Betrouwbaarheid ?
Waarom zou je daar aan twijfelen ?
Mijn vorige SP2 was na 42K nog geheel fris, zonder kraak, en onze i10
van moederbedrijf Joendaai doet ook gewoon wat het moet doen, rijden.
(3jr/45K, geen dingen)
Heb er met, maar ook zonder die garantie echt vertrouwen in hoor.
Ik heb tijdens de stuurmodificatie een tijdje onder de auto mogen vertoeven en dan zie je hoe zorgvuldig/doordacht alles in elkaar zit.
Echt heel anders dan bij mijn eerdere merken, en dan met name Chrysler.
Tja Sturen en Stoelen dat zijn de echte minpunten en daarnaast
het wonderlijke gedrag van de automaat op de 2.0B
(als een gek naar de 6 en er moeilijk weer uit te krijgen bij inhalen)
Dat laatste is trappen met het gas, de stoel kan een andere worden, maar het sturen is een echte Kia kwestie.
Ik heb EN de laatste stuur update EN de hardware modificatie maar het is gewoon nog niet goed.
Heb er ondanks dat alle vertrouwen in dat het goed komt.
Volgens plan wordt de auto over ca 4,5 jr "ingerolen*" met ca 150000km op de teller.
Beurten om de 30K, geen oliewissels tussendoor.
Plan hè.. Kan ook zomaar anders worden...
*ingerolen is een KIA forum woord uit ca dec 2009, komt ergens uit West Brabant........