Dat is dus heel relatief.
Je kunt je motor uitzetten, minuten laten afkoelen, en weer opnieuw starten.
Kan een wetenschapper mij vertellen dat stationair laten draaien meer of minder schadelijk is dan opnieuw, kouder, starten ?
Zelf heb ik altijd geleerd dat starten het meest aan brandstof kost, dus uitstoot.
Een hybride die gewoon blijft lopen op benzine bij stilstand en hulp krijgt bij het optrekken van de electro ala Honda
lijkt mij ideaal.
Ik kan het mis hebben..