Auto hoeft maar 1x op te warmen.
Ze komen warm aan bij de pomp, tanken af en gaan rijden.
Dat scheelt ook echt.
Ik heb met mijn 2.0-SP3 ook 5,7 oid gehaald dus 4,x met de Rio moet lukken
Herejee Remko, ook bij jou hebben ze google toch?
Zo ingewikkeld is het niet, toch ?
Yokohama....
BTW het blijft lente, met temperaturen boven de 7 graden t/m maart.
Niks winterbanden, Lentebanden moet je hebben..
Hier in NL was het best eenvoudig.
Samen ergens afspreken en een bakkie doen.
Je weet al gauw met wie je te maken hebt, toch ?
En dan is het verder gewoon boerenverstand en normaal communiceren.
Ben wel heel erg benieuwd naar de houding van KiaMBE en of ze inzien dat zo'n click met een
forum-delegatie best handig kan zijn.
@azzaro; w.b. regering en Walen zou ik het neutraal houden, juist vanwege de relatie met KiaMBE :rolleyes:
Hallo Henk, welkom hier, stel je even voor in de "voorstelwelkomsdraadjesafdeling"..
Jij bent eigenlijk op zoek naar een werkplaats handboek ipv gebruikershandleiding ?
Die werkplaats dingen zijn erg schaars maar wellicht dat Crum of een andere monteur je kan helpen.
Suc6!
Ga dan even naar Fase of een andere dealer.
Je eigen dealer ligt dwars...
Ik knap eigenlijk steeds meer af op kennis en niet communiceren van sommige dealers als ik
de berichten hier zo lees.
De Stebel zit "onzichtbaar" achter het Kia Logo volgens het ontwerp van bowie
Kijk even de pdf na..
De originele toeter zit iets hoger en meer naar links.
NB de originele cavia (versie 2) heeft een stelschroefje voor het lawaai dacht ik.
bowie weet daar meer van.
Jouw toeter ligt braaf te wachten op kamertemperatuur..
BTW Vandaag toch gauw 3500 euro bespaard .. B)
Je hoeft geen kennis van zaken te hebben om spullen te verkopen, toch ?
Als je haar maar goed zit.
Het is echt onthutsend w.b.product kennis in de automotive-branche.
En sales mensen die roepen dat internet maar wat roept mogen naar het magazijn..(vrij naar Patrick met zijn X5)