Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. dat moeten dan eigenlijk allemaal ritjes zijn van minder dan 15-20 minuten. Dan is zo'n auto gewoon niet warm.
  2. Dank je wel Maikel.. 15% forum korting gescoord, Top!. Die streep zie je wel behoorlijk maar zal wennen. Zelf vind ik de structuur wat te aanwezig.. Ik moet het even IRL zien eigenlijk. Maar eh... prima initiatief !
  3. Stukje Kia kwaliteitsbeleving van wat jaren terug. Welkom hier, loop het forum even door, stel je voor waar dat kan en post de dingen in het juiste deel. grtz!
  4. iemand moet het doen.. Voor dit forum zijn het Smart en bigwade na een leuke drive met de Kia Forte, 1 jaar geleden. http://www.kiaclub.nl/topic/5741-testdrive-forte/page__view__findpost__p__49054 Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen. 10 feb gaat het gebeuren. U hoort..
  5. Gaan we een nieuw draadje voor maken.. Heb er zin an, haha!
  6. Dannnnnnnnnnnn............ Zeg Jheroen, kunnen we rechts naast de tekst "Kiaclub Nederland" niet een tekst maken van "een Kia verbruikt minstens 30% meer dan in de folder" Dan zijn we namelijk van een heeeeeeeeele hoop zeurpostings af. Wat vind je er van ? Goed idee toch ?
  7. Die Kia kun je wel kopen maar het onderhoud elders laten doen...
  8. Hé gemakkelijke... Forumbeheer doet helemaal niks, buiten dit forum beheren. Daarmaast hebben we KCG; de Kia Contact Groep. Dat zijn een paar vrijwilligers die contact hebben me KiaNL Ga maar eens zoeken op KCG. Kom je er ook achter dat niet alles mogelijk is.
  9. Beetje vent neemt dit leuk op... Kun je ook verder tenslotte.
  10. Spits Smart..en lachen is leuk!
  11. We gaan het horen van darrel.... Die moet er tenslotte ook de humor van in zien..
  12. gummen dus...
  13. Nergens voor nodig... Lastig hoor die moderne electronica.... En eh..beetje humor moet ook kunnen, toch ?
  14. Belg, Urban fotografie, ex Pro Ceed ? Kiaproceedke in een vorig leven en nu Urbanfoto ?.........
  15. Het wordt echt tijd voor een algemeen licht topic. Een hoop leden missen dit omdat ze niks met Rio hebben en dat is jammer.
  16. Dames, heren.. Dit is darrels eerste berichtje hier… straks zijn we weer een moderator en 1000 leden kwijt.
  17. Waxoyl is een sponsje met zut er in en dat mag een stagiaire over je auto smeren en daarna afnemen. Datzelfde pakketje kost ca 25,- op MP Waarom denk je dat je daarmee goed zit ? De profi-poetsers op dit forum vinden dit een verwerpelijk product.
  18. In die afleverkosten zit ook de waxoyl beurt van 200 euro. Die kun je er uit halen door deze te weigeren.
  19. Smart is 2 onder 1 kap en geen garage hoor........... Die koffie is privé at home, haha!
  20. Kan iemand me uitleggen waarom verschillende leden dezelfde avatar gebruiken ? EdEase sennarob Punto Is dat een forum instelling ?
  21. Dat laatste klinkt erg goed.. Maar is grootlicht en dimlicht één lampie ? Dat vraagt Tinus namelijk..
  22. Ik wist niet dat dat ook kon. Goeie tip. In NL gewoon je Kia wegenwacht en in het buitenland het ANWB pakket. Ik moet ook maar weer eens op de ANWB site kijken. NB die marters, die beginnen toch wel echt hinderlijk te worden zeg. Ophokken ?
  23. Mooi relaas. Zelf heb ik die 3 jr nieuwwaarde bij een auto van 5 jr niet meer nodig. Het was alleen onthutsend te zien wat de prijsverschillen waren/zijn. Een band met je verzekeraar is eigenlijk al slecht, denk ik, je hebt ze liever nooit nodig.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...