Voor het autootje dat krijg wel, alleen zijn ze dan 199 eu,-
goeie en bruikbare tip !
Heb je als je achterin zit niet een opgesloten gevoel met die dingen, en hoe is het zicht ?
Voordeel is wel dat ze er later altijd weer uit kunnen.
Ik hik even tegen die 199 eu aan,
Wat zou het schelen ?
En wat kost ramen tinten überhaupt ?