Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Puntige one-liners aub, ga er eens echt voor zitten Niet simpelweg klagen..
  2. Ja duh.......
  3. Plat gezegd willen deze mensen asap een oplossing. Ik stel voor idd een iX20 te regelen voor een weekend met een lange rit. Een beetje dealer zal alle begrip en medewerking hebben/geven.... Suc6
  4. wel wat laat maar doe aub even een gmaps pin voor de liefhebbers. Veel plezier!
  5. Moet je daar 90% reply ruimte voor quoten ? ;-( Ik snap het niet. Ik kom thuis, oren hangen naar buiten. Doe ik niks, bijv. op prive terrein, niks aan de hand. Doe ik knopje, spiegels gaan naar binnen, 1 klik. Ga ik weg, 1 klik spiegels naar buiten... Met automatiek gaat dat op de AB dus op slot =spiegels in en van slot =spiegels uit ook met vorst. Dat wil je toch niet ?
  6. Dus krak bij vriesweer als je je auto ondoordacht open wil maken?? Situatie nu: -35gr Alles bevroren. Auto open, auto starten, met plastic zakken gevuld met warm water, spiegel mechaniek ontdooien uitklappen met knop en karren. Situatie met "automaat" AB aan van auto, krak spiegels, boel kapot en richting dealer. Mis ik iets ?
  7. Na ons dagje toeter verherverbouwen hier en verder http://www.kiaclub.n...dpost__p__67111 zijn natuurlijk ook praktijk ervaringen welkom. Ik doe een aftrap: Sommigen van jullie kennen waarschijnlijk Powned, die nieuwe dwarse omroep die het eens heeeeeeeelemaal anders zou gaan doen. Die gasten ben ik vandaag tegengekomen bij het openen van het nieuwe studiejaar door onze PM Mark Rutte Nu niet eens van een Universiteit, maar van het ROC Midden Nederland. Jullie begrijpen hem vast. Daar was ik ook bij, net als ca 8 collega fotografen. Nou was ik gelukkig gevraagd en mocht overal bij zijn, de rest niet. Die Rutger en cameraman van Powned waren naast erg leuk voor zichzelf nogal hinderlijk aanwezig voor de fotografen. Normaal is dat geven en nemen maar nu dus niet. Lang verhaal kort. Na het evenement staat dat Powned team nog een itempje te draaien met wat ROC leerlingen op de parkeerplaats. Midden op de rijbaan van de parkeerplaats…… Die Rutger was klaar met interviewen en liep al richting auto. Camera-, tevens geluidsman bleef op de rijbaan staan om de weglopende scholieren te filmen. Daar kwam ik stationair op aangereden tot op 1,5-2m Ik heb em 1-2-3 tellen gegeven om dat shot af te maken en toen de Stebel Nautilus maar eens aangezet. Dat was feest, jullie hadden die koppen moeten zien, en dan merk je toch ook hoe humorloos die gasten zelf zijn, HAHA! Vond het zelf een kadootje voor de mannen als afronding van een item over een ROC automotive opleiding. Misschien wat hard.. Mijn dag kon niet meer stuk.. NEXT......
  8. Camping-uitrusting van de verkoper ligt er nog op, da's wel lachen
  9. Hey vand.m, ik stel voor dat je je verhaal maar eens doet in het clubcafé. Je hebt m.i. heel, heel veel leed voorkomen, waarvoor jullie zelf helaas de tol betalen. Hoed af! Ook w.b. delen ervaringen en afhandeling van de rest, al dan niet met letselschade gedoe lijkt het me zeer zinvol als je verhaal ook voor anderen beschikbaar komt. Sterkte !
  10. EDIT: LS: bericht #15 en 16 ging even over iets anders.. Je intentie was goed Jantje, geen punt.
  11. @specialmade, 'k vond de reply wel grappig hoor, haha. kan vand.m vast ook wel om lachen...
  12. Ik word nu toch ook wel erg nieuwsgierig naar foto's van de combi en de SP3 Carbon alleen...,
  13. staan echt zat te koop http://tinyurl.com/3mawq59 (autotrack.nl) Sterkte. Google ook even de aanbieders. Rondom Haarlem en Apeldoorn wordt veel gerommeld.....
  14. http://tinyurl.com/43tk5we Maar waarom zou je dat willen ? Bij vriesweer gaat de boel stuk denk ik dan. Het is in de auto 1 (één) knopje indrukken. Bij onze andere auto doen we die spiegels elke morgen en avond met de hand.
  15. Hou maar op met raden dames heren. Iemand die levend uit een Total Loss Picasso komt heeft 'den toetert" dik en dubbel verdiend. Al is het alleen maar om bij een volgende keer in BE het volk van zich af te kunnen TOETEREN.. vand.m, de set is yours !! PM maar voor afhandeling. Ik hoop dat het verder goed met jullie gaat.
  16. bigwade

