Over zin en onzin op forums is genoeg te lezen.
Een dealer zou zich in dit geval moeten schamen om zomaar wat te gaan roepen.
Beter nog zou het zijn dat elke Kia Dealer hier eens mee leest.
Dit forum wordt kosten-technisch door Kia Motors NL betaald en
KiaMNL heeft hier ook zijn eigen publicatie hoekje.
Daarnaast bestaat er een KCG, Kia Contact Groep, met vrijwilligers van dit forum die contact houden
met KiaMNL om de grote lijnen zo'n paar keer per jaar te bespreken.
Onzin wordt hier doorgaans direct getackeld door, al dan niet, deskundigen.
Dit stukje mag je uitprinten en in het vervolg meenemen naar zo'n pratend pak van de dealer.
Waarvan akte !
AUB graag verder in dit draadje
http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074
dan houden we de boel bij elkaar.
Het onderwerp is ook besproken bij het bezoek van KCG aan KiaMNL van vorige week.
Even kort gezegd, hou de anwb ervoorlopig maar even bij of kijk wat er in je autoverzekering zit.
Vaak ook eoa regeling.
De prijzen en specs brochures zijn uitstekend.
Ook als pdf te downloaden van de website.
De algemene brochure is idd meer een soort verleiding/sfeerschets......
Met de prijzen en specs brochure is echt niks mis.
Een grijs-kenteken auto, niet omgebouwd met extra stoelen, doet niet zoveel.
Voor "hondenmensen" een pré natuurlijk, voor de rest, die missen de achterbank etc. en lappen
wel wb voor geel kenteken.
Als je er 1500 voor kunt vangen, zeg ik doen !
Suc6
Hoi Anouk, welkom
Levertijd Picanto is ca 6mnd ?
Berlingo is een omgebouwde grijs kenteken auto van 14 jr......
Die 500 eu is dik betaald, haha !
De 1500-1700 bij anderen is incl. korting op de nieuwe auto (20K?)
Tja dan kan dat..
Gezien de wachtlijsten bij Kia kun je daar nu geen mega-deals verwachten, denk ik..
Suc6 !
btw er zijn meer kleuren dan wit.......
Je hebt gisteren een lange rit gemaakt en vandaag misschien ook wel wat gereden.
Is je op-trek pobleem nu over ?
Dat Vtune contact zou hebben met de importeur lijkt me kras, misschien met het hoofd postkamer..
@Jeroen66475
Ik had het enkel over de stadsritten.
Wat zijn dat trouwens ?
Die in Tilburg, Eindhoven, Utrecht of Amsterdam ?
Ik zie wat verschillen.
als je 1:19 een slechte waarde vind.....
Geef nou eens aan over wat voor geld we op jaarbasis praten met jouw jaarlijkse km.
Ben benieuwd
Heb hetzelfde gehad met de SP2 en ook daar is het frame vervangen.
Klacht bleef.
Heb het toen maar gelaten.
Ook met de SP3 lijkt de stoel te zakken, wanneer is de vraag.
Ben vaak ook met andere dingen bezig, het blijft natuurlijk een vervoermiddel
Mocht het hinderlijk worden komt het bij de eerste beurt op het lijstje (tot heden erg kort....)