sprit
  7. licht is dus ligt Fotografen-tik denk ik, sorry
  8. En nog wel een hele slimme zo te lezen. Leuk, bedankt voor je bijdrage..
  9. Ik heb de 17 inch velgen en krek zo'n ding licht in het achter-onder.
  10. Volgens mij zit alles erbij excl. het interieur filter..
  11. Ja duh, da's wat anders...
  12. Volgens mij is een auto primair bedoeld om van A naar B te komen. Filmpjes en meer kun je prima/beter thuis op je 42" TV bekijken of op een iPad oid... Lijkt me niks onder het rijden..
  13. Staat een terug schakel indicator in de handleiding ? Nooit van gehoord. Bij het "nieuwe rijden" moet je gewoon de auto uit laten rollen in de laatste versnelling. Ga je nu klagen omdat er iets in de handleiding staat wat je met het boerenverstand zelf had kunt verzinnen ?
  14. Even uit het hoofd met mijn eerste nieuwe auto 1986 (Corsa) Op het moment dat je een krabbel zet en de dealer, whatever die omzet in een bestelling is de boel te traceren. Toen al.. Kan het zijn dat de verkoopmij/dealer aantallen bundelt vanwege inkoop korting en misschien jouw auto eigenlijk pas veel later is besteld ? NB prijzen 2010 zijn in nL nogal anders dan in 2011 w.b BPM etc. Dat ze de boel blijven uitstellen is ook een raar verhaal.
  15. Vette lap man.. Effe zonder dollen, het gaat vast helpen.
  16. Dames heren, Ik wilde iets opzoeken op basis van lid/gebruiker. Vroeger kreeg je de postinglijst per lid, heel erg handig. Nu krijg ik een lijst van draadjes waar lid in gepost heeft maar waar ik alsnog in moet gaan zoeken. Minder handig, zeg maar. Kan daar wat aan gedaan worden ? Dank.
  17. Met wie heb jij een koop overeenkomst ? Nieuweautokopen.nl, de dealer.........?
  18. Ach, ik had de auto (SP2) nodig w.b. ruimte, hoge instap en prijs. Echt fraai vond ik de SP2 niet (ik had de laatste 2009 versie, de 2008 versie is mooier, maar zit minder strak in elkaar w.b. wegligging en meer) Het merk en degelijkheid is me beslist niet tegengevallen, vandaar toch weer de keuze voor de SP3 (inruilprijs deed zeker ook mee, niks mis mee) Dat de SP3 er beter uitziet is meegenomen, ik ging hoofdzakelijk weer voor de ruimte, de hogere zit, de prijs en……… DE AUTOMAAT !
  19. T' is een beetje de snor op de Mona Lisa... (http://nl.wikipedia.org/wiki/Mona_Lisa)
  20. Welkom hier.. Vroeg naar bed, dan is het gauw morgen (en dan nog eens )
  21. Ik mag vrijdag, de nieuwe rubberoogst is kennelijk binnen
  22. Ons gewaardeerd lid AJ Mol, voorheen Ex voorzitter Kia Club Nederland is weer aan de Kia zo te zien met een leuke Sportage http://www.kiaclub.nl/user/5-aj-mol/ Welkom terug André !
  23. Ach, soms moet je doorpakken Het ziet er niet uit, de rubbers worden geplakt aan de binnenkant van de knip en dat helpt dus geen bips.
  24. Tijd voor een Mac ! iMac 27 is geweldig Het 27"scherm is 5-7 minuten shock and awe, daarna vind je het volstrekt normaal Windows draait er ook als een tierelier op , heb ik me laten vertellen. Zoek op amac en sale Suc6!
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...