Een geheel witte Picanto zonder extra kekke zwarte accenten in de basis uitvoering is gewoon een sneue auto, zoals de meest witte auto's, fact.
Met donkere velgen en striping gaat het nog..
Aan de bovenkant van het "witte" segment rijden types zoals Gordon, Vanessa etc. in witte Hummers, Panamera's en Evoques.
Daar wil je niet bijhoren denk ik dan..
Aan de onderkant van het 'witte" segment zie je vooral zzp'ers in de stuc/schilder/slager branche etc.
Dit zijn de slimmere gasten want deze dames/heren gebruiken dat wit heel slim
als achtergrond voor hun logo's, website adressen en 06 nummers.
Wat de rest van de bevolking met een witte auto moet is me echt een raadsel.
@Anouk
Als je wederom 14 jaar in deze auto gaat rijden zeg ik, kies wat anders.
Na 4 jaar ziet zo'n origineel witte auto er heel erg getver uit.
Note: bigwade en witte auto's, daar hebben we hem weer…
Dat is volkomen juist maar 1x per half jaar moet kunnen, dacht ik