Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

bigwade

Leden
  • Aantal Items

    11027
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    218

Alles dat geplaatst werd door bigwade

  1. clangedrag........
  2. Tja vakantie hè.. Heb hier ook wel eens een fles Retsina proberen te drinken, haha! Maar eh, idd doen !
  3. @H.Tjoek.. Wat was je vorige auto ? Wellicht was die uitgerust met een hydraulische stuurpomp. Vanwege groene terreur mag dat niet meer en zijn er elektronische stuurbekrachtigingen gekomen. Die zijn allemaal niet zo fraai als de hydraulische.. Zul je bij een ander merk, min of meer, ook hebben. Ga es naar een andere dealer voor een 2e opinie en laat het ons weten.
  4. Ik heb het ook niet (meer) en mis het erg Kun je geen gas tegen aan geven hoor.. http://www.carprofession.nl/ (heb geen aandelen)
  5. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Zet die Skoda dan eens op huidig verbruik ipv gemiddeld verbruik. dan ga je toch echt schrikken met die ritjes van 8km.
  6. blijft ook maar doorgaan hè.. probeer net de boel af te leiden..
  7. Carbon ?
  8. Als iemand iets wil weten over de gebruikte spullen van de fotografie voor de KIA OPTIMA testdrive, dan hoor ik dat wel hè :innocent:
  9. Tja mijn nek hè.....
  10. Getver, dat past toch helegaar niet bij zo'n hippe auto ??
  11. Dat was een kind van 11........haha!
  12. Goed plan Voor de prijs van de FM10 heb je 4 van die Makrodingen, dus daar wil ik best wel eens mee beginnen. Hoge drukspuit heb ik nog niet, maar die wil ik ook voor andere dingen gaan gebruiken dus die komt er vast wel. Doe je even een voorstel via PB w.b. ophalen prijs foto award 2011 ?
  13. Die vragtwaggel op de linkerbaan zegt genoeg, haha ! Fraaie prent, leuk !
  14. Ja idd, zit er als hardcore wasstraatgebruiker toch wel aan te denken.
  15. Is dat laatste nog echt nodig ?
  16. Mij lijkt dat het schuimeffect in het spul zit ? Die drukbussen en spuitmondjes zullen niet echt anders zijn, toch ?
  17. Profi rol alufolie ?
  18. In het Makro krantje van de komende week (non food pag 37) staat een drukspuit van 10,70 eu (Hozelock type 4127, http://tinyurl.com/7okdur9) Met verstelbare spuitmond, inhoud 7 liter geschikt voor algen verwijderaars. Zal dat foamspul dan ook wel kunnen hebben. Is dat wat ? edit: Voor het geld hoef je het niet te laten Deze http://tinyurl.com/6mep3m6 is 119,- ex verzenden.
  19. bigwade

    Verbruik Rio 2011

    Vóór dat je dat gaat tegen vallen, doe die ritjes ook eens met de Skoda. Dan zie je dat je dat normverbruik ook niet gaat halen op korte ritjes.
  20. Heel erg jammer dat je door de techneuten hier nog niet geholpen bent. Het lijkt de laatste tijd wel op een Kia supermarkt hier. Kopen en wegwezen. Suc6 iig !
  21. Die ouwe had de knop naar beneden, de nieuwe naar boven. Ik zou dus altijd voor de nieuwe gaan...
  22. bigwade

    Kia Cee'd 2013

    als ik dit lees zou dat idd kunnen.. "At 4485mm, the Wagon is 185mm longer than its five-door counterpart, and 10mm longer than its wagon predecessor."
  23. Dames heren, achter de schermen wordt druk gemaild. Streefdatum is iig de 21e april. Maandag of dinsdag volgt meer info.
  24. sportief rijden doe je op een fiets. Er is niets sportiefs aan hard auto rijden in het normale verkeer....HAHA! btw ik haat fietsen..
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...