Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. oké, je koppelt je auto verzekering aan andere paketten van je tussen persoon. Zelf ben ik juist aan het " ont-tussenpersonen" want dat scheelt namelijk een enorm pak geld. Je verwacht dat je tussenpersoon meedenkt, dat is ook zo, maar eigenbelang gaat vaak voor....
  2. Dat is dan wel weer verwonderlijk, toch ?
  3. HAHA vastigheid is leuk, maar volgens mij kun je inmiddels heel leuk winkelen en zijn de opzeg termijnen per maand. Klaverblad en Achmea heb ik in geen enkele vergelijkings site boven aan zien staan, hoe kan dat dan, vraag ik me af. Of is het zo'n beetje als bij de belboeren ; koers van de dag ? De ia is inmiddels bij bank verzekerd. Het verschil met de Kia verzekering is 25 eu p/mnd, zelfde voorwaarden. x12 vind ik dat geld.
  4. bigwade

    Monteren TOM TOM

    Welkom hier, stel je even voor, wel zo aardig. Nieuwe leden / Introductie over TT's lees deze even door: http://www.kiaclub.nl/topic/8951-bevestiging-tomtom-ed-navigatie-systemen/
  5. Waar ben jij verzekerd en waarom ? Vanwege een andere auto ben ik weer eens gaan zoeken op verzekeraars. De originele Kia verzekeraar die ik had, bleek ineens niet meer zo concurrerend te zijn terwijl ze eigenlijk merk-onafhankelijk zijn. premie 75% + t.o.v. de goedkoopste hieronder. Independent-punt nl is niet zo Independent merkte ik al gauw . Ook de ANWB was duurder dan anderen voor mijn (beperkte) wensen. Ik kwam er achter dat inmiddels ook Kruidvat (!) en Hema auto-verzekeringen aanbieden . Hema was zeer aantrekkelijk w.b. prijs. Kwam ik even bij mijn bank (ABNAMRO) om voor auto-aankoop de pinpas tijdelijk te verhogen, werd daar ook een autoverzekering aangeboden. Bleek net de goedkoopste…..met Hema op 2 Bij allen zelfde gegevens ingevuld met zelfde wensen. Aangezien ik al klant ben bij bank heb ik de verzekering direct geregeld. Ik heb "allrisk" met inzittenden verzekering. Geen pech-hulp en meer. Wat zijn jullie ervaringen ? Zelf heb ik zelden gebruik moeten maken van de verzekering. Premie is premie maar wat zijn de goede en minder goede ervaringen en in hoeverre moet je de extra dingetjes verzekeren.. Laat es weten.
  6. Mooi hè zo'n retro Tucson.. Kekke velgen
  7. Want ? (ik heb geen reedt verstand van autolampen, vandaar)
  8. Kan iemand me het verschil uitleggen tussen Philips Xtreme-Vision en GP Thunder 7500 ?? Dank
  9. Uit eigen ervaring....... Vakantie KAN best leuk zijn hoor..
  10. bigwade

    privacy shades

    Voor jouw vakantie
  11. nb; ter aanvulling.. dit is versnellingsbak olie http://tinyurl.com/83per25
  12. bigwade

    Waar is Liek ?

