Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    Camera

    http://www.kiaclub.nl/topic/6288-video-van-camera-sproeier-venga/page__p__53648#entry53648 Venga OK heeft zelf iets fraais gemaakt..
  2. bigwade

    Het stuur

    Over zin en onzin op forums is genoeg te lezen. Een dealer zou zich in dit geval moeten schamen om zomaar wat te gaan roepen. Beter nog zou het zijn dat elke Kia Dealer hier eens mee leest. Dit forum wordt kosten-technisch door Kia Motors NL betaald en KiaMNL heeft hier ook zijn eigen publicatie hoekje. Daarnaast bestaat er een KCG, Kia Contact Groep, met vrijwilligers van dit forum die contact houden met KiaMNL om de grote lijnen zo'n paar keer per jaar te bespreken. Onzin wordt hier doorgaans direct getackeld door, al dan niet, deskundigen. Dit stukje mag je uitprinten en in het vervolg meenemen naar zo'n pratend pak van de dealer. Waarvan akte !
  3. AUB graag verder in dit draadje http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/page__p__66074 dan houden we de boel bij elkaar. Het onderwerp is ook besproken bij het bezoek van KCG aan KiaMNL van vorige week. Even kort gezegd, hou de anwb ervoorlopig maar even bij of kijk wat er in je autoverzekering zit. Vaak ook eoa regeling.
  4. bigwade

    Brochures

    De prijzen en specs brochures zijn uitstekend. Ook als pdf te downloaden van de website. De algemene brochure is idd meer een soort verleiding/sfeerschets...... Met de prijzen en specs brochure is echt niks mis.
  5. Een grijs-kenteken auto, niet omgebouwd met extra stoelen, doet niet zoveel. Voor "hondenmensen" een pré natuurlijk, voor de rest, die missen de achterbank etc. en lappen wel wb voor geel kenteken. Als je er 1500 voor kunt vangen, zeg ik doen ! Suc6
  6. dezelfde staat bij #10 hierboven ter download..
  7. Hoi Anouk, welkom Levertijd Picanto is ca 6mnd ? Berlingo is een omgebouwde grijs kenteken auto van 14 jr...... Die 500 eu is dik betaald, haha ! De 1500-1700 bij anderen is incl. korting op de nieuwe auto (20K?) Tja dan kan dat.. Gezien de wachtlijsten bij Kia kun je daar nu geen mega-deals verwachten, denk ik.. Suc6 ! btw er zijn meer kleuren dan wit.......
  8. http://www.anwb.nl/wegenwacht geen grap.. Kia Assist dekt, met name in het buitenland, niet echt veel.
  9. dat is import. Smeeing doet dat bijv. Ik herinner me een Italiaanse Prius van Ger.W Niks mis mee.
  10. Punto is meneer Liek dus.. ?
  11. Leg uit.......
  12. bigwade

    Kia Rio

    scherp.......
  13. bigwade

    Kia Rio

    Ga je dan voor OH en garantie ook naar Breda vanuit Amersfoort ? Leuk te combineren met een dagje uit hoor..
  14. OT mooi verhaal Doe deze even: http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/
  15. @sportagent1 Hé gast, dit wordt een beetje hinderlijk, zelfde reply na al mijn postings. U is aangemeld bij de moderators......
  16. Dan ben je een uitzonderlijk geval, lijkt me zo w.b. budget en jaarlijkse km.
  17. Je hebt gisteren een lange rit gemaakt en vandaag misschien ook wel wat gereden. Is je op-trek pobleem nu over ? Dat Vtune contact zou hebben met de importeur lijkt me kras, misschien met het hoofd postkamer..
  18. en die gaat beslist zakken, goed idee :lol:
  19. @Jeroen66475 Ik had het enkel over de stadsritten. Wat zijn dat trouwens ? Die in Tilburg, Eindhoven, Utrecht of Amsterdam ? Ik zie wat verschillen. als je 1:19 een slechte waarde vind..... Geef nou eens aan over wat voor geld we op jaarbasis praten met jouw jaarlijkse km. Ben benieuwd
  20. bigwade

    Doei Venga

    Verwacht je toch niet hè ? van een docent IT
  21. bigwade

    Kia Rio

    Leuk hoor, echt En ehhhh, vlotte actie ook trouwens.. Kreeg je nog wat terug voor dat ouwe hok ?
  22. bigwade

    Kia Rio

    met vim
  23. wrong forum..
  24. bigwade

    Kia Rio

    De vraag is.. wordt het een witte ? Dat staat nergens..
  25. Heb hetzelfde gehad met de SP2 en ook daar is het frame vervangen. Klacht bleef. Heb het toen maar gelaten. Ook met de SP3 lijkt de stoel te zakken, wanneer is de vraag. Ben vaak ook met andere dingen bezig, het blijft natuurlijk een vervoermiddel Mocht het hinderlijk worden komt het bij de eerste beurt op het lijstje (tot heden erg kort....)
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...