Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. Afga Clack was ook mijn eerste.... Nu voor thuis: 400D 550D 17-85 USM/IS 18-55II IS 1.8-50 28-135 USM/IS Powershot G9 Powershot100S HS (new) ixus 220 HS iPhone etc. Ben vast wat vergeten.. Maar eh, wat DOEN jullie met al die foto's ? Harddisken ? op DvD zetten, mega laten printen bij een canvas store, muismatten, drinkmokken, flickr pagina's ? Da's natuurlijk ook leuk om te weten..
  2. Binnenkort Testdrive.....
  3. Is die achter ruit weer in 2 delen ? Kan ik even niet zien op de site. Voor het geld lijkt het me verder helemaal oké bedankt!
  4. U heeft een vinkje.. Welkom. Volg deze draad voor meer info.
  5. U heeft een vinkje.. Welkom. Volg deze draad voor meer info.
  6. Als je geen gebruik maakt van aansluit materiaal en of beugels kun je het ook thuis............ haha, doen zeg ik. Als je gebruik maakt van aansluit materiaal en catering is dat idd 10 euro, beugeltjes zelf regelen. Als je denkt dat we daar rijk van worden dan denk je echt verkeerd. Even hoor, niet om te zeuren, maar Bowie97 gaat speciaal beugeltjes maken/spuiten en ander spul verzorgen en dat willen we dit keer gewoon vergoed hebben. Dat is toch niet te veel gevraagd ?
  7. Dames, heren Ook dit jaar houden we een Toeterverherombouw middag voor de SP3 en evt andere types. Bowie97 is benaderd en wil graag weer zijn kennis met jullie delen. Toeter hier bestellen: http://www.valkmotorparts.nl/ m.v.v. kiaclub, dan krijg je korting (als het goed is) We houden het even bij de Toeterombouw en geen Xenon of Led-inbouw, dat laten we graag aan anderen over. Locatie: Nieuwegein vlak bij McDonalds Houten/NwGein afslag 18 A12 Datum: Zaterdag 28 april Het is de bedoeling dat je je toeter zelf gaat vervangen met hulp/steun, instructie, van ervaringsdeskundigen! Voor de Sportage 3 worden door Bowie97 handmade beugels gemaakt om de Stebel keurig achter het logo gemonteerd te krijgen. Ook aansluit materiaal wordt voorbereid. Je hoeft waarschijnlijk alleen een Stebel Nautulus + relais mee te nemen. Voor andere type Kia's zal iets ter plekke verzonnen moeten worden. Er zijn 3 bouwmarkten in de buurt. Dit kost wel tijd dus als dit door iemand anders min of meer voorbereid kan worden zou dat geweldig zijn. We heffen nu wel "entree" 25,- euro voor de SP3 ombouwers (beugels, materiaal en catering) 10,- euro voor de dhz/niet SP3 (catering, materiaal) 5,- euro voor Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken (catering) Als er leden willen sponsoren kunnen die bedragen naar beneden. Mastermontage: Bowie97 bevestigd Hulpmontage: xtra40 en bob beiden bevestigd. Kandidaten: (max 12 auto's) (kosten 10/20/25 Euro p/p) Major Case! vand.m! mrBubbles! kruis! beolab4 mika kjelld Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6) (kosten 5 Euro p/p ) Warmentuuter Smart Specialmade Labramatiër Wimis Micle Locatiemanagement/Catering bigwade + Ank Bij regen en &--#60;15gr gaat het niet door. Aanmelden kan bij deze. NB bij teveel aanmeldingen gaan we of loten of selecteren op aantal berichten op dit KiaClub forum. Met vriendelijke groet, bigwade en vand.m
  8. @duske als je dit "vurige" draadje http://tinyurl.com/7jnv4sz uit de aangereikte google resultaten had aangeklikt had je kunnen zien dat dit de laatste versies zijn: Software version: 5.1.3 Bt. Version:2.6.8 NAV. Version: 2011.05.25 Map database version. 310E7A2 (uitgegeven november 2011) Firmware version: 1.4.1_SL De map database moet je kopen. Als alles correct is bijgewerkt en je behandeld tolwegen als hierboven zou het goed moeten zijn. Als het dan met stem etc. nog niet werkt zou ik het toestel laten vervangen.
