Vandaag met OV vanuit Utrecht de "nieuwe" Tuut opgehaald in Druten
(http://www.jvdheuvel.nl/)
"vanzelf" waren er nieuwe wissers opgezet evenals een nieuwe distributieriem, klasse !
Autootje heeft slechts 29K gereden …….
Na papierwerk en een enorme uitleg (toch wel erg leuk) kwam er ook nog een bloemetje.
Tja, dan val ik stil…..
Ik heb voor tonnen aan auto's gekocht en nog NOOOOOOOOOIT een bloemetje gehad, ook niet bij de top 10 Kia dealer Houten, die 2x de kans heeft gehad btw.
Ik hoor jullie al denken, Druten, ja da's wel tussen de boeren.
Heerlijk denk ik dan, boeie
Heino, bedankt !
Dacht ik dat ik de SP3 enorm zou missen.
Ja w.b veel, it is….
Het valt eigenlijk best wel mee.
De deurtjes van de Fiat zijn een uitdaging w.b. dikte en dichtklappen maar de ruimtelijke ervaring van de binnekant is geweldig, net als ik dat had in een Venga.
In en uitstappen gaat met mijn beperkingen prima.
Vrolijk word ik van de BC w.b. verbruik.
Sturen is weer rust, zoals het hoort.
De kleur is wennen (beetje SP/"Kim Il Roemer" rood)
Niet te vergelijken, die karren.
Ben erg blij de SP3 gereden te hebben..
Die heeft nu een fraai 2e leven in Kessel.
Plaatjes nieuwe tuut: