Getver, ga weg man ))))))))))
Zit alweer te loeren naar een verse TT voor 100 euri incl. vlaamse stem en laatste kaarten...
btw als 1 van die gadgets het niet meer doet zul je me ook niet horen trouwens.
Heb liever dat het sturen opgelost wordt.
Maar eh, terug maar weer naar het onderwerp ?
Ik denk inderdaad dat C60 veuls te hard naar achteren sjeest, HAHA!