  9. Wat is het geworden ?
  10. bij 10.000km zo lust ik ze ook
  11. Moet je wel zo'n bakkie hebben en kunnen stallen. In Utrecht kun je voor dat soort dingen bij Sixt voor weinig een bussie huren als het echt moet.
  12. Emmer koud water, of 2, nooit krabben, al 30 jaar, nooit problemen. Oplossing krassen: Emmer koud water nadat je auto in april een vol uur in de zon heeft gestaan. Dan naar Autototaalglas voor een andere ruit. U heeft het niet van mij, maar het werkt.
  13. NEE ! Het gaat immers alleen om een (verplichte) oliewissel.
  14. Er schijnt een prima busverbinding te zijn. Misschien ga ik em over ruim een week uit proberen.
  15. Het heeft ook wat ordinairs, dat heb ik altijd gevonden :innocent: Daarnaast heb ik met onze ex Xantia dat ding vervloekt vanwege kloenk tegen onderbeen met nogal blauwe plekken als gevolg.
  16. Dat is dezelfde JohnGold die gemonteerd wordt bij http://www.carprofession.nl/ en daar nu met 40 euro korting 609 eu dus. http://fleetaccess.nl/ http://www.fleetaccess.nl/cruisecontrole/ is ca 100 euro goedkoper bij offerte opvraag
  17. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Ah, ik had het over gemiddeld gebruik per reset van de BC Als daar hele stukken snelweg 90km/h bij zitten gaat de BC bij kortere ritten maar heel langzaam naar beneden. Als je jouw Skoda BC enkel voor die 8km ritten zou resetten schrik je waarschijnlijk..
  18. Terug naar de foto's.. w.b fotospulletjes is het nogal eenvoudig De gebruikte camera was een Canon 400D met grip. Voor de meeste foto's is de oude vakantielens gebruikt; een stokoude 28-135 IS/USM Die is gemaakt voor full frame maar dan voor film. (??!!??) Het ding rammelt aan alle kanten en het is bijzonder dat het het nog doet op een "cropcamera" (met een kleinere sensor ahw) Een paar plaatjes zijn gemaakt met de 17-85 IS/USM, een soort van vakantie lens 2.0 Het maakt allemaal niet zoveel uit. De 400D is van 2006 en wel 10 megapixel. Prints tot A2 zijn geen probleem. Software voor de plaatjes van de testrit is snapseed van NIK voor de Mac en een beetje photoshop. Huh een pro met een 400D ??????? Ja boeie, die lag binnen handbereik, was opgeladen en lekker licht voor dit klusje. Less is more....... Ben nu bezig/lerende met een Powershot S100 HS heerlijk ding.
  19. Die is vers Wim, van jan 2012
  20. OT http://tinyurl.com/85y6thx
  21. Hey, die's nieuw, niet meteen afbekken hoor....... Maar eh, lui zijn ze vaak wel de nieuwe leden. Voorstellen, soms........ klagen, vaak..
  22. Zou je dat ding nou niet eens goed uit laten lijnen (op dealerkosten) en es wachten op wat warmer weer ? Dat een 1.25 Aut. in de winter 1:14 doet lijkt mij helemaal oké. Inruilen..ik heb geen idee wat je daar dan nog mee wil verdienen buiten het stuurgedrag (waarvan ik vind dat dat prima moet zijn)
  23. Dan ben jij dus die spreekwoordelijke uitzondering ? Bijzonder dat ik dat dan weer moet treffen. Overigens kan ik daar goed, nee zelfs uitstekend, mee leven
  24. Van Harte Dit mag je wel eens wat enthousiaster melden hoor, haha !
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...