Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Doe dat maar met die bus.. Wel een idee btw, haha!
  2. veel plezier, neem cameraatje mee!
  3. Ja dat had ik op vakantie vorig jaar dus ook. Is het hinderlijk ? Ik weet het niet. Een tandje terug is niet erg. Feit is dat de 2.0 niet zoveel trekkracht heeft EN dat de bak optimistisch voor deze motor is geprogrammeerd. De bak doet het, denk ik, veel beter icm de 2.0 Diesel.
  4. Afscheid nemen van werkplaats. Chef werkplaats en monteurs hebben geen enkel gevoel en/of notie van wat ze moeten/kunnen doen. Een beetje monteur peilt na de oliewissel. Ik krijg dan ook meteen jeuk hoe ze met de rest van de beurt zijn omgegaan.. Weg daar... is het enige wat ik kan zeggen..
  5. bigwade

    Pashoes voor vorst

    Leuk die streepjes, ik zeg doen !
  6. Zijn dit februari foto's?
  7. Je kunt er met dat takkeberoep van je natuurlijk ook een fraaie parketvloer van resthout inleggen. Lekker eco en duurzaam.
  8. Het gaat wel om de foto's hè.. Niet om de nationale eer. Dit zit er overigens wel fraai tussen in. Prijswinnaar? Ik weet het niet.
  9. Probeer nog eens wat andere sticks. Je hebt er vast wat. Leegmaken, formatteren en sleur er een paar nummertjes op zonder ingewikkeld te doen.
  10. bigwade

    Moeilijk schakelen

    Goed nieuws ! En idd, wat zit er nu voor olie in ? en hebben ze de boel "gespoeld" oid ?
  11. Die 2,99 minstens declareren bij Jan, daarnaast een gratis bakkie doen. Zonder dollen.. Die matten.. zekers over zeuren, dat hebben we als KCG iig wel bereikt. Je kunt een uitdraai van het forum meenemen naar je dealer.
  12. Goed man ! Heb eens met een techneut in de auto gezeten en die had het ook over luchtvochtigheid. Zou ook een aardige rol spelen, naast temperatuur.
  13. Ik vond het hier op het forum juist zo opmerkelijk stil rondom de Venga. Meestal/vaak worden mensen lid hier om een stevig potje te gaan mopperen, maar dat valt dus erg mee. Als de prijzen van een automaat wat lager waren dan ze zijn was ook dit mijn auto hoor. Niks mis mee. Buiten dat is die garantie overdraagbaar en heb je dus nog 5 jaar garantie. Wat wil je nog meer ?
  14. bigwade

    Roest

    Jouw dealer hoeft zich even niet te vervelen. Ik zou voor eind maart maar eens een afspraakje maken.
  15. De Smart is nooit als goedkoop in de markt gezet. Andere hippe "4"zitters hebben het gewoon over genomen. Een 2zitter was niet zo handig, uiteindelijk. De Smart mocht niet gerepareerd worden maar problemen moesten per "module" onnodig duur opgelost/vervangen worden. Mini en Fiat 500 hebben het "hippe feelgood" marketing gevoel en dus die markt over genomen. Hier in de stad rijdt nog een enkele makelaar met een Smart, de rest doet een 500
  16. bigwade

    Schurende remmen

    Maar dan wel heel Urban... Daaaag Urbanfoto
  17. Yep, 34 posts over iets van mis communicatie met dealer en daarna, " ken ik jou van...." is wel genoeg toch?
  18. Aangezien ik niet praat met mijn geschifte buuf weet ik niet wat het doet. Dame heeft ook honden in auto dus dat zou kunnen helpen. Laat andere gebruikers van die club maar eens reageren.
  19. Ja dat is ook mijn machine, maar het blijft erg stil vanuit de profi poetsboys w.b. dat stomen van auto's
  20. Ja, ik heb geen zin in een wellis/nietus discussie. Jij hebt als vakman vast gelijk, mijn desmalige Amerikanen OH meneer, een zeer gerespecteerd restauratie en renovatie bedrijfje dacht er anders over.
  21. Gaan wij verder via PB ? Dank
  22. Ik heb 20 jaar amerikaans gereden. De laatste 11 jaar van die 20 jaar in een Chevy Van V8 5,7L Aangezien grijze import en amper garantie (1jr) zelf maar wat aangehouden w.b onderhoud. De verplichte APK als termijn bijv. Ik reed met die auto 40.000 km/jr en heb NOOIT olie ververst tussendoor. Met 273.800 km heb ik afscheid van die auto genomen. Motorisch was de auto perfect. Duss dat panische over olie verversen en verplichte oliewissels vanuit KiaNl moeten eens uit de lucht ! Ik heb in het verleden meer last gehad van dat oliewisselen omdat lamlul monteur een filter niet met ketting had aangedraaid. Vond zijn baas niet goed, moest met de hand. Ja leuk, zat ik met een vette parkeerplaats
  23. met een huur auto in Griekenland doe je dat, haha!
  24. bigwade

    Schurende remmen

    Rij je toch lekker verder in je Pro Ceed..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...