Dank je wel Maikel..
15% forum korting gescoord, Top!.
Die streep zie je wel behoorlijk maar zal wennen.
Zelf vind ik de structuur wat te aanwezig..
Ik moet het even IRL zien eigenlijk.
Maar eh... prima initiatief !
Stukje Kia kwaliteitsbeleving van wat jaren terug.
Welkom hier,
loop het forum even door, stel je voor waar dat kan en post de dingen in het juiste deel.
grtz!
iemand moet het doen..
Voor dit forum zijn het Smart en bigwade na een leuke drive met
de Kia Forte, 1 jaar geleden.
http://www.kiaclub.nl/topic/5741-testdrive-forte/page__view__findpost__p__49054
Dat is kennelijk goed bevallen bij de mannen uit Korea/Breukelen.
10 feb gaat het gebeuren.
U hoort..
Dannnnnnnnnnnn............
Zeg Jheroen,
kunnen we rechts naast de tekst "Kiaclub Nederland" niet een tekst maken
van "een Kia verbruikt minstens 30% meer dan in de folder"
Dan zijn we namelijk van een heeeeeeeeele hoop zeurpostings af.
Wat vind je er van ?
Goed idee toch ?
Hé gemakkelijke...
Forumbeheer doet helemaal niks, buiten dit forum beheren.
Daarmaast hebben we KCG; de Kia Contact Groep.
Dat zijn een paar vrijwilligers die contact hebben me KiaNL
Ga maar eens zoeken op KCG.
Kom je er ook achter dat niet alles mogelijk is.
Waxoyl is een sponsje met zut er in en dat mag een stagiaire over je auto smeren en daarna afnemen.
Datzelfde pakketje kost ca 25,- op MP
Waarom denk je dat je daarmee goed zit ?
De profi-poetsers op dit forum vinden dit een verwerpelijk product.
Ik wist niet dat dat ook kon.
Goeie tip.
In NL gewoon je Kia wegenwacht en in het buitenland het ANWB pakket.
Ik moet ook maar weer eens op de ANWB site kijken.
NB die marters, die beginnen toch wel echt hinderlijk te worden zeg.
Ophokken ?
Mooi relaas.
Zelf heb ik die 3 jr nieuwwaarde bij een auto van 5 jr niet meer nodig.
Het was alleen onthutsend te zien wat de prijsverschillen waren/zijn.
Een band met je verzekeraar is eigenlijk al slecht, denk ik, je hebt ze liever nooit nodig.