Rolly, begrijp ik dat je je auto hebt mogen aanraken, er in hebt kunnen zitten maar em niet krijgt omdat LAMLUL dealer
de auto volgens contract wil leveren, dus met trekhaak, die hij zelf te laat heeft besteld, en dan ook pas de papieren aan gaat vragen ?
Welke dealer is dat ?
Want dat KAN helemaal niet en zeker niet gezien je historie.
Ik heb geen idee hoe dealers in BE met hun klanten om gaan maar dit is echt schandalig.
Ik hoop dat de KCG van KIAMBE een succes wordt, juist vanwege dit soort ellende.
Sterkte met de laatste loodjes..
(BTW Damme en omgeving is zo slecht nog niet om tot rust te komen..zegt een meer dan 49 jaar Cadzand bezoekend lid)