Bescheidenheid siert den mensch Remko....
Maar JAWEL,
De Numero UNO van deze wedstrijd is geworden..........
REMKO .ME !
Remko, van harte
Het verrassende standpunt, de doorkijk etc gaven de doorslag.
Bij nr2 was dat de sfeer en bij nr3 het prettige plaatje van juist die auto.
De voltallige jury vond het aantal inzendingen veel te laag en het niveau aan de zeer matige kant.
Dat kan fors beter.
Een deel van de jury had een vb'tje van het Mini (new) forum bij zich in de vorm van een kalender.
Dat zag er geweldig uit, ook w.b. originele fotografie.
Dat kan op dit Kia Forum dus ook dus daar gaan we wat aan doen.
Komt een nieuw topic over.
Helaas hadden we geen prijzen budget, maar daar gaan we w.b. goodies voor 2012 voor zorgen, middels de contacten met KiaMNL.
Dames, heren, bedankt voor de aandacht.