Dames, heren
Ook dit jaar houden we een Toeterverherombouw middag voor de SP3 en evt andere types.
Bowie97 is benaderd en wil graag weer zijn kennis met jullie delen.
Toeter hier bestellen:
http://www.valkmotorparts.nl/
m.v.v. kiaclub, dan krijg je korting (als het goed is)
We houden het even bij de Toeterombouw en geen Xenon of Led-inbouw, dat laten we graag aan anderen over.
Locatie: Nieuwegein vlak bij McDonalds Houten/NwGein afslag 18 A12
Datum: Zaterdag 28 april
Het is de bedoeling dat je je toeter zelf gaat vervangen met hulp/steun, instructie, van ervaringsdeskundigen!
Voor de Sportage 3 worden door Bowie97 handmade beugels gemaakt om de Stebel keurig achter het logo gemonteerd te krijgen.
Ook aansluit materiaal wordt voorbereid.
Je hoeft waarschijnlijk alleen een Stebel Nautulus + relais mee te nemen.
Voor andere type Kia's zal iets ter plekke verzonnen moeten worden.
Er zijn 3 bouwmarkten in de buurt.
Dit kost wel tijd dus als dit door iemand anders min of meer voorbereid kan worden zou dat geweldig zijn.
We heffen nu wel "entree"
25,- euro voor de SP3 ombouwers (beugels, materiaal en catering)
10,- euro voor de dhz/niet SP3 (catering, materiaal)
5,- euro voor Kijken/Ongevraagd Advies en Sfeer Maken (catering)
Als er leden willen sponsoren kunnen die bedragen naar beneden.
Mastermontage:
Bowie97
bevestigd
Hulpmontage:
xtra40 en bob
beiden bevestigd.
Kandidaten: (max 12 auto's)
(kosten 10/20/25 Euro p/p)
Major Case!
vand.m!
mrBubbles!
kruis!
beolab4
mika kjelld
Kijken/Ongevraagd Advies Geven/Sfeer Maken/In De Weg Lopen: (max 6)
(kosten 5 Euro p/p )
Warmentuuter
Smart
Specialmade
Labramatiër
Wimis
Micle
Locatiemanagement/Catering
bigwade + Ank
Bij regen en &--#60;15gr gaat het niet door.
Aanmelden kan bij deze.
NB bij teveel aanmeldingen gaan we of loten of selecteren op aantal berichten op dit KiaClub forum.
Met vriendelijke groet,
bigwade en vand.m