Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Goed Plan, was mijn 2001 idee Heb ook nooit begrepen waarom papsemansen, éénmans naar kantoor met hun 5 meter estate in de file gaan staan terwijl moedermamsen met hun kleine gebakkies, hele judo-teams moesten vervoeren. Draai dat eens om en je verminderd de files met de helft, baas blij met een halve parkeergarage en je hebt hele blije moeders. Dat is toch WIN/WIN )
  2. Die stickerplak kan de coating van de ruit aanvreten, weg met dat ding.. Zomaar een tip.
  3. Een stel, geweldig Waar rijden wij zelf in tipex ?
  4. Goeie TIP !
  5. Helder, Prima dealer dus......
  6. bigwade

    led dagrijverlichting

    We blijven wel Kia rijders hè, scheelt nl. 695 euro metallic toeslag
  7. bigwade

    led dagrijverlichting

    Ik vind het net kunnen (en dat zeg ik) met donkere (donkerder) velgen en een glasdak, voor deze auto. Ook de ProCeed kan het hebben, maar dan zeg ik, HOU NOU EENS OP MET DIE VRESELIJKE ZZP WITTE HOKKEN............ BAH !
  8. bigwade

    led dagrijverlichting

    Scherp heren.........Dank
  9. Mooie keuze Welkom hier !
  10. Hallo Tamara, Eerste zin en dan vooral het eind, klinkt heel goed. Ben er eigenlijk ook zo een. Dat Frod is dan een beetje jammer (als ex Chevy man) Maar daarna gaat het helemaal goed, genezen dus. Leuke intro ! Veel leesplezier, en vragen ? Zoek eerst even rond. Over de SP3 is al heeeeeeeeeeeeeeeel wat geschreven, w.b. sturen, brommen, verbruik, levertijd, kleuren en nog veel meer. grtz!
  11. bigwade

    led dagrijverlichting

    Je lichthendel op AUTO zetten en je hebt er echt geen omkijken meer naar. Was ook niet zo van de AUTO dingetjes, maar dit is top. Als daglicht is de led feller en icm de andere verlichting dimmen de leds naar stand 2.
  12. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Stoer, Leuk man, ga je geen spijt van krijgen... Van Harte !
  13. Bij mijn weten doet de airco het ook gewoon bij motor uit met ISG auto's Die hangt dus niet meer aan de motor maar wordt ook elektrisch aangedreven. Dacht ik dus..
  14. Banneman, je kunt quotes ook weglaten of inkorten. Is een stuk leesbaarder. Bij mijn vorige auto, een SP2, ging de bak pas na een half uur soepeler schakelen. Rij jij alleen korte stukjes van bijv. 15 minuten ? Evt een deel ATF (automaat olie) in de bakolie zou nog wat kunnen helpen. Kun je hier op zoeken Suc6
  15. Helemaal prima zolang je maar niet hoeft te betalen voor een onnodige oliewissel. Die ruit zal misschien vervangen moeten worden. Ben daar zelf nooit zo blij mee, dus kijk het even aan. Suc6
  16. Jan, daar hebben we hier al een draadje over. http://www.kiaclub.nl/topic/5173-sportage-2010-chiptunen-heeft-dat-zin/
  17. In BE schijnt een soort 1000km check te zijn (verplicht) Of ze daar bij ook olie wisselen weet ik niet. Dat is niet zo in NL. Een 1000km beurt komt NIET voor in je boekje en een oliewissel al helemaal niet. De oliewissels bij Kia zijn behoorlijk aan de prijs, zeker voor de diesel. Boekje; 1 jaar of 30.000km benzine, 2 jaar of 30.00km diesel. NB dit topic gaat over een matige voorruit en meer. Over onderhoud kun je hier veel meer vinden (zoekfunctie) en daar op reageren.
  18. Wat was/is daar fout aan dan..... ? WE WILLEN EEN PLAATJE !!!!!!!!!!!!!
  19. Koelkast wordt nu wel erg ranzig met dit warme weer. Die haringen Smart, waren die van dit jaar ?
  20. Heb je het over de jurkjes of de stickers...........
  21. 1000km beurt ? NIET DOEN ! Staat NIET in je boekje..is OVERBODIG en ONNODIG geld uitgeven.
  22. http://www.barneveldsekrant.nl/page/Lokaal/Regionaal/112/Lichtgewonden-bij-botsing-drie.696121.news
  23. DE Kia kleur is gewoon rood, net als de kruipjurkjes op de autorai. Dat Belgen daar zwart van maken ? ik weet het even niet. Hou es op met dat somberen en ga voor kleur. Krijg je je auto vast en zeker ook sneller.. HAHA!
  24. Link werkt niet of geeft een ander bericht.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...