Hallo Tamara,
Eerste zin en dan vooral het eind, klinkt heel goed.
Ben er eigenlijk ook zo een.
Dat Frod is dan een beetje jammer (als ex Chevy man)
Maar daarna gaat het helemaal goed, genezen dus.
Leuke intro !
Veel leesplezier, en vragen ?
Zoek eerst even rond.
Over de SP3 is al heeeeeeeeeeeeeeeel wat geschreven, w.b. sturen, brommen,
verbruik, levertijd, kleuren en nog veel meer.
grtz!