Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Claxon

    Jantje2 Exit 6 plaatsen over
  2. Ach en dan nog 2 kleine dingetjes. Mensen die "wat houd je bezig" aanklikken en niks invoeren, weg er mee, geen nieuws, goed nieuws.. Mensen die hun garage deel invullen ZONDER foto's, weg ermee, het is een foto deel.. Thanks
  3. Het had geen prioriteit, maar ik vind de garage fotobalk op de homepage hinderlijk doorlopen ten opzichte van de rest van de inhoud. Op een iPad wordt het nog erger. Mocht je een dalmomentje hebben, denk er eens over.. Dank voor alle andere inspanningen.
  4. bigwade

    Claxon

    Ik krijg zojuist bericht van Valkmotorparts/Martin dat er grateloos een reserve toet naar mij wordt opgestuurd igv mocht er 1 het niet goed doen tijdens onze hobby uurtjes. Da's echt tof ! Mocht deze bij de Tuut/Toet/Meet niet nodig zijn wordt hij verloot op het forum. Martin, bedankt ! (http://www.valkmotorparts.nl/)
  5. ±5 plekken over http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/page__pid__66420__st__160#entry66420
  6. bigwade

    Claxon

    NB als er nog leden willen komen en de toetert bij Valkmotorparts (http://www.valkmotorparts.nl/) nog moeten bestellen, vergeet het installatiepakketje niet. (en het vermelden van deze actie ivm korting, Roep dus Kia bij bestelling) Die losse prut bij elkaar sprokkelen kost tijd en ook best wat. (Als ik even de prijzen van Halfords erbij pak kost zo'n pen-vrouwtje 2,09 p/st....) Kan vast goedkoper, maar toch. Deelnemers Tot nu toe.. Adviseurs/montage: Bowie97 Jantje 2 (nog niet zeker) Toeter in/ombouw: AlexVB Bigfatpete bigwade Labramatiér Kijken: Smart Iemand vergeten ? Ruimte anders voor nog 5 m/v hoor Wel op tijd je toeter+kit bestellen. Laat het weten..
  7. Dat wordt een beetje te veel. Gaat echt om claxon inbouw en advies. Max 12 m/v oid.
  8. bigwade

    Claxon

    11.30 oid, staat nog niet vast.
  9. bigwade

    Claxon

    @jantje: dan halen we voor jou wat anders, geen punt. @Smart: ik kan u noteren ?
  10. bigwade

    Claxon

    Die stond al ergens op pagina 1 of 2 Maar eh Jantje, heb je zin enof tijd om op 3/9 aanwezig te zijn als adviseur op de toetermontagedag te Nieuwegein. Mag je lekker blijven zitten ivm knietjes en krijg je ook nog koffie en een broodje. Laat even weten.
  11. En wie is de volgende ?
  12. bigwade

    Claxon

    t' is toevallig dezelfde toeter met een duidelijk schema en zekering (20A).. Dat is dus wel handig, wijsneus..
  13. lees ook: http://www.kiaclub.nl/topic/6811-navigatie-software/page__view__findpost__p__66345
  14. bigwade

    Claxon

    Kwam deze nog tegen: http://www.scooterhulp.com/howtos/13768-hoe-een-luchthoorn-te-monteren.html
  15. Hey grappenmaker,het is crisis,weet je wel wat zo'n auto kost per maand.. @asterix, je had je eigen draadje even kunnen bezoeken met alle links en prijzen: http://www.kiaclub.nl/topic/6756-welke-motorolie-is-het-beste/ Had je die 15K wissel nou gedaan ? En wat kostte dat ? Die olie van mij ziet er met 18K nog prima uit.. nog 12K te gaan..
  16. Hadden we dat niet ergens in een draadje onderhoud staan ? Duitse olie was een stuk goedkoper, zelfs incl. verzenden. Beter ook trouwens, want die zou 30K mee gaan ipv 15K De OH prijzen staan vast, dus vraag even hoe je dealer hier mee om denkt te gaan ivm korting op factuur.
  17. op mobiel en iPad is het niet lekker en kost onnodig data.
  18. Hou es op met eindeloos foto's quoten, da's nogal hinderlijk..
  19. bigwade

    Claxon

    dwz w.b extra spullen bestellen ? Relais zat erbij, maar die zekering+houder ? laat even weten.
  20. @BenW, kun je wat meer info geven dan dat je nu doet. Daar zijn we allemaal mee geholpen.
  21. ik mag hopen van niet in 3 jaar..
  22. bigwade

    Claxon

    Schop omhoog 3 sept toeter in/ombouw sportage 3 te NwGein. Meedoen ? toeter bestellen en aanmelden. Zie boven..
  23. Hey Ray, niet lui worden hè http://www.kiaclub.nl/topic/5267-accessoires-voor-de-nieuwe-sportage/ en anders een beetje zoeken..
  24. je reageert op een bericht van 21 mei 2008 - 21:23
  25. precies, verder goede post !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...