Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Nee joh, dit zijn beginnersprobleempjes van een nieuw type. Venga heeft dat ook gehad en is een prima bak, uiteindelijk. Ik ken geen Tojo die er zo leuk uit ziet btw Maak je geen zorgen.
  2. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    http://www.kiaclub.nl/topic/6347-heeft-hard-rijden-zin-al-is-het-heel-erg-leuk/
  3. bigwade

    iphone houder

    Ik heb er op Ebay 18-19 eu voor betaald, Helaas heeft een junk oid em uit de auto gehaald toen hij (ongemerkt) openstond naast het huis.
  4. Van Harte !
  5. bigwade

    iphone houder

    Mijn ervaring met een usb only kabel is dat je geen muziek kon spelen op een SP2 radio, bijv. Met een originele/Ebay iPhone kabel ging dat wel en dat is zo'n duo kabel. Edit: zoals Labraetcetera hierboven noemt.
  6. bigwade

    iphone houder

    Is dus alleen USB voor prik, niet de combikabel USB/minijack ?
  7. Jij moet nog wat van ze hè ???.......HAHAHA! Dealers moeten ook eens snappen dat ze op dit forum alle veren in hun reedt kunnen krijgen voor goed werk maar ook de koude douche vanwege dit soort zaken als dingen niet uitvoeren maar wel op de bon zetten. Dat laatste heeft een kwalijke geur, toch ?
  8. Bescheidenheid siert den mensch Remko.... Maar JAWEL, De Numero UNO van deze wedstrijd is geworden.......... REMKO .ME ! Remko, van harte Het verrassende standpunt, de doorkijk etc gaven de doorslag. Bij nr2 was dat de sfeer en bij nr3 het prettige plaatje van juist die auto. De voltallige jury vond het aantal inzendingen veel te laag en het niveau aan de zeer matige kant. Dat kan fors beter. Een deel van de jury had een vb'tje van het Mini (new) forum bij zich in de vorm van een kalender. Dat zag er geweldig uit, ook w.b. originele fotografie. Dat kan op dit Kia Forum dus ook dus daar gaan we wat aan doen. Komt een nieuw topic over. Helaas hadden we geen prijzen budget, maar daar gaan we w.b. goodies voor 2012 voor zorgen, middels de contacten met KiaMNL. Dames, heren, bedankt voor de aandacht.
  9. Op de tweede plaats……… Martin1977 !!!!
  10. Dat is een min of meer standaard uitvoering in Brazilië, waar de auto nog in productie is zie bijlage... Op marktplaats staat wel nog het e.e.a. voor de nl uitvoeringen
  11. Welke dealer is dat ? 2010 http://tinyurl.com/6jfsswx 2011 http://tinyurl.com/88zdfac
  12. Na een spannende jurering van wel 5,7 minuten zijn we tot de volgende noteringen gekomen. Van haren uittrekken of gemeen stompen is het niet gekomen. We waren het 100% eens. Op de derde plaats……… RioTom !!!!!!!
  13. bigwade

    privacy shades

    gok, maar ik weet niet of het een wilde is..
  14. wie is die dealer ?
  15. bigwade

    Kia Rio 3-deurs

    doet niks op iPad
  16. bigwade

    Kia Rio 3-deurs

    iig geheel pekelvrij
  17. gebruik bij reply volledige editor. Dan kun je van alles bijvoegen. Links onderin.
  18. bigwade

    Kia Rio 3-deurs

    Voor de kerst heb je'm binnen toch ?
  19. bigwade

    privacy shades

    stukje verdringing... Ik heb het ook, wat een K-auto's..en wat een beroerde dealers....bah.
  20. bigwade

    privacy shades

    Fiat is Fiat Chrysler is inmiddels........ Lancia, shame.... Ben bij mijn ex Chrysler dealer geweest voor bezichtiging Lancia Musa en dat is toch een beetje heel erg genant.
  21. bigwade

    privacy shades

    Wederom dank voor info. Mag ik hier zeggen dat Kia binnen 2-3 jaar Opel heeft overgenomen.......
  22. bigwade

    privacy shades

    Kia is inmiddels rete europees... Zit naast Opel in Russel nogwat Sonni moet aan het werk dus.
  23. bigwade

    privacy shades

    met showroom ?
  24. Dames, heren.. Spreek het GOED af. Bij de SP3 toeterombouw hadden we geen afzeggers. Het hielp wel mee dat de leden de onderdelen (90%) zelf al hadden gekocht. Catering, locatie, natuurlijke charme en de nuttige sidekicks deden de rest, haha !
  25. Top die Rob, is dat diezelfde van de waxoil ?............
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...