Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Bij al mijn nieuwe auto's heb ik bedongen dat de auto totaal (merk/dealer) reclamevrij werd opgeleverd. incl. neutrale nummerplaathouders. Dealer vroeg waarom.. Uitgelegd dat een Houten auto een uitdaging is in A'dam en dat ik dat w.b. al dan niet inhoud NIET wil. Toen viel het muntje.
  2. Weg met die plakkers......
  3. Prachtvol, je zult wel moe zijn, HAHA! Auto is aan 1 stuk door warm geweest, helpt een hoop. Wat mij opvalt is dat opwarmen motor en optrekken de crux zijn. Bij 100km/h staat de BC bij mij op 5-7L/100km (actueel verbruik) Bij motor koud en optrekken gaat dit vlot richting 15-20L/100km NB mijn auto is een 2.0B automaat. Off Topic: Wat vind je van de stoelen en het sturen ? update: NB plaats dat maar in je andere topic. Houden we dit zuiver w.b. verbruik.
  4. bigwade

    Luchtfilters

    Heb geen haast hoor. Op papier zou jouw leverancier een beter filter leveren. Kan natuurlijk ook eerst de K&N doen en later die andere, geen punt. Ben ook erg benieuwd naar de (verbruiks) ervaringen van PBoot
  5. Was dat niet tegen steenslag, haha..
  6. bigwade

    Luchtfilters

    Technisch gezien heb ik geen idee.. Vorige keer heb em bij de 8000km gewisseld. @Alex heeft jouw leverancier een idee w.b. wanneer te kunnen leveren ? Anders ga ik toch ook voor de K&N waarschijnlijk.
  7. Daar heb je toch zeker foto's van ? Laat zien.. Fijn dat jullie er goed uit zijn gekomen. De nieuwe is nog een stuk veiliger en zit vol met plofzakken.
  8. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    pfffffffffffffffffffffff. Die wil je toch hebben ? (auto) fraaie links
  9. Tijd dringt........ REAGEER ! Mag ook zo via reactie, als je niet overweg kunt met het garage deel.
  10. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Je bedoelt die 3 drs zwarte met die geperforeerde rode nepleer bekleding. Fraaie tuut hoor, alleen stond daar weer zo'n rokje naast, zo verwarrend.. Wel prima gegeten trouwens......
  11. Ik had een iets bollere versie (folder) leuker gevonden, maar hij zit erop en ik vind het eigenlijk toch wel leuk. Ik ga em er zeker niet afhalen en klagen, HAHA!
  12. Leuk man, Kun je de groeiende handtekening tot werkelijke proporties terug brengen. NB berichtje aan de wachtende dieselgasten. Ik heb gisteren mogen vernemen dat Kia een inschattings probleempje had. Alle SP3 motoren komen uit Korea. Dank zij de fiscale wetten in Eu en dan ook nog eens verschillend in de EU, van land tot land, hebben ze de dieselvraag niet goed in kunnen schatten. In de rest van de wereld doet diesel er namelijk niet zo toe, zeker niet in de USA en Azie In BE,DE en en paar andere landen juist wel. Wachten dus..
  13. Rustig hè, Timo0103 zit SP3 therapeutisch gezien nagenoeg aan de grond. Dit forum probeert zijn EXTREME wachttijd nou juist wat wat te verzachten
  14. bigwade

    Gasten

    Dames, heren Gasten. Welkom hierrrrrrrrr Het kost maar een paar klikken om lid te worden en actief mee te doen aan dit forum. De verhouding raakt een beetje zoek, lijkt wel. lid/gast was een paar minuten geleden 1:10 Jullie hebben vast ook als gast iets te melden of te vragen. Meld je aan en doe es mee.........
  15. Fraaie zin, 6x gelezen, blijft verwarrend. Houden we er maar in denk ik. Ik zou em beslist als handtekening nemen. Best stoer
  16. bigwade

    Claxon

    Toeter doet het hard zat, die krasse knar was misschien ook wel doof. Bowie had een serietje foto's staan maar heeft ze helaas verwijderd. Misschien dat hij ze wil/kan uploaden naar het garagedeel van deze site.
  17. Toch gewoon naar je dealer. Als die er niet uitkomt, kan een hulpdienst van KiaMNL goed werk verrichten. Kia gaat voor kwaliteit, dus bij problemen, trek echt aan de bel. Het moet gewoon werken.
  18. Tot nu toe heeft Forlan de beste oplossing. Maar met het seizoen voor de deur zal ik dit ook even doorkoppen naar KiaMNL U hoort.
  19. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Leuk idee, het had weinig om het lijf en zal ook niet zoveel kosten. Doet het met een lekke band ook beter dan zo'n vestje denk ik.
  20. Accu ? effe langs de dealer, gewoon doen.
  21. bigwade

    Luchtfilters

    Dealers http://www.knfilters.com/search/dealersearch.aspx?part=33-2451
  22. Opa, hij staat al klaar.... Fijne dag !
  23. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    kruipende jurkjes... Mooi spul hè, had er ook last van.. Kan er dus ook een paar pk'tjes naast zitten.
  24. bigwade

    Nieuwe Picanto op komst?

    Een 2.0l LPG Turbo hybride, begreep ik vandaag op de Rai (oeps gisteren) Kan wel even duren..
  25. Die is bang dat zijn auto gejat wordt door wachtende Belgen......
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...