    Ik zie dat ons zeer gewaardeerd lid en moderator Angelique ineens vertrokken is. Het zal vast iets te maken hebben met dit draadje: http://tinyurl.com/7z7hrrd maar begrijpen doe ik het niet. Verschil van mening moet kunnen tenslotte en Angelique kon dat juist prima handelen. Watskebeurt ??
  13. Wat leuk ! Velen keren het merk nogal de rug toe na die ervaringen, maar jullie gaan gewoon voor een andere Kia. Laat ons weten, er wordt veeeeeel te weinig over Souls gepost Veel plezier met je nieuwe auto !
  14. Den Toetert is vandaag door Cor en Ank (vand.m) afgehaald. Dank voor de lekkernijen en leuk jullie eens in het eggie te zien Veel plezier met het verfraaien van de witte sjees. (deze is leuk, zwart dak..)
  15. Wat wil Wimis met navi ?
  16. Graag foto verslag, DOEN AUB ! dank..
  17. De grappenmakers die hun BC vertrouwen, succes. Het gaat om kosten en dus afgetankte litertjes. Dat moet je bij houden over een langere termijn.
  18. Vandaag met OV vanuit Utrecht de "nieuwe" Tuut opgehaald in Druten (http://www.jvdheuvel.nl/) "vanzelf" waren er nieuwe wissers opgezet evenals een nieuwe distributieriem, klasse ! Autootje heeft slechts 29K gereden ……. Na papierwerk en een enorme uitleg (toch wel erg leuk) kwam er ook nog een bloemetje. Tja, dan val ik stil….. Ik heb voor tonnen aan auto's gekocht en nog NOOOOOOOOOIT een bloemetje gehad, ook niet bij de top 10 Kia dealer Houten, die 2x de kans heeft gehad btw. Ik hoor jullie al denken, Druten, ja da's wel tussen de boeren. Heerlijk denk ik dan, boeie Heino, bedankt ! Dacht ik dat ik de SP3 enorm zou missen. Ja w.b veel, it is…. Het valt eigenlijk best wel mee. De deurtjes van de Fiat zijn een uitdaging w.b. dikte en dichtklappen maar de ruimtelijke ervaring van de binnekant is geweldig, net als ik dat had in een Venga. In en uitstappen gaat met mijn beperkingen prima. Vrolijk word ik van de BC w.b. verbruik. Sturen is weer rust, zoals het hoort. De kleur is wennen (beetje SP/"Kim Il Roemer" rood) Niet te vergelijken, die karren. Ben erg blij de SP3 gereden te hebben.. Die heeft nu een fraai 2e leven in Kessel. Plaatjes nieuwe tuut:
  19. bigwade

    Gaspedaal

    Ik denk dat we Sjaak maar naar een handige Joop moeten sturen...........
  20. @MauS Verdacht stil……. Tja dat klopt. Er is hier (nog) geen merkbeleving zoals bij Saab, BMW, etc. Men wordt hier lid, post al wachtende een hoop, en als auto geleverd neemt de interesse sterk af. Bij problemen, vaak niet lekker oplosbaar bij de dealer, zie je deze mensen hier weer in vol ornaat terug btw. Dat gaat keer op keer met alle modellen. Er zijn hier ook maar weinigen die zich ook interesseren voor andere type's dan hun eigen auto. (het missen van de merkbeleving, dus) Dan de meetings; Toen Kia vooral een 4x4 merk was met wat bijvangst is er door AJ Mol enorm aan getrokken om evenementen op rit te krijgen. Zijn laatste event was een schande wat betreft bezoekers. Aanmeldingen zat. Opkomst was gênant..en geen afmeldingen. Op 3/9/2011 hebben we een hele gezellige SP3 toeterombouw in Nieuwegein gehad op mijn werkplek. 120% opkomst, tof, maar dat kwam ook vooral omdat de leden zelf al de toeter en snoer-rommel hadden moeten kopen… Met zijn allen naar 14 Kia's op een veldje kijken heeft wat sneu's.. Als je iets leuks wilt moet je wat anders verzinnen. btw ik sta open voor midden in het land dingetjes..w.b ruimte. Suc6
  21. bigwade

    Levertijd Sorento

    Fotooo's, ervaringen en meer zijn welkom, hebben we niet alleen info over de "vrekkenbakken" hier, haha!
  22. bigwade

    Schurende remmen

    nee, 13 jan. zie boven. Auto is dus nieuw Vrijdag de 13e, tja..
  23. bigwade

    usa rio review

    Opmerkelijk.. cheapest Rio begint bij 14.300 $ en design komt 75% van de California Studio…. Leuk filmpje ! Achterbank gekluns, en dan zie je de mindere materialen (lijkt wel) , vind ik overigens niet meer van deze tijd.
  24. Ja dat weet ik zeker. Vanuit Europa is besloten dat dit niet mag. OH kun je overal uit laten voeren, zoals bij Kwikfit of Bosch. De Kia Road Assist komt wel te vervallen. Nou is deze nogal dun t.o.v. de ANWB dus aan jou de keuze. Het is overigens niet gezegd dat beurten elders goedkoper zouden zijn. Voor mijn ex SP3 kwam de oliebeurt bij een Bosch Service Centre op 145,- en dat is 2 euro duurder dan bij Kia. Ik heb ze aan de prijsopgave van 125,- kunnen houden. Onze 3e (kleine) beurt van onze i10, bij de buurtgarage, viel overigens ook hoger uit dan de tarieven van Hyundai. Winkelen en prijsafspraken maken wil helpen. Suc6
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...