    Claxon

    Hij is prachtig !!!
  17. Laat die cavia lekker in Someren......
  18. bigwade

    Kia Sorento

    Willem, voor dit soort dingen is deze open gezet: http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074_ Kun je je verhaal w.b. service en wat er gebeurt is daar even plaatsen? Als KCG hebben we binnenkort overleg met KIAMNL en kunnen de Kia Assist ter sprake brengen. We kunnen niet bemiddelen bij individuele problemen. Maar leef je aub uit zou ik zeggen......
  19. Nee zeker niet de overgebleven cavia's, ben de mijne trouwens kwijt, jammer maar helaas. Het betreft een fonkel NIEUWE STEBEL NAUTILUS COMPACT ZWART...... zie http://www.kiaclub.nl/topic/7930-stebel-nautulus-verloot/page__view__findpost__p__67781
  20. Verloot overgebleven toeter: http://www.kiaclub.nl/topic/7930-stebel-nautulus-verloot/page__view__findpost__p__67781
  21. bigwade

    Claxon

    Verloot overgebleven toeter: http://www.kiaclub.nl/topic/7930-stebel-nautulus-verloot/page__view__findpost__p__67781
  22. Mooi........ TOETERVERHERVERBOUWDAG NIEUWEGEIN ZIT ER OP. 100% opkomst, het kan dus wel met forum bijeenkomsten...... http://www.kiaclub.nl/topic/7789-toeter-ombouw-te-nieuwegein-spiii/ http://www.kiaclub.nl/topic/5265-claxon/ Alle door Valk geleverde toeters deden het, op 1 relais na. http://www.valkmotorparts.nl/webshop/ heeft ons gesponsord met 1 extra toeter. Zelf voeg ik daar een door mij betaalde (11eu) montageset bij. Deze set gaat de verloot in. We doen weer een schatting van de km stand van de silver-bullet SP3 van bigwade op 11/9 09.00 Goed geraden ? dan is deze set voor jou. Ophalen NwGein (met koffie en praatje) of 6-7 euro KILLE verzendkosten........ Dames heren, niet alleen voor de SP3 maar deze sluisdeur-opener zou ook niet misstaan op de nieuwe Pica....... Dusssssss voor 11/09 09.00 een schatting van de km stand van de sjees van BW hieronder plaatsen. Beetje research helpt.. Je mag 1x gokken....... Suc6
  23. Long time ago... welkom terug de mier.
  24. Hoezo, je eigen merk om zeep helpen? Inderdaad, hij maakte zelfs de opmerking dat je een KIA niet met BMW, Audi, etc. mag vergelijken, want dan heb je het weer over andere prijzen. Natuurlijk begrijp ik dat ook wel, maar je mag toch wel iets meer verwachten van auto's boven de 20k! Beste oZZZy, je hebt best gelijk en er zit op bijv. de motorkap zat schroeven dat ding fraai te stellen. We hebben het er bij de toetermiddag nog over gehad. Maar een 22K auto wordt hetzelfde behandeld als de duurste 45K auto in de fabriek. Het is een proces dat volumes moet draaien. Ook bij VW zie je dan verschillen. Kan het beter, ja natuurlijk, en daar zijn ze mee aan het werk. Ik voorspel dat Kia binnen 3 jaar Opel heeft overgenomen en het dan op de duitse manier gaat doen. Heb jij nu met je wijkende lijntjes geen reet aan, tuurlijk. Ik heb die afwijkingen ook, maar binnen sluit alles perfect en is na 19700km geen kraak te horen. Auto is dusdanig geïsoleerd dat de 135DB toeter binnen stilletjes is, HAHA ! Suc6
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...