trek het niet meer...........HTF is Glenn.........
Google Glenn, nodig alle SP3 leden, wat, alle Kia drivers, uit voor biertje en meer bij Glenn , Glenn regelt voorzieningen zoals BBQ en meer, wie is Glenn..........
Hebben we al een adres ? of is dat gewoon bij Peterrrrrrr's kumpanie.
Komende zaterdag 17.00 ?
Breda's bier schijnt goed te zijn...
Doen en schrijf in:
Glenn's 11/6 party........
Polletje van maken ? kunnen jullie de vaten en worsten inschatten..