Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. harter, Ron heeft ze vandaag opgehaald. Ron en familie, veel plezier ermee ! en ik zal duimen dat jullie tuut snel komt ! grtz!
  2. Smart, Muggen beuken ? idd ik zou zo'n ding maar niet doen.. Ziet er niet uit.
  3. Rare kwast, die is leuk, ben er blij mee, echt. :D :D
  4. Eh, Jantje....... Ger heeft inmiddels een Prius en zal hier niet vaak meer zijn. Peter's probleem is opgelost. Nieuwe discussies over paralel import of wat dan ook kunnen in een vers draadje gestart worden. @Alex.. kit deze draad maar dicht.
  5. bigwade

    Stukje afgebroken

    Ja Jantje, Kanjer toch hè die Angelique.........
  6. Oww , maar dat was in de SP2 hoor.. In de SP3 heb ik nooit gerookt, nog erger, ben nu bijna 5wk rookvrij.. Maar eh, het gaat hier om handige dingetje voor en in de auto. Valt me op dat er weinig creatieven zijn met leuke tips...
  7. bigwade

    Stukje afgebroken

    Hond ??
  8. Ja en ????????? HAHA Het was ook maar een klein dingetje om Smarts topic omhoog te duwen..
  9. Niet lachen maar een grote poederbrush van de Hema van 3 Eu is een geweldige tool om je dash, zoals navi en roostertjes stofvrij te maken in de file. Soms valt er een haartje uit het kwastje, maar ja 3 Eu..... bijlage is vb van ander merk. Hoe kom je er op zou je zeggen. tja, ik ben fotograaf en heb dat soort dingen wat kleiner en dan staat er "Photo" op en kost zo'n kwassie 25 Euro.. Heb er een paar van de HEMA geprobeerd en die grootste toch gewoon ook in de tuut gelegd. Kijken mensen raar als je je dash aan het kwasten bent ? KLOPT, haha ! Boeie !!!!!! Dat was em weer even..
  10. Retteketet, Welkom Jet. Veel plezier met de nieuwe tuut.
  11. smetjesmee Mijn eerste aanblik van mijn auto bij de dealer (eind 11/2010) was met 20cm hard geworden sneeuw. Dat gaat met dooien ook lekker tekeer. Ik zie er niks van terug. Hey, het is een..........AUTO en tegen een beetje zand, sneeuw en meer moet het kunnen. Die rukpukkel en bumper mogen ze fijn op eigen kosten herstellen. Geen stresssssssssssssssssss Het komt goed..
  12. Heeft iemand al eens een oplossing voor willem9 ?? Boekje ergens liggen of digitaal ? Alle info w.b Sephia 1.6 SOHC is welkom Laat effe wat weten.
  13. Is dat in de berm vanwege het sturen ??? , HAHAHAHA! kon het niet laten
  14. Goed bezig, pracht pic Tunen wordt niks, wen maar aan 1:12- 1:13, voor een tuut met dat gewicht en hoogte prima. Sturen komt goed. Fraai kleurtje
  15. Harter You've got mail.. :D
  16. Doe es een Duvel bij de Lamme Goedzak in Damme (CENTRUM) geef het nou nog effe joh. Bij een verse tuut moet je ook weer wachten........ Sterkte.
  17. idd iets om over na te denken, je hebt een punt Ben net een gerechtje aan het maken met veel Taugee )
  18. @harter Stuur me via PB (persoonlijk Bericht) even een mailadres, dan kunnen we e.e.a. regelen.
  19. En dan zit harter met 11.655 km er het dichtst bij. We hebben een winnaar..................... :D :D
  20. Sporten, het zou verboden moeten worden, net als klussen......... of alles voor eigen rekening... (hé ben nu maand rookvrij, haha!)
  21. Prachtig, je gaat vast ook het garage deel volplempen met foto's van je nieuwe tuut. Dat willen de kijkertjes graag. Welkom hier
  22. Gauw naar bed, dan is het snel morgen.. HAHA!
  23. Geinig, tenzij er nog briljante geesten komen weet ik de winnaar al..... Vreemd idee.. Raden tot 09.00 6/6-2011 voor de gratis kofferset, zie http://www.kiaclub.nl/topic/7062-zomerkofferset-sp3/ NB ik stel het wel op prijs dat je ze gaat gebruiken en niet op Marktplaats zet. Dus graag alleen liefhebbers.. zou ze eigenlijk wel aan Thierry die een perfecte side-kick job doet w.b. stats, wensen btw..
  24. trek het niet meer...........HTF is Glenn......... Google Glenn, nodig alle SP3 leden, wat, alle Kia drivers, uit voor biertje en meer bij Glenn , Glenn regelt voorzieningen zoals BBQ en meer, wie is Glenn.......... Hebben we al een adres ? of is dat gewoon bij Peterrrrrrr's kumpanie. Komende zaterdag 17.00 ? Breda's bier schijnt goed te zijn... Doen en schrijf in: Glenn's 11/6 party........ Polletje van maken ? kunnen jullie de vaten en worsten inschatten..
  25. Nagelbijtend......... en wie is dan Glenn............. (wat een spanning........)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...