Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. bigwade

    privacy shades

    vind fiat nou niet echt een duurder merk hoor.....
  2. Ik zou je dealer eens op het bericht van azzaro wijzen #2 #3
  3. bigwade

    privacy shades

    Zij ruiten voorzijde max 30% Daar achter mag je ze dicht kladden, ahw. zie bijlage budgetboer
  4. bigwade

    privacy shades

    Is het met die blindering dan zoveel donkerder dan getint privacy-glas ? Bij die budget boer kun je kiezen uit 5 dekkingen. Bij mijn SP2 had ik bij de voorste zijruiten 25% dan 50% en 75% (niet zeker) Met die folie kun je dus wel kiezen, met de Sonniboys niet. Heb jij plaatjes of moet ik daarvoor op het Fiat forum kijken. edit: sjonniboy en dan foto's googelen doet wonderen. Hier zijn ze ook al zo aardig: http://www.audiforum.nl/forum/interieur/50883-het-grote-post-je-sonniboys-pics-topic.html Ik weet het nog niet
  5. De verwarring begon ermee dat Moderator Angelique BaBaCC, in een ander draadje, ook verwelkomd had als nieuw lid, vandaar, HAHA!
  6. Beetje account manager zakelijke markt doet dat 24/7
  7. Ik snapte het echt niet
  8. bigwade

    privacy shades

    "En wat kost ramen tinten überhaupt ?" Net prijsopgave binnen. bij: http://www.budgetblindering.nl/ Eu 250,- 5 jaar garantie
  9. bigwade

    privacy shades

    Voor het autootje dat krijg wel, alleen zijn ze dan 199 eu,- goeie en bruikbare tip ! Heb je als je achterin zit niet een opgesloten gevoel met die dingen, en hoe is het zicht ? Voordeel is wel dat ze er later altijd weer uit kunnen. Ik hik even tegen die 199 eu aan, Wat zou het schelen ? En wat kost ramen tinten überhaupt ?
  10. bigwade

    privacy shades

    Ben het met Smart volkomen eens dat de achterruit shade uit 1 deel moet bestaan. Je zit anders steeds naar zo'n panty in je spiegel te kijken. Toch raar.
  11. bigwade

    privacy shades

    toch ander volk hè..fiat..
  12. bigwade

    privacy shades

    link ?
  13. tegen wie heb jij het nou ?
  14. bigwade

    privacy shades

    Dat bedoel ik.
  15. bigwade

    privacy shades

    autozonweringshop vragen om betere foto's ? Ben nog steeds benieuwd naar ervaringen van anderen.
  16. bigwade

    privacy shades

    bestel jij toch eerst ? Hoor ik wel of het ruk is, haha!
  17. bigwade

    privacy shades

    Die laatste is dezelfde als van mijn link en is sonniboy of gebruikt zelfde foto's.. 99 eu voor de kleinste autootjes Adresje opzoeken en eens langs gaan ?
  18. Ha Cor, Ik heb het geprobeerd http://www.kiaclub.nl/topic/7726-kia-wegenhulpgarantieassist/ Maar er wordt niet echt op gereageerd.. Fact bij Kia is dat het sec om de auro gaat, en dus dat je aanhanger blijft staan, dat je auto leeg moet zijn en dat je het verder uit kan gaan zoeken. In NL niet zo'n punt maar richting Barcelona toch wel. Ik zeg het met tegenzin, maar de ANWB doet dat beter...
  19. bigwade

    privacy shades

    Waar zit sonniboy ? evt. samen gaan kijken ? Vind folie best geld en bubbels op den duur wil ik niet. Dit zijn dingetjes die er ook uit kunnen, als je ze zat bent. Dat is plus ! Zijn er meer leveranciers met keuzes w.b. afdonkering en materialen ?
  20. a.s. zaterdag wederom een irl contactje.... eng hoor, HAHA!
  21. Fijn dat het opgelost is. Krijg je nu ook nieuwe matjes ?
  22. Prachtvolle auto Je buurt-tanklstation is blij met je V6 is altijd +111 Heb 20 jaar Yank V6-V8 gereden en had het NIET willen missen. Veel plezier met je tuut.
  23. Bovenin een boom is de lucht wat ijler soort van hoogtestage.. Kan de beleving beïnvloeden, ook na boerenkool.
  24. Het Kia eigen (LG) merk maar even niet doen.. 1500 eu en oude kaarten wil je toch niet ?
  25. Het komt op een autoforum, net als deze, vaker voor dat vooral mindere ervaringen worden gedeeld. Ook komt het hier nogal voor dat er enorm traffic is door gasten die wachten op een nieuwe auto. Daarna wordt het vaak stil. Toppers als Navi ellende en onderhoud blijven hier altijd boeien.. Het kan zijn dat Marc nu rete-tevreden is, of nog net zo ongelukkig, maar dit niet wil delen. Dat laatste zou ik jammer vinden. We hoeven hier niet altijd de bink te zijn tenslotte.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...