Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Mooi man, fleet owner.. w.b die vakantie.. dat zou ik dus ook rustig zo doen, geweldig..
  2. Klopt Jantje, net gedaan, nr 1 Leuke dame trouwens
  3. HAHA, dit loopt dus weer helemaal in de war/uit de hand. De bedoeling is een keuze te maken uit de 3 van AlexVB, voor deze week.. Daarna kunnen we verder, toch Alex ??
  4. http://www.kiaclub.nl/forum/59-kiaclub-cafe/
  5. Komt vast goed....... we geven hem de ruimte..
  6. We kunnen wel zeuren , maar er wordt een frisse wind van de moderators verwacht door sommigen. Dan is Alex toch heel goed bezig, haha
  7. DOETTET. Tja die Belgische gastjes met hun Z/W voitures ala ceedpro en meer........ Wat ik op de snelweg hier zie zijn de NL rijders top 2000 liefhebbers..........HAHA!
  8. @Gerlin56 Mevrouw RDJ had geen zin om uit te stappen zo herkenbaar..
  9. link song 1 werkt niet.. Daarnaast lijkt me de gemiddelde Kia rijder een typische top 2000 luisteraar. Kom der maar in dames heren, HAHA!
  10. Is dat dus gokken of er een reserve wieltje in zit ? Schande. Hoort er gewoon in. Heb vorig jaar o.a. ook naar een mitsubishi asx gekeken, die is/was niet eens leverbaar met een spare. Dan haak ik iig af. Ik vind het met de Picanto inmiddels een raar gedoe worden. Die auto is best oké, basis-prijs ook. Maar dan begint het met pretpakketjes, extra deurtjes, audio renovatie toch een hele dure kleine Venga te worden.. Ik zie hier in het garage deel al Picanto's van 14-15K. Moet je zo'n wieltje ook nog kopen als je pech hebt..
  11. Dank voor info. Dat 5542 Flachaum lijkt me een prima locatie.. Hotel Salzburgerhof ?? BTW@ http://www.brandstofprijzen.info/brandstofprijzen-europa.php staan alle prijzen in euro's. Wat is nou handiger ? de A3 of de A61+A8 in DE ? Is Nürnberg de moeite waard ? of is dat ook helemaal "gerenoveerd" zo'n 65 jaar geleden… Ben altijd FR (tuut) en GR (vliegmasjien) vakantie ganger geweest, ben voor werk meerdere malen in DE geweest, maar ken het eigenlijk niet goed als reisland. Alle tips zijn welkom..
  12. Ik doe er 1.. ben je van de nul af met je houten poot.. Grtz bw
  13. Smart.. had hij het nou over wijven. ? Serieus ?.......
  14. geef em v.a. 23:42 respijt.. En eh, we hebben geen haast.
  15. Ik stel voor de discussie Mac/Pc- iphone/pad/pod (zucht) voort te zetten in het Café deel.. Voorschotje, duur ?? ach iets maar nogal beter. Jammer dat kantoor-werkslaven het met de oude materie moet doen........ thuis staat steeds vaker een i ding.......
  16. Je maakt je er wel heel erg makkelijk van af..... We verwachten keiharde respons, haha! DUSSSS..........
  17. Alles met mate, en dat gaat zonder extreme back-up's en systeemherstel prima op een mac. Alles doet het altijd.. echt
  18. Heerlijk......... zolang er maar doordacht oprecht repons komt.
  19. Die hele lap, qouten is forumvervuiling, maar ik (we) ben (zijn) erg benieuwd naar je vernieuwende inzichten......
  20. http://tinyurl.com/3daox4b
  21. Rare opmerking........ Dames overall, geweldig toch ? Naar mate er meer ruimte is komen er vanuit de dames-kant altijd wel steeds meer tasjes. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb met een 5.5m ChevyVan vol gezeten met een kampeervakantie, met slechts 2 kinderen. Skippyball opgeblazen natuurlijk..
  22. Ah, ja dat laat ik graag aan mij voorbij gaan.. Ik zou wel willen, en het zou ook moeten, maar ook ik heb (vele) beperkingen......
  23. Ik heb doorgaans behoorlijke auto's gereden maar nooit de behoefte gehad om te "trekken". Sommigen zien dat als een must, vanwaar ?? Paarden, grond, schuttingdelen, tegels ? Allemaal dingen waar ik zelf geen zin in heb. Vanwaar die noodzaak/hunker naar een thule rukpukkel……. Ik ken die drang niet.. Mis ik iets ? ..
  24. Dat laatste is al een wonder, haha. Bel even thuis, naast het huis en draai de volumeknop van de radio omhoog. Die waarde wordt onthouden dacht ik..
  25. http://www.kiaclub.nl/topic/7199-wij-zoeken-een-nieuw-kcg-lidmoderator/page__view__findpost__p__63215
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...