Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Ga je schamen...... Zet die versie online zodat we die hier in de "bieb" kunnen gooien. Die 2 euro, als dat echt nodig is, kun je van mij verwachten. Doe maar PB , met banknummer.......
  2. @azarro w.b bak olie hand/auto is er wel wat te halen zo blijkt/lijkt. zie links. Gezien je kennis mag je deze ook eens invullen op eigen wijze. Ik heb op je naam gezocht, niks gevonden of er blind overheen gelezen http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/ Aan anderen, doe daar ook eens aan mee.
  3. Punto verkopen met die prachtvelgen... Kia is wat anders en niet Italiaans. "Oude" velgen op een nieuwe auto is ook niks. Vrouwtje kan ze anders onder haar panda plakken edit ow wacht, die moet ze nog krijgen..
  4. bigwade

    Waxoil

    van Werkhoven ? Gewoon annuleren hoor. Lijkt me geen probleem Zeg je gewoon dat je een rubberen bagagemat wilt hebben in plaats van...... Doe Jan de groeten.
  5. Dat type overige ken ik nog niet, zijn er best veel btw.. Rio ?
  6. Met dit warme weer... Zou zomaar kunnen, haha.
  7. Hoedje af voor je kennis, maar ik heb in het verleden geregeld bij het uitlijnen van een auto gestaan bij tegenwoordig Euromaster Utrecht (voorheen Hofka Sampermans) en die hadden echt alle tabellen en daar werd alles aan gedaan hoor. Maar eh, da's dan ook weer lang geleden, natuurlijk. In NL zijn dacht ik echt genoeg profi uitlijncentra met compu meetbanken.
  8. bigwade

    Waxoil

    Wat zijn we het weer eens.........
  9. bigwade

    Waxoil

    Koops is een dealercluster van vele merken en niet een echte Kia merkdealer alleen http://www.koops-furness.nl/ Vandaar wellicht de andere afleverings kosten. Zelf zou ik bij zo'n mega-tent niet zo gauw kopen. Verder dienen ze zich als Kia dealer aan de Kia prijzen te houden, ook w.b. aflevering.
  10. ja of 1 voor Wim en dan 2jr later weer 1 voor Wilma, kan ook.. Rij je er 4 jaar mee..
  11. bigwade

    Waxoil

    Welke dealer is dit ? Gewoon noemen hoor, man en paard.
  12. bigwade

    telefoon

    Wat een vrolijk welkom in je auto moet dat zijn..
  13. http://tinyurl.com/7eabwa4
  14. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Ah, die verkenslucht, die verzuurt je motor, dat is het, HAHA!
  15. bigwade

    Deur rubbers

    Rammelt die deur als je er aan rukt bij stilstand ook ? Beter afhangen/stellen ? Die rubbers kun je toch bekijken lijkt me zo. Suc6 en misschien weet ons lid Crum raad. (even geduld, die is er niet elke dag)
  16. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    In Zeeland is de lucht natuurlijk ook wat zuiverder, scheelt ook
  17. bigwade

    Waxoil

    De website bedragen Wax-Oil vergeten aub.. Ga er lekker van eten, nadat je de auto hebt opgehaald.
  18. Dat staat toch nergens vast ? Of bedoel je van werkplaats naar showroom 15-30 meter ?
  19. Bij Post >> gebruik volledige editor. Links onder, bestanden bijvoegen. (paperclip) jpg's van ca 800pixels breed zijn goed.
  20. Bijna elke 2 jr een verse ? Vanwaar dat ?
  21. Uw tolk: "pertotal" http://tinyurl.com/6s9dy6p
  22. Ik zou op zijn minst toch even een kijkje gaan nemen.. Bij welke dealer is dat ?
  23. Welkom Jan, welk type ? De Rio of Picanto ? Veel lees en postplezier. Ow ja, foto's... Vinden we leuk !
  24. Ben met een Fiat 600 2x de Pyreneeën over gegaan door Andorra in de jaren 70 en ik reed niet eens voorop. Het kan dus..
  25. ook een fiat Je kunt niet alles weten
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...