Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Mede Picanto-Bezitters!

Ik heb een picanto uit maart, maar ik wil er graag leds inhebben nou heb ik de leds al besteld en gekregen zoals op de foto te zien is.

Ik had echter een vraag, als ik gewoon mijn motor laat draaien gaan standaard als ik de lampen uit heb de mistlampen aan.. als dagrijverlichting

Nou wil ik graag mijn leds hier ook op aansluiten, want wanneer ik het normale licht aan heb gaan de mistlampen uit en in de toekomst de leds ook

(er komt nog een 2e bij maar die had ik nog niet aangesloten.. Dit is gewoon om te zien hoe het staat heb hem nu aangesloten op de accu..)

picantoled.jpg

Heeft iemand dit al geprobeerd? Of kan iemand mij helpen met de aansluiting te vinden?

Groeten Erwin

Geplaatst

Dagrijverlichting gaat altijd uit, of wordt gedimd als je dimlicht aan gaat.

Exterior Pack--> LED's dimmen

Geen exterior Pack --> Dagrijverlichting gaat uit.

Geplaatst

Led verlichting zit standaard in een pakket., wat er gaaf uitziet. Wat je nu gedaan hebt, vind je dit mooi??

• Like 1
Geplaatst

Dat is niet correct.. Heb een picanto met exterior pakket, dimlicht aan = Led's blijven branden.

Geplaatst

@fonzie

Iedereen zijn eigen smaak.. Ik heb dit met een waardeloze camera gemaakt..

Dus je kan het ook niet goed zien

Geplaatst

Ik zal maandag even bij de kia dealer langsgaan misschien kunnen ze mij meer informeren

Geplaatst

Dat is niet correct.. Heb een picanto met exterior pakket, dimlicht aan = Led's blijven branden.

Wel goed lezen SVP

Geen exterior Pack --> Dagrijverlichting gaat uit.

Geplaatst

Dat is waar, ieder zn smaak. Ik zou voor de zekerheid toch ook nog even informeren naar de accessoire die zij hebben als LED dagrijverlichting voordat je met de bumper aan de slag gaat.

Geplaatst

Wel goed lezen SVP

Excuus, ik volg het nu pas. Je bedoelt dat ze zachter gaan branden als het dimlicht aan gaat. Dat was me nog niet opgevallen, maar zou idd kunnen. :-)

Geplaatst

Ik vraag me af WAAROM je die LEDs wilt. Als DRL? Want die heb je dus al. Legaal...

Met LED-DRL is het altijd de vraga of ze legaal zijn. En sowieso is twee sets DRL NIET legaal...

Geplaatst

Klopt inderdaad. Twee sets DRL, ofwel vier afzonderlijke "units" want LED strips hebben meer lampjes, is niet toegestaan.

Maar als je een beetje handig bent of een automonteur lief aan kijkt kun je misschien je originele DRL laten schakelen als mistlamp....

• 2 maanden later...
Geplaatst

Heb je skydrive bekeken... vind t persoonlijk niet erg mooi en erg (te) fel lijken. Originele sets blijven de bom, maar das kwestie van smaak. Wel leuk om te zien dat iedereen zijn werk deelt en zo ideeen deelt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...